Testy i premiery

Volvo XC 90 – rewolucja po szwedzku

Na testy takich samochodów zawsze czeka się z niecierpliwością. Oczekiwania wobec Volvo XC 90 były olbrzymie, bowiem auto według zapowiedzi miało stanowić ważny krok w historii marki i być poważnym argumentem dla uszczuplenia firmowych budżetów na auta dla zarządu. Zatem gdy tylko odebraliśmy go z Warszawy rozpoczęliśmy dywagacje co do oceny, bo w końcu taka dziennikarska dola.

czytaj więcej »


Nissan Note – wielka niespodzianka

Uwielbiamy takie historie. Niepozorne auto z segmentu B teoretycznie nie powinno wzbudzać żadnych emocji i znaczek Nissana nie ma tu nic do rzeczy. Ot kolejny pojazd z segmentu B, zaliczanego do typowych „jeździdełek” dla handlowców i pracowników niższego szczebla, w dodatku z małym silnikiem. Trzeba pokonać kilkaset kilometrów, znaleźć kilka wad i zalet, opisać, oddać i zapomnieć. Tymczasem rzeczywistość okazała się zupełnie inna.

czytaj więcej »


Audi A7 – dom czy auto?

Bardzo rzadko testując auta porównujemy je do rzeczy, które możemy nabyć za jego cenę. Jednak w przypadku A7 zaryzykujemy – testowany przez nas model wyceniany jest na… 496 270 złotych. Dysponując taką kwotą możemy stać się właścicielami samochodu albo pięknego domu.

czytaj więcej »


SEAT Leon ST TSI 1.4 – spełnione obietnice

Koncerny w folderach bardzo chętnie wypisują slogany typu „auto łączy dynamikę z komfortem użytkowania. Tak naprawdę jednak niewiele pojazdów w praktyce spełnia te obietnice. A już na pewno nie spodziewaliśmy się tego po SEA-cie, który przez lata uchodził za markę o nie do końca ukształtowanym image modelowym.

czytaj więcej »


Škoda Rapid Spaceback i Škoda Yeti – lepiej niż alternatywa

Octavia i Fabia zdominowały w ostatnich latach rynek sprzedaży flotowej w Polsce. Jednak oprócz tych dwóch modeli, Škoda posiada w swojej gamie kilka innych, ciekawych pojazdów, które również jak najbardziej będą spełniać pożyteczną rolę w przedsiębiorstwie. Yeti zadowoli z pewnością przedstawicieli małych firm, chcących połączyć możliwości SUV-a i auta typowo miejskiego. Z kolei Rapid Spaceback to kompromis między Fabią a Octavią.

czytaj więcej »


Toyota Corolla – siostra Aurisa

Toyota stanowi od lat jedną z wiodących marek flotowych. Nic dziwnego, japońskie auta zyskują uznanie nie tylko dzięki wszem i wobec propagowanej niezawodności, ale również między innymi z powodu dobrych własności jezdnych, miłego dla oka, stonowanego designu, wysokich wartości rezydualnych. Na krótki test tym razem zabraliśmy model Corolla.

czytaj więcej »


Hyundai i20 – jeszcze Azjata, czy już Europejczyk?

Ofensywa Hyundaia trwa w najlepsze. Strategia „Product Momentum” zakłada wprowadzenie 22 nowych modeli Hyundaia do 2017 roku. Plan ambitny, a jednym z jego elementów jest całkowicie nowa generacja i20 – jednego z kluczowych modeli na drodze ku zwiększeniu sprzedaży. Zadanie nie jest proste, wszak auto musi stanąć w szranki z takimi tuzami motoryzacji, jak Skoda Fabia, czy Toyota Yaris, które posiadają ugruntowaną pozycję na rynku.

czytaj więcej »


Škoda Fabia kombi – W poszukiwaniu (nie)doskonałości

Škoda Fabia to jeden z najchętniej kupowanych samochodów ostatnich lat. Testowanie tego pojazdu stanowi bardzo trudne zadanie dla dziennikarza, no bo jak dyskutować z klientami, których pieniądze stanowią przecież najlepszy sposób recenzji. Dla nas jednak i takie wyzwania niestraszne i tak dla przekory podczas jeżdżenia zaczęliśmy od szukania wad w rozchwytywanym przez nabywców aucie, co przed wejściem do niego wydawało się znacznie trudniejsze.

czytaj więcej »


Infiniti Q50 – prawie jak Audi

Menedżerowie flot to ludzie o wielkiej wiedzy motoryzacyjnej. Niekiedy stoją przed wcale niełatwym zadaniem bycia doradcą członka zarządu w wyborze samochodu służbowego. Obok wielu popularnych modeli marek niedawno pojawiła się kolejna, całkiem interesująca propozycja spod znaku dotychczas niezbyt znanego przedsiębiorstwom.

czytaj więcej »


Dacia Sandero – segment B dla niewymagających

29 990 złotych tyle kosztuje detalicznie Dacia Sandero, reprezentant segmentu B. Za tę niezwykle atrakcyjną cenę otrzymamy oczywiście kierownicę, cztery koła, ale także składaną tylną kanapę (2/3-1/3), obrotomierz, gniazdo 12V. Jako napęd posłuży nam natomiast silnik benzynowy 1.2 16V 75 KM.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter