Aktualny numer: Flota Auto Business 16 (2006)

W nowoczesnej firmie samochód jest nie tylko środkiem transportu pozwalającym przemieszczać się z punktu A do B. Stanowi także ważny element motywacji pracownika – dla wielu jest także kartą przetargową decydującą o zatrudnieniu w konkretnej firmie. Ważny jest nie tylko model, ale także oferty dodatkowe – możliwość korzystania z samochodu służbowego w weekendy, pokrywanie kosztów paliwa i inne. Należy jednak pamiętać, że nieprzemyślana polityka flotowa może być także motywacją negatywną. Temat ten poruszamy w naszym wydaniu „FlotaAutoBiznes”, który trafia właśnie do Państwa rąk. Prezentujemy również relacje z konferencji organizowanych przez nasze wydawnictwo. Wiele uwagi poświęcamy także działającym w Polsce firmom CFM. Rynek CFM w Polsce rozwija się dopiero od kilku lat i z każdym rokiem udział samochodów flotowych zarządzanych przez firmy zewnętrzne rośnie. Okres, który minie do czasu uzyskania podobnego udziału w rynku jak na zachodzie to najlepszy moment dla firm CFM na walkę o jak największą część tego rynku. Przeglądamy ich oferty. Nie mniej ważnym tematem jest wynajem krótkoterminowy, który w naszym kraju dopiero raczkuje by za kilka lat zdobyć grono klientów – tak jak na zachodzie Europy. Zapraszamy również do lektury tekstu analizującego strukturę i liczbę samochodów flotowych w zależności od wielkości rynku. Pod tym względem Polska jest daleko za europejską czołówką. To dobra informacja dla firm z rynku CFM. Ważnym elementem, poruszanym w najnowszym wydaniu „FlotaAutoBiznes” jest bezpieczeństwo – ważne szczególnie w okresie zimowym.

 


Zapraszam do lektury

Piotr Robakowski

Redaktor Naczelny

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter