Aktualny numer: Flota Auto Business 46 (2011)

Wybieraj fleet managerze

Koniec roku sprzyja nostalgii, przemyśleniom, podsumowaniom. Mnie ten nastrój dopadł nieco wcześniej. Poniekąd z obowiązku, poniekąd z przyjemności, poniekąd z atmosfery tworzonej przez punkty handlowe, w których już w listopadzie mamy święta. Skoro pytam innych o tym co było miłego w roku 2011, trzeba również samemu coś napisać...

Co ciekawego wydarzyło się w życiu FlotyAutoBiznes w minionych już prawie dwunastu miesiącach? Trzy udane konferencje obfitujące w wiele niezapomnianych prelekcji. Mnie najbardziej zapadły w pamięć prezentacje Adama Jasińskiego dotyczące możliwości niezapłacenia mandatu, Krzysztofa Trzpila o współpracy z firmami CFM, profesora Kołodki na temat kryzysu, czy świetnie przygotowane case study kilku fleet managerów. Ale to tylko subiektywna ocena, wiele osób ma zapewne inne typy.

Czwartą imprezą był bardzo udany Prawdziwy, przepraszam, używając nowej nomenklatury zaproponowanej przez Stowarzyszenie Kierowników Flot Samochodowych, Profesjonalny Test Flotowy. Przy okazji testu pojawiliśmy się między innymi na antenie TVN CNBC Biznes oraz TVN Turbo. Systematycznie nasze artykuły publikowane są między innymi na Onet.pl, wieszjak.pl, czy etransport.pl.

A propo’s artykułów... Naszym ukochanym „dzieckiem” jest oczywiście czasopismo, wciąż ewoluujące i podwyższające poprzeczkę merytoryczną. Brakuje tutaj miejsca, by streścić choćby jedno z sześciu wydań. Wspomnę więc tylko, że wprowadziliśmy w 2011 roku nową rubrykę „Pytania i odpowiedzi”, wreszcie głos zabrała branża CFM piórem Pana CFM-ika i kilku autorów o „bardziej polskich nazwiskach”, coraz więcej pozycji mogli dla siebie również znaleźć sprzedawcy pojazdów do firm.  Sporo kontrowersji wywołały teksty Mateusza Malinowskiego, dotyczące nieczystych praktyk w dealerstwach. Na naszych łamach artykuły publikują prezesi dużych korporacji, dyrektorzy, fleet managerowie, jak i dziennikarze słynący z wyszukiwania interesujących wiadomości.

Pisząc te kilka zdań wstępnych zaczynam nie zazdrościć firmom, które prosiliśmy, by w jednym z artykułów wchodzących w treść bieżącego wydania wypowiedziały się na temat ich działalności w 2011 roku. Musieliśmy wprowadzić ograniczenie w długości opinii, a sam je właśnie mocno nagiąłem (na szczęście jestem naczelnym, więc wybaczę sobie hi hi), mając świadomość o ilu ważnych kwestiach nie napisałem.

Na koniec w imieniu zespołu chciałbym życzyć wielce udanego roku 2012, oczywiście z FlotąAutoBiznes. A co czego się można po nas spodziewać? Jak zwykle wielu zaskoczeń, ale więcej o tym już wkrótce...

 

Tomasz Czarnecki - redaktor naczelny

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter