FM Logistic z obsługą logistyczną dla Yves Rocher

13 października 2021

We wrześniu br. FM Logistic, globalny operator logistyczny rozpoczął realizację kompleksowej obsługi marki Yves Rocher, międzynarodowego producenta kosmetyków. W ramach umowy operator świadczy usługi z zakresu logistyki dla omnichannel, realizując zamówienia dla odbiorców w Polsce i na Węgrzech zarówno w kanale B2B do 133 sklepów, jak i B2C bezpośrednio do klienta końcowego.
Usługi logistyczne na rzecz klienta obejmują magazynowanie, transport oraz usługi dodane. Oficjalna inauguracyjna operacji miała miejsce we wrześniu br. w południowej części Polski, w Będzinie, na należącej do operatora multiklienckiej platformie logistycznej, gdzie przy udziale zarządów obu firm uroczyście zainaugurowano rozpoczęcie współpracy.

W ramach 2,3 tys. mkw. powierzchni magazynowej dedykowanej do obsługi klienta operator wdrożył szereg nowoczesnych rozwiązań technologicznych, np. automatyczną linię pakującą. Według wstępnych założeń roczny picking tylko w kanale handlu elektronicznego ma wynieść około 10 milionów jednostek i kilkaset tysięcy zamówień, które realizowane będę dla konsumentów indywidualnych w Polsce i na Węgrzech. Tym samym Yves Rocher stał się obecnie największym klientem e-commerce operatora.

– Ważnym elementem rozpoczętej współpracy jest obsługa kanału e-commerce B2C, co pozwala nam jednocześnie na konsekwentną realizację strategii biznesowej FM Logistic, która zakłada rozwój właśnie w tym obszarze, ze szczególnym naciskiem na omnichannel – powiedział Daniel Franke, Managing Director, FM Logistic CE oraz dodał: – Niewątpliwą dodatkową przyjemność pracy z Yves Rocher daje fakt, że DNA naszych firm są sobie bliskie. Nie tylko jesteśmy firmami rodzinnymi, ale też z podobnym zaangażowaniem patrzymy na wyzwania środowiskowe i konieczność podjęcia działań w tym kierunku. To w dzisiejszych czasach bardzo cenny czynnik pozwalający na rozszerzenie horyzontów patrzenia na biznes, i w długiej perspektywie, wprowadzenia realnych zmian w postawach konsumentów.

Polska jest czwartym krajem w Europie, w którym obie firmy nawiązały współpracę biznesową. Dla firmy Yves Rocher, FM Logistic realizuje kompleksową usługę logistyczną we Włoszech, Rumunii i na Ukrainie.

Rozpoczęcie współpracy z FM Logistic to ważny krok w rozwoju Yves Rocher w Polsce. Jej celem jest jak najlepsza obsługa naszych klientów, w szczególności w obszarze dynamicznie rozwijającego się sektora e-commerce – mówi Thomas Chatain, CEO North & Central Europe, Yves Rocher.

Yves Rocher to światowa marka kosmetyczna, a jednocześnie firma rodzinna powstała we Francji w 1965 roku. Obecna jest w 88 krajach na 5 kontynentach, oferuje szeroką gamę kosmetyków do pielęgnacji ciała, włosów, a także makijażu. Receptury wszystkich produktów firmy są oparte na naturalnych składnikach roślinnych, a jednym z priorytetów firmy jest troska o środowisko naturalne.

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Rośnie popularność baterii litowo-jonowych

14 października 2021

Case study: Wdrożenie baterii Li-Ion w firmie transportowej V1000. Choć baterie kwasowo-ołowiowe jako źródło zasilania wózków elektrycznych wciąż mają się dobrze, coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na modernizację flot w oparciu o technologię Li-Ion. Ostatnio do tej grupy dołączyła firma transportowa V1000.

czytaj więcej »


Energia wiatrowa zasili budynki LPP

12 października 2021

Centrum Dystrybucyjne w Pruszczu Gdańskim oraz większość budynków biurowych LPP od 2023 roku zasilana będzie energią pochodzącą ze źródeł odnawialnych.

czytaj więcej »


ID Logistics i innowacyjne zarządzanie zwrotami

11 października 2021

Lidl, wspierając rozwój biznesu na rynku francuskim, uruchomił nowy magazyn logistyczny, dedykowany zarządzaniu zwrotami produktów nieżywnościowych ze sklepów.

czytaj więcej »


GEFCO optymalizuje usługi ostatniej mili z Tarot Analytics

6 października 2021

GEFCO, globalny ekspert w dziedzinie multimodalnych łańcuchów dostaw i wiodący dostawca logistyki dla branży motoryzacyjnej w Europie, rozwija szeroko zakrojoną współpracę z Tarot Analytics.

czytaj więcej »


Ekspansja znaczy przyszłość

5 października 2021
Dla większości dużych i średnich firm polski rynek stał lub staje się za ciasny – i to niezależnie od branży. Ekspansja zagraniczna może być warunkiem koniecznym do utrzymania dynamicznego rozwoju przedsiębiorstwa.   Krok ten zawsze wiąże się z poważnymi obawami, warto jednak wzorować się na dobrych przykładach firm, które już zdobyły przyczółki i czują się coraz pewniej na zagranicznych rynkach.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter