Testy i premiery

Audi A8. Jaka jest cena luksusu?

Testując flagowe modele marek Premium zawsze stoimy przed dylematem czy większą część testu spędzić za kierownicą czy jednak ubrać garnitur, przywdziać prezesowskie maniery i rozkoszować się przyjemnością z jazdy na tylnej kanapie. W przypadku Audi A8 początkowo górę wzięło zamiłowanie do motoryzacji, później jednak postanowiłem zająć „właściwe swojej pozycji” miejsce pasażera…

czytaj więcej »


Volkswagen Polo – kłopot dla dziennikarzy

Jakkolwiek dziwne to wygląda, napisanie oryginalnej informacji o pierwszych wrażeniach związanych z takim autem jak Volkswagen Polo nastręcza dziennikarzom wiele problemów. Co ma lub czego nie ma w sobie nowy produkt Grupy VW, że uciekamy się do narzekania już z samego początku?

czytaj więcej »


Dacia Lodgy – ekonomia dla wszechstronnych

Szanowny menedżerze zajmujący się zakupami do flot. Jeśli chcesz, by kierowca auta służbowego mający co najmniej czteroosobową rodzinę pokochał pracę w firmie i dziękował za dobry benefit w postaci samochodu, nie kupuj mu żadnego hatchbacka, kombi czy sedana. Za cenę niższą niż większość hatchbacków segmentu C możesz mu udostępnić Dacię Lodgy.

czytaj więcej »


Nissan Qashqai – Funkcjonalny crossover

Gdzie Polaków dwóch tam trzy opinie, głosi popularne powiedzenie. Jednak na temat nowego Nissana Qashqaia większość dziennikarzy ma tak samo pozytywne poglądy. Wielce prawdopodobne więc, że nowa wersja modelu powtórzy sukces poprzednika.

czytaj więcej »


SEAT Leon ST – Kombi z temperamentem

W segmencie C panuje niesamowita konkurencja, szczególnie jeśli chodzi o sprzedaż flotową. Na rynku zadebiutowała wersja kombi przedstawiciela Grupy Volkswagena. Nie mamy jednak na myśli ani Golfa, ani Octavii, które są już znane i przeważnie lubiane. Szanowni państwo, poznajcie Leona. SEAT-a Leona.

czytaj więcej »


Honda Civic Tourer – Na przekór importerowi

Przedstawiamy Państwu samochód, który teoretycznie ma wiele cech sprzyjających zakupowi choćby kilku egzemplarzy do firmy. Jest oryginalny, komfortowy, ma pojemny bagażnik, ładny design i niezłą renomę wśród użytkowników innych wersji nadwoziowych. Niestety, nawet jeśli pominiemy kwestie ceny zakupu, bo Civica należy traktować jako przedstawiciela segmentu C dla wymagających, czyli bogatych klientów, jedna cecha może nie pozwolić zaistnieniu temu kombi w firmach. To, wcale nie tak bardzo skrywana, niechęć do sprzedaży klientom flotowym.

czytaj więcej »


Mercedes Citan – Gwiazda wśród kombivanów

Marka spod znaku gwiazdy pozazdrościła konkurentom posiadania w gamie kombivana i postanowiła również do swojej oferty wprowadzić pojazd z tego segmentu. Niemcy nie skonstruowali jednak pojazdu od podstaw i przez to od początku wejścia na rynek Citana muszą się zmagać z etykietą pochodzenia od francuskiego Renault Kangoo. Spróbujmy jednak na moment zapomnieć o tym fakcie oceniając auto po prostu jako Mercedesa.

czytaj więcej »


Volkswagen Passat – Ekonomista dla menedżerów

Niby znałem to auto z premierowych jazd i poprzednich wersji. Niby wiedziałem czego się po nim spodziewać. A jednak po przejechaniu ponad 1000 kilometrów Volkswagenem Passatem Variantem znów byłem pod wrażeniem. Ekonomia, komfort, bezpieczeństwo – jako kierowca przez te kilka dni czułem spełnienie.

czytaj więcej »


Peugeot 308 – Zupełnie nowy samochód

Ludzie. Jeśli znaliście dotychczasowego Peugeota 308, zapomnijcie o nim natychmiast. A jeśli nie mieliście okazji, to tym bardziej przeczytajcie poniższe słowa. Nadchodzi zupełnie nowe auto. Nazywa się dokładnie tak samo, ale porównanie do poprzednika nie ma sensu.

czytaj więcej »


Citroën C1 – Francuski maluch

Małe jest piękne, a przede wszystkim tanie – najwyraźniej z tego założenia wychodzą klienci flotowi kupujący niewielkie pojazdy do firmy. Na rynku nie brakuje ciekawych propozycji maluchów, jeden z nich to Citroën C1.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter