ITM INDUSTRY EUROPE

Data: 31 sierpnia 2021 | Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
ITM INDUSTRY EUROPE
ITM INDUSTRY EUROPE – wracamy do spotkań!
Przed nami pierwsze po kilkunastomiesięcznej przerwie wydarzenie dedykowane branży. Targi ITM INDUSTRY EUROPE już 31 sierpnia otworzą sezon spotkań dla przemysłu. Jak firmy i partnerzy oceniają miniony rok i czas wirtualnych relacji? Czego szczególnie oczekują od targów? Co planują organizatorzy? Znamy odpowiedzi.
Przygotowaniom do targów ITM INDUSTRY EUROPE na „ostatniej prostej”, towarzyszą optymistyczne analizy rynku.
Rekordy w przemyśle
Wskaźnik PMI, obrazujący nastroje w przemyśle, był w czerwcu na rekordowym poziomie 59,4 pkt. Polski przemysł wychodzi z kryzysu, nabierając nowej, niespotykanej dotąd dynamiki. Według najnowszego badania firmy IHS Markit, także prognozy przedsiębiorców z polskiego sektora wytwórczego odnośnie wielkości produkcji w nadchodzącym roku, uległy poprawie.
To dla nas ważne prognozy. Przygotowujemy targi z ogromną odpowiedzialnością, mając na uwadze, że przez lata podnieśliśmy poprzeczkę wyjątkowo wysoko. Zapewnienie wystawcom i gościom odpowiedniej jakości biznesowej wydarzenia jest dla nas niezwykle ważne. W minionym roku nie mogliśmy co prawda organizować targów, ale ten czas dobrze wykorzystaliśmy m.in. na wzbogacenie naszej oferty o nowe narzędzie: internetową platformę spotkań. Daje ona firmom dodatkowe możliwości zdobywania kontaktów i międzynarodowych rynków. Rozwiązanie spotkało się z dużym uznaniem naszych wystawców- mówi Anna Lemańska-Kramer, dyrektor targów ITM INDUSTRY EUROPE.
Industry Next – remedium na kryzys
Targi to nie tylko bogata ekspozycja i pokazy maszyn, ale także interesujący program. W hybrydowej formule odbędzie się m.in. zapowiadane już spotkanie Industry Next. Wydarzenie zostanie poświęcone programom wsparcia oraz funduszom ukierunkowanym na rozwój polskiego przemysłu w nowej rzeczywistości. Będzie również miejscem wymiany doświadczeń i dyskusji nt. zastosowania rozwiązań Przemysłu 4.0 oraz internetu rzeczy przez polskich oraz globalnych liderów.
Skupimy się na finansowaniu transformacji przemysłowej polskich firm. Powiemy też o robotyzacji i automatyzacji jako ważnym wsparciu produkcji, zwłaszcza w niepewnych biznesowo czasach. Nie zabraknie także tematu Polskiej Doliny Cyfrowej, która jest istotnym filarem rozwoju idei przemysłu 4.0 w Polsce. Mamy świetnych prelegentów z czołowych instytucji i organizacji branżowych oraz ekspertów wywodzących się z firm, które śmiało można określić tytułem: giganci cyfryzacji – dodaje Anna Lemańska-Kramer.
Targi ITM INDUSTRY EUROPE budują relacje
Wystawcy ITM INDUSTRY EUROPE od miesięcy czekają na możliwość pokazania światu swoich rozwiązań i powrotu to bezpośrednich spotkań.
Musieliśmy bardzo mocno przemodelować dotychczasowy tryb pracy i przejść niemal w 100% na rozmowy online. Od dłuższego czasu dużo się mówi, że klienci są spragnieni spotkań biznesowych face-to-face. Czy rzeczywiście tak jest pokażą właśnie targi. Liczymy więc przede wszystkim na to, że odwiedzający przyjdą z konkretnymi projektami i wyzwaniami, do których będą poszukiwali rozwiązań – mówi Mateusz Amroziński, specjalista ds. Nowych Projektów FANUC POLSKA. Podobnego zdania jest Wojciech Chudy, dyrektor i prokurent BOSCHERT POLSKA Okres pandemiczny to konieczność dużej zmiany mentalnej a w szczególności przeniesienia spotkań z klientami z osobistych na zdalne. Pomimo faktu, że jest to dużym ułatwieniem nie może zastąpić bezpośredniego kontaktu. Na szczęście nasza firma szybko dostosowała się do tych realiów i dzięki temu obecny rok możemy już nazwać dobrym. ITM INDUSTRY EUROPE w Poznaniu to dla naszej firmy długo wyczekiwana impreza branżowa, na której znowu będziemy mogli spotkać się z naszymi klientami. Mamy nadzieję, że pomimo trudnego okresu jakim jest pandemia uda nam się spełnić to założenie. Z naszych rozmów handlowych wynika, że wiele firm oczekuje tych targów –zauważa.
Znaczenie bezpośrednich relacji podkreśla także Tadeusz Franaszek, prezes Stowarzyszenia Technicznego Odlewników Polskich.
W bieżącej działalności gospodarczej kwestia kontaktów pomiędzy uczestnikami procesów produkcyjnych i handlowych ma bardzo duże znaczenie. Ich ograniczenie spowodowane pandemią COVID-19 negatywnie wpłynęło na gospodarkę praktycznie we wszystkich krajach świata. W czasie lockdownu kontakty branżowe, handlowe i techniczne ograniczyły się do spotkań zdalnych. Pozyskiwanie nowych klientów i rynków stało się mocno utrudnione. Chcielibyśmy aby tegoroczne Targi były kolejnym bardzo ważnym wydarzeniem, które stworzyłoby niezapomniane dla jego uczestników miejsce ważnych biznesowych spotkań, ciekawych promocji oraz wysokiej frekwencji wystawców i zwiedzających. Oczekujemy, że Targi ITM rozpoczną nowy okres sukcesów handlowych i dadzą zadowolenie wszystkim, którym brakowało bezpośrednich kontaktów oraz tak istotnej wymiany informacji techniczno-handlowych –stwierdza.
Co szykują wystawcy?
Bezpośredni kontakt z nowościami i premierami produktowymi to dla wielu gości jeden z najważniejszych aspektów udziału w targach.
Część wystawców już dziś zdradza co zamierza pokazać podczas najbliższej edycji. Planujemy pokazać zarówno roboty, jak i obrabiarki. W tym nowości, takie jak cobot FANUC CRX, którego premiera przypadła na czas głębokiego „lockdownu” i do tej pory nie był prezentowany szerszej publiczności na dużej imprezie targowej – zapowiada Mateusz Amroziński z FANUC POLSKA.
Na stoisku BOSCHERT POLSKA będzie można zobaczyć sztandarowe produkty czyli prasę krawędziową CNC i gilotynę CNC. – Oprócz tego pokażemy kompaktowe rozwiązanie do gratowania i szlifowania blach firmy Timesavers, walcarkę do blach CNC firmy Faccin, jeden z wielu modeli pras hydraulicznych firmy Sicmi, oraz oczywiście szeroki zakres oprzyrządowania do pras krawędziowych i wykrawarek narzędziowych – zdradza Wojciech Chudy.
Stowarzyszenie Techniczne Odlewników Polskich, tradycyjnie zorganizuje Park Tematyczny ODLEWNICTWO w ramach Forum Odlewniczego FOCAST.
To zbiorowe stoisko, w którym uczestniczyć będą polskie odlewnie i dostawcy dla odlewnictwa. Jak co roku będzie to miejsce spotkań i rozmów z potencjalnymi klientami – mówi Tadeusz Franaszek.
Aktualne trendy
Świat w ciągu ostatniego roku się zmienił, także w branży przemysłowej. Pandemia wpłynęła w zasadniczy sposób na aktualne trendy. Potwierdzają to wystawcy i partnerzy targów ITM INDUSTRY EUROPE.
Z puntu widzenia czysto produkcyjnego – wiele branż dostrzegło po raz kolejny, że w samych procesach produkcyjnych często słabym ogniwem jest człowiek. Stąd pojawił się kolejny powód poszerzający zainteresowanie automatyzacją i robotyzacją produkcji – zauważa Mateusz Amroziński.
Konieczność wdrożeń opartych o automatyzację podnosi także Wojciech Chudy, podkreślając jednocześnie problem dostępności materiałów.
– Nasi klienci muszą sobie dzisiaj radzić z ciągłym wzrostem kosztów materiałów i ich dostępnością, a co za tym idzie często koniecznością podwyższenia cen wytwarzanych przez nich produktów. Sposobem na ratowanie swojej konkurencyjności jest wzrost inwestycji zmierzających do automatyzacji procesów technologicznych – dodaje.
Z kolei Tadeusz Franaszek jest zdania, że wszystkie negatywne zjawiska, które zdezorganizowały restrykcje związane z pandemią zmieniły również tradycyjne formy prowadzenia biznesu i wpłynęły na jego funkcjonowanie.
Rok 2020 przyniósł 20% spadek produkcji odlewów, efektem czego było znaczne ograniczenia w produkcji komponentów oraz części maszyn i urządzeń co utrudniło terminową produkcję wyrobów gotowych, a w rezultacie dało się odczuć w wielu branżach przemysłowych np. motoryzacji.
Problemy te zostały pokonane i branża motoryzacyjna notuje już powrót do normalności, co dla naszej branży oznacza wzrost zapotrzebowania na odlewy. Liczymy więc na to, że tegoroczna edycja targów dodatkowo przyczyni się do poprawy tej tendencji – podkreśla.
Siła targowego święta przemysłu
Potęgę ITM INDUSTRY EUROPE budują także odbywające się w tym samym czasie Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog, 3D Solutions – targi druku i skanu 3D, Subcontracting oraz Forum Odlewnicze Focast. Szczególny nacisk na relacje biznesowe oraz pozyskiwanie nowych kontaktów stawiany jest podczas Targów Kooperacji Przemysłowej Subcontracting. Wydarzenie, odbywające się równolegle z ITM INDUSTRY EUROPE, skierowane zostało do przedsiębiorców szukających podwykonawców przemysłowych oraz zleceniobiorców gotowych na nowe wyzwania zawodowe. Aranżacja spotkań tych dwóch grup zawodowych realizowana jest w trakcie międzynarodowych spotkań kooperacyjnych Subcontracting Meetings. W ramach tegorocznej edycji targów Subcontracting będzie można także wziąć udział w dwudniowym seminarium (1-2 września) skierowanym do osób zainteresowanych rozwinięciem działalności o rynki zagraniczne oraz promocją polskiego podwykonawstwa poza granicami kraju. W programie wydarzenia znajdują się wystąpienia przedstawicieli Klastra Obróbki Metali – Krajowego Klastra Kluczowego oraz Klastra Innowacyjnych Technologii w Wytwarzaniu Cinnomatech.
Targi potrwają od 31 sierpnia do 3 września 2021 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich. W tym roku rozszerzeniem tradycyjnej oferty ITM INDUSTRY EUROPE jest również dedykowana przestrzeń wirtualna, nowe miejsce nawiązywania relacji biznesowych: internetowa platforma spotkań.
Więcej na: www.itm-europe.pl

Facebook: https://www.facebook.com/ITMEurope/

LINKEDin: https://www.linkedin.com/showcase/itmeurope/
KONTAKT DLA MEDIÓW:
Ewa Gosiewska
PR Manager
ewa.gosiewska@grupamtp.pl
tel. +48 61 869 23 35, kom: +48 539 777 553

Modernlog 2021

Data: 31 sierpnia 2021 | Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
Modernlog 2021
Modernlog 2021: spotkania na żywo, pokazy maszyn, nowości produktowe

 

Przed nami długo wyczekiwana edycja Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog. Już 31.08-3.09.2021 r. na terenie MTP będzie można spotkać się z liderami branży logistycznej, przedstawicielami producentów i dostawców nowoczesnych rozwiązań magazynowych, zapoznać się z nowościami produktowymi, obejrzeć pokazy maszyn oraz wziąć udział w towarzyszącej targom konferencji Smart Warehouse.
Tegoroczny kalendarz imprez branżowych w Poznaniu otwiera blok ITM Industry Europe, w tym Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog. Już na przełomie sierpnia i września (31.08-3.09) na terenie MTP spotkają się przedstawiciele branży logistycznej, sektora przemysłowego, zleceniodawcy i podwykonawcy przemysłowi, którzy zaprezentują swoją ofertę gościom targowym z Polski i zagranicy.
– Jesteśmy dumni, że Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog wraz z ITM Industry Europe rozpoczną sezon imprez branżowych na MTP. W ostatnich miesiącach z uwagą śledziliśmy doniesienia z rynku logistycznego i cieszymy się, że wiele firm odnotowało dynamiczny wzrost oraz rozpoczęło inwestycje  w nowe technologie – mówi Hanna Zdrojewska, dyrektor targów Modernlog.
Logistyka 4.0 na targach Modernlog
Obszar tematyczny tegorocznych targów Modernlog odzwierciedla bieżące trendy rynkowe,  skupiając się na prezentacji nowatorskich rozwiązań dla magazynów przyszłości oraz propozycji systemowych dla rynku e-commerce i omnichannel. Jak wynika z najnowszych raportów są to tematy, które zajmują obecnie logistyków, bo aż trzy  na cztery organizacje wskazują  automatyzację i robotyzację w magazynach, rozwiązania z obszaru big data analytics i autonomiczne wózki AGV jako przyszłość branży[1], a 60% firm logistycznych planuje duże inwestycje jeszcze w tym roku[2].
– Wsłuchujemy się w głosy profesjonalistów z branży logistycznej, aby móc zaproponować wystawcom i gościom targowym jak najbardziej interesujący program targów Modernlog. Pomaga nam w tym stały kontakt z liderami rynkowymi, jak np. firmami WObit, Wanzl, AG CONSULT, EUROPA SYSTEMS, KARDEX POLSKA oraz ośrodkami naukowymi, które również będzie można spotkać w tym roku na naszym wydarzeniu – dodaje Hanna Zdrojewska.
Pokazy maszyn i konferencja Smart Warehouse
Nieodzowną częścią targów Modernlog są pokazy maszyn organizowanych pod nazwą Innovation for Logistics Industry (In4Log). Także i w tym roku będzie można przyjrzeć się z bliska pracującym urządzeniom, przekonać się o skuteczności innowacyjnych rozwiązań w magazynie, podejrzeć w jaki sposób zoptymalizować procesy intralogistyczne i krytyczne działania za pomocą przemyślanych inwestycji. Pokazy są organizowane przez wydawnictwo Medialog we współpracy z partnerami technologicznymi i organizatorami targów Modernlog.
W ramach Targów Logistyki, Magazynowania i Transportu Modernlog będzie można także wziąć udział w branżowej Konferencji Smart Warehouse. Jej program opiera się na analizie case studies, dyskusji z praktykami, przykładach wdrożeń na polskim i zagranicznym rynku oraz rozpatrywaniu możliwości, jakie dają nowe technologie współczesnym logistykom. Wśród panelistów można znaleźć znane nazwiska ze świata logistyki, praktyków, którzy posiadają doświadczenie w przeprowadzaniu wdrożeń z zakresu IoT, automatycznych systemów składowania, AGV, robotów i transportu wewnętrznego. Konferencja odbywa się pod patronatem PSML oraz Łukasiewicz-Instytut Logistyki i Magazynowania. Bezpłatna rejestracja na to wydarzenie trwa pod adresem: https://smartwarehouse.modernlog.pl/
W roli moderatorów i prelegentów wystąpią zarówno dostawcy nowych technologii, integratorzy systemów, jak i klienci docelowi ze znanych na rynku firm, m.in.: Fanuc, Omron, SICK czy HIT Kody Kreskowe. Wierzymy, że w ten sposób uda nam się zaprezentować uczestnikom spotkania ważne zagadnienia z różnych punków widzenia – opowiada Hanna Zdrojewska.
Tegoroczne Targi Logistyki, Magazynowania i Transportu to nie tylko ciekawy program prezentujący nowości produktowe i odzwierciadlający bieżące trendy czy Konferencja Smart Warehouse, ale także nowa formuła łącząca tradycyjne targi z koncepcją wirtualnych spotkań. Dla osób, które nie mogą pojawić się na targach osobiście udostępniona zostanie internetowa platforma spotkań online, skierowana zarówno dla wystawców, jak i zwiedzających. Umożliwi ona dotarcie ze swoją ofertą do potencjalnych odbiorców, niezależnie od usytuowania siedziby firmy.
Targi Modernlog potrwają od 31 sierpnia do 3 września 2021. W tym samym czasie odbędą się także: Targi ITM Industry Europe, 3D SOLUTIONS – Targi Druku i Skanu 3D,  Targi Kooperacji Przemysłowej SUBCONTRACTING oraz Forum Odlewnicze FOCAST.
 Kontakt dla mediów:
 Adrianna Wiła
+48 691 028 116
adrianna.wila@grupamtp.pl

Konferencji Smart Warehouse

Data: 01 września 2021 | Miejsce: Formuła hybrydowa, MTP Poznań
Konferencji Smart Warehouse
Konferencja Smart Warehouse: praktycy dla praktyków
Kolejna edycja Konferencji Smart Warehouse, organizowanej w ramach Targów Logistyki Magazynowania i Transportu Modernlog, odbędzie się 1-2 września 2021 r. w formie hybrydowej – ustaliła Rada Programowa. Tematem spotkania pozostaną nowe technologie w kontekście logistyki 4.0, ale pokazane będą w ramach współczesnych wyzwań dla prężnie rozwijającej się branży.
Analizy case studies, dyskusje z praktykami, przykłady wdrożeń na polskim i zagranicznym rynku, możliwości, jakie dają nowe technologie oraz wyzwania przed jakimi stoją współcześni logistycy będą stanowiły filary programu kolejnej edycji Konferencji Smart Warehouse –  postanowili członkowie Rady Programowej tego wydarzenia.
Pragniemy, aby program zarówno Konferencji Smart Warehouse, jak i samych targów odpowiadał na rzeczywiste zapotrzebowanie branży logistycznej – komentuje Hanna Zdrojewska, Dyrektor Targów Modernlog. – W tym celu zamierzamy przeprowadzić wśród uczestników poprzedniej edycji konferencji krótką ankietę na temat interesujących ich zagadnień. Na pewno nadal będziemy rozmawiać o nowych technologiach, ale w kontekście konkretnych wyzwań, z którymi borykają się zarządcy magazynów, menedżerowie łańcuchów dostaw czy szefowie logistyki.
Praktyczne podejście i rzetelna wiedza
W realizacji założeń programowych Konferencji Smart Warehouse ma pomóc zaangażowanie praktyków w prowadzenie poszczególnych paneli dyskusyjnych. Wśród moderatorów tegorocznej edycji znaleźli się: Ilona Miziewicz-Groszczyk, Dyrektor Rozwoju Biznesu i Marketingu Europa Systems, Europa Systems, Piotr Sędziak, Dyrektor Zarządzający,  Orbico Supply, Artur Olejniczak, Kierownik Marketingu WSL, Magdalena Libiszewska, Redaktor Naczelna czasopism „Logistyka a Jakość”, „Nowoczesny Magazyn” oraz Łukasz Musialski, Starszy Doradca Logistyczny, Chaingers. Grono Rady Programowej zasila także Monika Duda, Dyrektor Zarządzająca, DHL Supply Chain oraz Marta Cudziło, Kierownik Centrum Logistyki, Project Manager Łukasiewicz – Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Joanna Kucharska, Dyrektor Grupy Produktów MTP.
Dyskusje panelowe prowadzone w ramach Konferencji Smart Warehouse będą oparte m.in. o rzetelną analizę case studies oraz historię wdrożeń, odniosą się do nich zarówno dostawcy nowych technologii, integratorzy systemów, jak i klienci docelowi. Wierzymy, że w ten sposób uda nam się zaprezentować uczestnikom spotkania ważne zagadnienia z różnych punków widzenia  – kontynuuje Hanna Zdrojewska.
Konferencja Smart Warehouse jest integralną częścią targów Modernlog (Poznań, 31.08-3.09.2021 r.), które nie bez powodu uznawane są za najważniejsze spotkanie sektora logistycznego i transportowego w Polsce. Stanowią niepowtarzalną okazję do zapoznania się z najnowszymi osiągnięciami w branży, aktualną ofertą firm, wymiany doświadczeń zawodowych i podjęcia rozmów handlowych. Obszar tematyczny tegorocznych targów Modernlog odzwierciedla bieżące trendy rynkowe,  skupiając się na prezentacji nowatorskich rozwiązań dla magazynów przyszłości oraz propozycji systemowych dla rynku e-commerce i omnichannel.
Więcej: www.Modernlog.pl
 
Kontakt dla mediów:
Adrianna Wiła
adrianna.wila@grupamtp.pl

tel. 691 028 116

II Konferencja Specjalistów Logistyki

Data: 07 września 2021 | Miejsce: Warszawa
II Konferencja Specjalistów Logistyki
Konferencja Specjalistów Logistyki – forum praktyków oraz biznes-mikser dostawców i odbiorców branżowych usług i produktów. Tutaj poznasz najlepsze rozwiązania dla Twojej działalności i pozyskasz solidnych Partnerów dla Twojej firmy.
Ponieważ dynamiczny rozwój branży przekłada się na potrzebę szybkiego podnoszenia poziomu usług i kwalifikacji, ważnym elementem naszego spotkania jest edukacja.
Dzięki otwartej wymianie doświadczeń praktyków, pozyskasz tu wiedzę, niezbędną do efektywnej pracy i rozwoju Twojej firmy.

Networking i program merytoryczny przygotowany jest z myślą o przedstawicielach korporacji i polskich firmach lokalnych, a w szczególności kierowany jest do:
– zarządów i osób decyzyjnych,
– specjalistów logistyki,
– działów utrzymania ruchu,
– działów zakupu,
– inwestorów.

Celem konferencji jest wskazanie sprawdzonych dróg zmiany magazynu na lepszy:

– zmiana magazynu na inną nieruchomość, zakup, najem, budowa,
– zmiana magazynu poprzez unowocześnienie istniejącego obiektu,
– usprawnienie procesów logistycznych,
– poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy.

Jak jeszcze można zmienić magazyn na lepszy? Zarejestruj się na wydarzenie i uzyskasz sporą dawkę praktycznej wiedzy!
Bądź z nami, dołącz do grona praktyków!
Szczegóły oraz rejestracja na stronie TUTAJ

Targi PCI DAYS – Pharma & Cosmetics Indrustry

Data: 08 września 2021 | Miejsce: Warszawa, Warszawskie Centrum Expo XXI
Targi PCI DAYS – Pharma & Cosmetics Indrustry
PCI Days 2021 stacjonarnie w Warszawie!
8-9 września 2021 
Najbardziej oczekiwane wydarzenie B2B w branży kosmetycznej i farmaceutycznej już wkrótce w Warszawie!
Targi PCI Days zbliżają się wielkimi krokami. Odbędą się stacjonarnie już 8 i 9 września w Warszawskim Centrum Expo XXI. Będzie to jedyna i niepowtarzalna okazja, aby zapoznać się z najnowszymi trendami, innowacjami produktowymi i technologicznymi oraz nawiązać biznesowe relacje.
Jeśli Twoja działalność jest związana z branżą kosmetyczną lub farmaceutyczną, nie może Cię tu zabraknąć. Nie czekaj i już dziś zgłoś swój udział! Naprawdę warto!
REKORDOWA LICZBA WYSTAWCÓW
Zgodnie z zapowiedziami, na Odwiedzających będzie czekać rekordowa liczba Wystawców – aż 110 stoisk, na których wystawcy przedstawią swoją ofertę z zakresu surowców, opakowań, maszyn do produkcji, urządzeń i usług laboratoryjnych, private label, IT itp. Będzie intensywnie i ciekawie!
Swój udział potwierdzili: INEE, Bardusch Polska, RIM TEQ, PQE Group, IWK Verpackungstechnik, Chemgineering International Polska, KMP Projekt, Comex, DPC Polska, Afpro Filters, Komender, Merck Life Science, Curtis Health Caps, BART-VENT, CR Konsulting, GBD, Uni-Export Instruments Polska, Ticon, Jakusz Space-Tech, IKA Poland, LGC Standards, Limes Machines Polska, Mado Systemy, Marchesini, MMM Polska, Solution4Labs, Famsupport, Formed, Cleanproject, Grason, Grupa JMC, S.M.Art, Shim-Pol, BWT, Popławska Group, Anton Paar, MSA System, Georg UTZ, Craemer, Alu-Lids, Lab-El Elektronika Laboratoryjna, RT Technik, Neumo Polska, Zigler, Cabka, Miele, Glob Center, Dr Nowaczyk Centrum Badań i Innowacji, Donserv, Chemicos Consulting, BRB, Sabinsa, SyVento, BASF, Impag, ActiPack, Novo-Pak, Stoelzle Glass Group, Thielmann, Stigen, DST Poland, Firma Urliński, Renex Group, Avicenna Oil, Leenvit, GHP, Oqema, Etigraf (Etykiety.pl), Pekao Bank, Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia, Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Z pełną listą Wystawców możesz zapoznać się na stronie targów: https://pcidays.pl/targi/2021/
WIEDZA PRZEDE WSZYSTKIM
Zgodnie z tradycją, w przestrzeni targowej wydzielone zostaną Strefy Inspiracji dedykowane osobno branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Prace nad przygotowaniem programu merytorycznego były bardzo intensywne. W efekcie, Targom PCI Days towarzyszyć będzie 40 wykładów, które zostaną poprowadzone przez znanych i cenionych branżowych ekspertów. Będzie to doskonała okazja, aby zgłębić wiedzę merytoryczną, zapoznać się z przykładami dobrych praktyk oraz trendami na sezon 2021/2022.
Program merytoryczny został opracowany z uwzględnieniem potrzeb i wyzwań różnych obszarów funkcyjnych zakładów produkujących kosmetyki i leki, w tym obszaru badań i rozwoju, produkcji, kontroli jakości, zakupów czy inwestycji. Oferta wystąpień jest tak bogata, że każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Nie zabraknie też wydarzeń specjalnych, takich jak Konferencja Be Inspired poświęcona nowościom surowcowym, Konferencja mikrobiologiczna, czy cieszące się ogromnym zainteresowaniem warsztaty dla zakupowców.
KONFERENCJA MIKROBILOGICZNA
  1. Drobnoustroje środowiskowe w surowcach i produktach kosmetycznych
  2. Aktywność wody (aw) jako czynnik niskiego ryzyka mikrobiologicznego
  3. Metody określania skuteczności układu konserwującego w produktach kosmetycznych
  4. Mikrobiologiczna kontrola środowiska wytwarzania kosmetyków pod kątem:
    – czystości powierzchni
    – jakości powietrza
    – higieny pracowników
    – jakości wody
  1. Dlaczego warto wykonywać badania w laboratorium akredytowanym?
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc zapisy można składać u Michała Wierzbickiego 519559321  bok@drnowaczyk.com
KOSMETYCZNA STREFA INSPIRACJI
– Perspektywy sektora kosmetycznego w postpandemicznej rzeczywistości – Krzysztof Mrówczyński – Departament Analiz Makroekonomicznych PEKAO
–  Kosmetyk naturalny, czyli jaki? Przegląd standardów, certyfikatów, norm i ich wymogi – Anna Turek – NUCO E. i G. Kosyl s.j.
–  Solubilizacja hydrofobowych substancji aktywnych w roztworach wodnych. O zastosowaniu surfaktantów w płynach micelarnych, tonikach i innych wodnych układach kosmetycznych – Beata Domagalska – BeWuDe Beata
– Nowoczesne metody wytwarzania form mokrych w przemyśle kosmetycznym – Firma Urliński
– Aktualizacja przewodnika Oceny Bezpieczeństwa kosmetyków – co nowego ? – Urszula Ptaszek – Rohde – Chemicos Consulting
– Tusze do rzęs – podejście inżynieryjne do procesu produkcji – Kamil Gołębiewski – Oceanic S.A.
– Współczesne wyzwania oceny bezpieczeństwa produktów kosmetycznych w odniesieniu do toksykologicznej oceny ryzyka nowej generacji (NGRA) – Kamil Jurowski
– Zastosowanie metod chromatograficznych w analizie i kontroli jakości surowców i preparatów kosmetycznych – dr n. chem. Sebastian Grzyb – WSIIZ w Warszawie
– Praktyczne aspekty wyboru, implementacji oraz eksploatacji rozwiązań Rozszerzonej Rzeczywistości (XR) w branży farmaceutycznej i kosmetycznej – Przemysław Kosek – Apzumi Spatial
– Projektowanie opakowań z uwzględnieniem końca cyklu ich życia – Marcin Łapaj – Henkel
– Recykling opakowań po produktach kosmetycznych to obecne działania czy wyzwanie jutra? – Konrad Nowakowski – Polska Izba Odzysku i Recyklingu Opakowań
 
FARMACEUTYCZNA STREFA INSPIRACJI
– Cyfryzacja obszarów produkcyjnych i logistycznych w przemyśle farmaceutycznym Agnieszka Zarczuk – Gedeon Richter
– Czy warto inwestować w linię do produkcji plastrów leczniczych i lamelek? – Małgorzata Sznitowska – Gdański Uniwersytet Medyczny
– Rola reputacji marki w budowaniu pozycji rynkowej – Tomasz Baran –  Panel Badawczy Ariadna
– Nowoczesne metody wytwarzania form mokrych w przemyśle farmaceutycznym – Firma Urliński
– Wpływ motywacji pracowników na jakość produktów farmaceutycznych – Grzegorz Taras – Orifarm
–  BCP – wymysł czy konieczność? – Michał Nowak – Curtis Health Caps
– Modernizacja obszarów produkcyjnych w przemyśle farmaceutycznym –  Witold Prajs –Polpharma
– Planowanie krótko i długoterminowe w firmie farmaceutycznej – Monika Lebioda –Novartis
– Recykling opakowań po produktach farmaceutycznych czy to możliwe i potrzebne? – Konrad Nowakowski – Polska Izba Odzysku i Recyklingu Opakowań
– Projektowanie oraz badania nowych form postaci farmaceutycznych –
Dr n. farm. Michał Kołodziejczyk – Uniwersytet Medyczny w Łodzi
– Pułapka greenwashingu na opakowaniach – Joanna Uchańska –  Grupa Chałas i Wspólnicy
– Marka farmaceutyczna przyjazna środowisku dzięki etykietom – Patryk Topolnicki –  UPM RAFLATAC
– Continuous Manufacturing in Solid Dose – How to Leverage Opportunities of this New Technology – Hans-Leonhard Ohrem  Merck
– Surowce roślinne w suplementach diety – bezpieczeństwo i jakość. Na co zwrócić szczególną uwagę? – dr n. farm. Marlena Dudek – Makuch – Curtis Health Caps
–  Pochodne katynonu w syntezie organicznej i projektowaniu związków biologicznie aktywnych – Dariusz Kozakiewicz – DK Chem
– System Zarządzania w oparciu o metodę Lean Management – Mariusz Drewnowski, Tomasz Bereziński – DPC POLSKA
– Skuteczny pomiar lepkości nawet najbardziej wymagających próbek – Dominik Wójcik –  Ika Poland
– Kultura Speak Up jako system wczesnego ostrzegania. Niska liczba zgłoszeń przypadków niewłaściwego zachowania lub niewłaściwie zaprojektowanego procesu nie oznacza, że firma dobrze funkcjonuje. Jak więc zmierzyć się z ryzykiem, którego nie znamy? – Małgorzata Gątkowska – Novartis
ODŚWIEŻ I ZBUDUJ NOWE RELACJE
Druga edycja Targów PCI Days to długo wyczekiwane wydarzenie w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Ze względu na pandemię koronawirusa możliwości nawiązywania relacji B2B i wymiany wiedzy były bardzo ograniczone. Dla firm z obu branż był to czas wielu wyzwań, trudnych decyzji, niepewności co do dalszego rozwoju. Targi PCI Days idealnie wpisują się więc w bieżące potrzeby Odwiedzających, stanowiąc platformę do inspirujących spotkań, wymiany doświadczeń, pomysłów i dobrych praktyk, odświeżenia dawnych kontaktów i nawiązania nowych. To obowiązkowy punkt w kalendarzu wydarzeń B2B dla branży kosmetycznej i farmaceutycznej, który może okazać się przełomowy dla generowania nowych idei i budowania przewag konkurencyjnych przedsiębiorstwa w postpandemicznej rzeczywistości.
PCI DAYS PRZEDE WSZYSTKIM BEZPIECZNIE
Starając się dopasować do nowej rzeczywistości i obowiązujących zasad, opracowaliśmy rozwiązania, dzięki którym targi będą nie tylko owocne, ale przede wszystkim bezpieczne! Mowa tu o nowo zaprojektowanym układzie stoisk, dwukrotnie większej powierzchni
wystawienniczej, poszerzeniu ciągów komunikacyjnych do trzech metrów, stale wentylowanej hali, środkach dezynfekujących znajdujących się w całym obiekcie, cogodzinnej dezynfekcji najczęściej dotykanych miejsc na hali, odrębnym wejściu i wyjściu, obowiązkowej rejestracji każdego uczestnika, dzięki której wiemy, kto jest na targach, kontrolowanej liczbie uczestników oraz ile jednocześnie osób znajduje się w hali. To wszystko sprawi, że targi będą w pełni bezpieczne!
ZGŁOŚ SWÓJ UDZIAŁ
Jeśli szukasz inspiracji produktowych i technologicznych, chcesz odświeżyć kontakty po tak długiej przerwie, już dziś zarezerwuj miejsce na Targach PCI Days 2021!
Możesz to zrobić na stronie internetowej Targów: www.pcidays.pl
Dzięki obecności rekordowej liczby Wystawców, dwukrotnie większej powierzchni targowej dostępnej w nowej lokalizacji, jesteśmy przekonani, że Targi PCI Days 2021 będą stanowić odpowiedź na najważniejsze potrzeby i wyzwania Twojego zakładu produkcyjnego.
Targi odbędą się 8-9 września 2021 r. w Centrum Expo XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Udział jest całkowicie bezpłatny.
Zapraszamy!

Targi Packaging Innovations 2021

Data: 15 września 2021 | Miejsce: Warszawa, Expo XXI
Targi Packaging Innovations 2021
Targi Packaging Innovations łączą siły z FestiwalemMarketingu.pl & FestiwalemDruku.pl
Targi w Krakowie – jeden z największych organizatorów targów w Polsce oraz OOH magazine – organizator FestiwalMarketingu.pl, największych targów branży reklamowo-poligraficznej zorganizowanych w II połowie 2020 roku, lider w sektorze prasy branżowej poświęconej szeroko pojętej reklamie łączą siły, aby wspólnie przygotować największe w Polsce wydarzenie dla działów sprzedaży i marketingu. Współpraca dwóch dużych graczy na rynku eventowym zaowocuje połączeniem 13. Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations z 13. edycją Targów Reklamy i Poligrafii FestiwalMarketingu.pl / FestiwalDruku.pl  i towarzyszącymi mu wydarzeniami dodatkowymi. Imprezy odbędą się w dniach 15-16 września 2021 roku w EXPO XXI Warszawa.
Takiego wydarzenia jeszcze w Polsce nie było. Będzie to największy event, na którym spotkają się m.in. przedstawiciele reklamy z handlowcami, pracownikami działu zakupów i technologami. Udział w targach będzie fantastyczną okazją do przyjrzenia się całemu cyklowi życia produktu, od jego powstania, opakowania i wyboru środków komunikacji. Granica pomiędzy rolą sprzedawcy a marketingowca powoli się zaciera. Wynika to z wyzwań, przed którymi stoi branża. Rosnąca konkurencja, presja czasu, nowe kanały dotarcia – wszystko to sprawia, że nawet na moment nie można pozostać w tyle. Aktualnie handlowiec musi być skutecznym negocjatorem i posiadać szeroką wiedzę z zakresu Public Relations. Nadchodzące wydarzenia dadzą odpowiedź, jak skutecznie łączyć te role, jakich wyborów dokonywać, aby czerpać jak największe zyski. Tematami przewodnimi będzie ekologia oraz e-commerce.
Początkowo Targi Packaging Innovations planowane były na czerwiec. – Nie ukrywamy, że na decyzję o zmianie daty miały wpływ rozmowy z naszym Partnerem. Jak szybko się okazało mamy podobne wizje rozwoju wydarzeń, których nadrzędnym celem jest odpowiedź na potrzeby naszych klientów. Świat marketingu i sprzedaży jest ze sobą nierozerwalnie związany. To para idealna, która nie zawsze się zgadza, ale ostatecznie nie może bez siebie żyć. Z myślą o naszych wystawcach oraz gościach postanowiliśmy w tym roku połączyć oba wydarzenia, aby ułatwić firmom udział w spotkaniach branżowych. Synergia wydarzeń pozwoli na oszczędność czasu i pieniędzy. – podkreśla Ewa Woch, Wiceprezes Targów w Krakowie.
– Z targami Packaging Innovations współpracujemy od lat. Możliwość zorganizowania naszych wydarzeń w tym samym terminie daje szerokie możliwości dla poszukujących inspiracji ze świata marketingu, poligrafii i opakowań. Dużym atutem będzie nasze ubiegłoroczne doświadczenie w zakresie organizacji bezpiecznych targów  – dodaje Robert Załupski, dyrektor generalny OOH magazine.

Targi TAROPAK 2021

Data: 04 października 2021 | Miejsce: Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznań
Targi TAROPAK 2021
Odliczanie do długo wyczekiwanego święta branży opakowań rozpoczęło się na dobre.
Już w dniach 4-6 października 2021, pod dachem Międzynarodowych Targów Poznańskich spotkają się przedstawiciele branży opakowań. Konstruktywna wymiana doświadczeń, nowości technologiczne i premierowe prezentacje rozwiązań przyszłości dedykowanych branżom takim jak m.in.: kosmetyka, farmacja, meblarstwo, motoryzacja, ogrodnictwo czy przemysł spożywczy to tylko część zakresu jaki obejmuje Taropak 2021.
Kolejna edycja targów Taropak to wydarzenie skupiające uwagę na rosnącej roli automatyzacji
i robotyzacji procesów produkcyjnych. Nieodłącznymi elementami pojawiającymi się podczas spotkania jest technologia związana z produkcją opakowań i etykietowaniem oraz magazynowaniem i co-packingiem. Organizatorzy położyli szczególny nacisk także na wątek tak istotnego w obecnych czasach rozwoju branży e-commerce oraz roli eko-opakowań, jako wyzwań przyszłości.
Taropak 2021 odbędzie się w formie hybrydowej – online, z wykorzystaniem platformy dedykowanej biznesowi, która umożliwia spotkania z potencjalnymi partnerami z całego świata
i zdobycie nowych rynków zbytu
oraz stacjonarnie – w formie tradycyjnej, pozwalającej na optymalną prezentację produktów, rozwiązań czy wymianie informacji w formie spotkań na żywo. Platforma umożliwiająca udział w Taropaku #online, oprócz oczywistych korzyści wynikających
ze swobodnego budowania relacji biznesowych niezależnie od lokalizacji, posiada także możliwości katalogowania produktów i łatwego, intuicyjnego dostępu do treści prezentowanych podczas wydarzenia (przed jego rozpoczęciem oraz po nim). Hybrydowość wydarzenia i podwójne możliwości wynikające z kilku wariantów, w których uczestnicy, zależnie od preferencji, mogą wziąć udział w wydarzeniu, pozwalają na nawiązywanie relacji biznesowych (także na płaszczyźnie międzynarodowej) bez konieczności podróży.

 

Tegoroczna edycja Taropaku odbędzie się w dniach 4-6 października na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, w doborowym towarzystwie targów POLAGRA. Wspólna data dla obu wydarzeń, sprzyja merytorycznej wymianie doświadczeń i wsłuchiwaniu się w potrzeby branż tak ściśle ze sobą współdziałających. Uczestnicy wydarzenia mają możliwość swobodnego zwiedzania ekspozycji zarówno targów Polagra jak i Taropak.
Wiedza i doświadczenie.
Targi to nie tylko rozmowy biznesowe, nawiązywanie trwałych kontaktów czy poznawanie trendów
i nowości rynkowych. Jest to również doskonały czas i miejsce do poszerzania wiedzy, czy poznawania nowych regulacji dotyczących w branży. Nie inaczej będzie i w tym roku. Szczególnie istotnym wydarzeniem towarzyszącym Taropakowi 2021 będzie druga już edycja konferencji
e-commerce, która stanowi idealną okazję do spotkania z ekspertami z dziedziny e-handlu, opakowań w e-commerce, logistyce i magazynowaniu a także zagadnieniom z zakresu marketingu i sprzedaży. Program konferencji wciąż jest otwarty. Masz ciekawe doświadczenia? Chcesz podzielić się rozwiązaniami sprzyjającymi rozwojowi branży? A może szukasz przestrzeni, by zrealizować panel dyskusyjny pozwalający na zwiększenie świadomości w istotnym dla Ciebie temacie? Zgłoś się do nas i stań się częścią konferencji e-commerce!
Koordynatorka konferencji: Ewelina Janik
ewelina.janik@grupamtp.pl | 691 031 280
Dowiedz się więcej: www.taropak.pl

Eurologistics Newsletter