Aktualny numer: Flota Auto Business 1 (2004)

Macie oto Państwo przed sobą pierwszy numer pisma, które - mamy taką nadzieję - na stale zagości na biurkach szefów zakładowych flot i w ogóle wszystkich, których interesuje tematyka flotowa. Oczywiście nie tylko zagości, ale będzie przeglądane, dyskutowane i stosowane. Tak, stosowane - używając tego skrótu myślowego wyrażamy po prostu nadzieje, że wiedza wyczytana na lamach FAB znajdzie praktyczne zastosowanie. Co na Państwa czeka w inauguracyjnym numerze? Zgodnie z przedstawionym powyżej credo - sporo konkretnych informacji. W 2004 r., w związku z akcesją do UE, czeka nas wiele zmian wprawie i gospodarce. Czy zgodnie z nowymi przepisami cinquecento nadal będzie mógł być ciężarówką? Czy kratki w autach znikają - słowem, czy kończy się era odliczeń podatkowych w związku z posiadaniem auta do celów biznesowych? Odpowiedzi proszę szukać na stronach FAB. Rynek flotowy systematycznie się w Polsce rozrasta. Coraz więcej aut trafia prawie bezpośrednio z linii produkcyjnych do parków samochodowych klientów korporacyjnych, a także małych i średnich firm. Z jakich marek zadowoleni są najbardziej menedżerowie zakładowych flot? O tym w tekście będącym podsumowaniem badania wykonanego na zlecenie FAB. Mamy nadzieję, że pierwszy numer FAB zachęci Państwa do pozostania z nami na dłużej.



Marek Szymański

Redaktor Naczelny FAB

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter