Aktualny numer: Flota Auto Business 21 (2007)

Polski Związek Narciarski podpisał umowę z ALD Automotive na zarządzanie ośmioma samochodami. Nie jest to związane z jakimiś bezpośrednimi zyskami dla firmy CFM, jednak buduje jej wizerunek. Wizerunek, który na pewno istotnie wspiera osoba Adama Małysza, znaną osobowość, cieszącą się w Polsce należytym poważaniem i renomą. Choć sam zawodnik, mimo że interesuje się motoryzacją, nie wiedział wcześniej o czymś takim jak zarządzanie samochodami. Wiedzę tą posiedli za to pracownicy związku, dlatego pomysł z ALD mógł znaleźć pozytywny finał, ale i w ogóle początek. Bowiem istnieje duża szansa, by ta współpraca była kontynuowana dłużej niż przez dwa lata. Tylko co będzie, gdy nasz najwybitniejszy skoczek zakończy karierę? 

To zresztą nie pierwszy przypadek podpisywania umów pomiędzy firmami CFM a związkami sportowymi – przykładem współpraca Arvala z PZPS. Jeszcze raz pokazuje to jednak, że znane postacie ze świata sportu i rozrywki mogą wpływać na tworzenie image przedsiębiorstw, świadczących usługi nie tylko dla indywidualnego klienta. 

Z innej strony na działania firm CFM spogląda „Pan Samochodzik”, bohater naszej nowej rubryki, mówiący głosem kierowników flot. Jest zwolennikiem zarządzania samochodami, ale jego zdaniem indywidualne traktowanie klienta jest tylko sloganem reklamowym, a praktyczne działanie pokazuje zupełnie coś innego. W razie problemów pracownicy przedsiębiorstw CFM zasłaniają się bowiem „procedurami”.


Tomasz Czarnecki


Redaktor naczelny

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter