Aktualny numer: Flota Auto Business 22 (2007)

Z okazji świąt Bożego Narodzenia życzymy wszystkim Czytelnikom FlotyAutoBiznes przede wszystkim zdrowia i miłości, bo one są najważniejsze. Mamy nadzieję, żę spędzą Państwo ten wyjątkowy czas w rodzinnym gronie, z dala od trosk... A po kilku dniach nastanie Nowy Rok, niech w nim nie zabraknie spokoju i szczęścia,  my - Zespół FlotaAutoBiznes mamy nadzieję, że również czasu na czytanie naszego, ale przede wszystkim Państwa pisma. Niech te kolejne 365 dni obfituje w podwyżki płac, niskie ceny, niezawodne samochody, innowacyjne programy, a nawet wygraną w totolotka....


Samochód firmowy to już nie tylko narzędzie pracy. To także dodatek dla pracowników przedsiębiorstwa. Ta oczywista prawda dotyczy również samochodów dla prezesów, dyrektorów. Wielu z nich bowiem ma do wyboru auta wyższej klasy, z wieloma udogodnieniami. Najczęstszym kryterium są upodobania kierowcy, ograniczone głównie pewnymi ustaleniami korporacyjnymi. Bo budżety nierzadko pozwalają na wiele.

Niemałą rolę przy wyborze odgrywa prestiż marki. Dlatego, mimo że ciekawe propozycje mają na przykład Hyundai, Kia, czy Honda, azjatyckie produkty wciąż muszą uznawać wyraźną wyższość niemieckich przeciwników. I oczywiście szwedzkiego Volvo, które od lat cieszy się dużą renomą. Z drugiej strony coraz częściej w prezesowskich garażach stoją także auta terenowe.

Postanowiliśmy zrobić mały przegląd produktów dla wysokiej kadry zarządzającej. Wniosek nasuwa się sam – już dla samego auta warto mozolnie pokonywać szczeble menedżerskiej drabinki... Jak pokazały wyniki naszej ankiety przeprowadzonej wśród uczestników konferencji „Flotowe zakupy”, ponad 70 proc. badanych przedsiębiorstw wydaje więcej niż 150 000 złotych na firmowy samochód dla „VIP-ów”.

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter