Aktualny numer: Flota Auto Business 25 (2008)

Na początek chciałbym zwrócić uwagę na naszą małą rocznicę. Niby 25 numerów to nic wielkiego, ale biorąc pod uwagę dwumiesięczny cykl wydawniczy – jesteśmy z Państwem już ponad cztery lata. I wcale nie zamierzamy na tym poprzestać. Wręcz przeciwnie, wciąż się rozwijamy, uważnie śledząc potrzeby Czytelników, czego efektem jest nowa rubryka, dotycząca relacji międzyludzkich. Przeprowadzona podczas naszej lutowej konferencji ankieta wykazała, że właśnie ten temat, w połączeniu z zarządzaniem zespołem, byłby mile czytany we Flocie Auto Biznes.

A tymczasem mamy już czerwiec. Miesiąc, w którym rozpoczyna się powoli dezorganizacja dotychczasowych czynności, związana z urlopami. Część wyjeżdża już teraz, wielu Czytelników, szczególnie mających dzieci w wieku szkolnym, jednak dopiero przygotowuje się na ewentualne eskapady, bądź… domowe remonty. Wcześniej jednak trzeba zadbać o 1001 spraw, w tym (w zależności od polityki flotowej) o samochody pracowników udających się na odpoczynek.

Czerwiec co dwa lata to także miesiąc, gdy do typowych męskich przyjemności jak sprawy związane z samochodami, jasne bezalkoholowe z kolegami, miłe wieczory z paniami/pannami (niepotrzebne skreślić), dochodzi śledzenie emocji na piłkarskim boisku podczas bojów na europejskiej czy światowej arenie. A że od pewnego czasu nasi grają w miarę regularnie na wielkich imprezach, więc zabawa jest przednia, oczywiście do pierwszej porażki, czytaj pierwszego meczu. Może na Euro 2008 będzie wreszcie inaczej? Bo przecież prowadzi ich wielki Leo Beenhakker, notabene promujący między innymi Athlon Car Lease.

W Austrii i Szwajcarii nie zabraknie jednak motywów motoryzacyjnych. Będą się tam bowiem promować coraz odważniej wchodzące na rynek flotowy koreańskie marki samochodowe: Hyundai i Kia, a także inne firmy bezpośrednio związane z rynkiem automotive – „olejowy” Castrol i oponiarski Continental. Wszyscy są oficjalnymi sponsorami mistrzostw Europy Czy zawiozą naszych piłkarzy na podium?



Tomasz Czarnecki

Redaktor naczelny

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter