Rynek logistyki 2020

Rynek logistyki 2020

Piotr Ozimek, prezes zarządu, EPO-Trans Logistic
Rok 2020 był rokiem wyzwań oraz rokiem, w którym firmy musiały szybko odpowiedzieć na zapotrzebowanie rynku. Uważam, że w najbliższym roku nastąpi znaczny wzrost zapotrzebowania na usługi logistyczne w szczególności w zakresie konfekcjonowania i transportu dla branży e-commerce. Transport drogowy również zmienia swoje oblicze. W miejsce pojazdów zasilanych tradycyjnym olejem napędowym wprowadzane sią pojazdy tzw. zeroemisyjne. W długodystansowym transporcie drogowym rzeczy zastosowanie znajdują pojazdy LNG. Segment takich pojazdów będzie się w ciągu najbliższych lat mocno rozwijał. W całej Europie szybko powstaje infrastruktura pozwalająca użytkować te pojazdy. Również logistyka a także usługi kurierskie będą korzystały z tego rodzaju pojazdów – wpisuje się to w politykę zielonego ładu.

Ostatnie komentarze więcej komentarzy »

Rynek logistyki 2020

Rynek logistyki 2020

Yann Belgy, dyrektor zarządzający, ID Logistics Polska
To, z jakimi wyzwaniami muszą mierzyć się dziś operatorzy czy przedsiębiorstwa handlowe, zależy od sektorów ich działalności. Specjalizacją ID Logistics jest logistyka kontraktowa, głównie dla retail, FMCG i e-commerce, a tu sytuacja nie jest jednoznaczna.

czytaj więcej »

Rynek logistyki 2020

Rynek logistyki 2020

Tomasz Oczkowski, Commercial Director, FM Logistic Central Europe
Rok 2020 postawił nas wszystkich w nadzwyczajnej i niecodziennej sytuacji, był sprawdzianem dla łańcucha dostaw, ale unaocznił też jak ważną pełni on funkcję. Pandemia wzmogła świadomość, że wyłączenie, nawet na krótko, jakiegokolwiek oddziału dużej firmy logistycznej może mieć poważne konsekwencje dla wielu innych podmiotów, czy wręcz konkretnych grup konsumentów.

czytaj więcej »

Rynek logistyki 2020

Rynek logistyki 2020

Rafał Nawłoka, prezes zarządu, DPD Polska
Wzrost zainteresowania e-handlem pociąga za sobą zwiększony popyt na usługi kurierskie. Podczas pierwszej fali pandemii e-commerce stał się dla wielu konsumentów sposobem na realizowanie niezbędnych zakupów – od sprzętu IT umożliwiającego pracę zdalną, po środki chemiczne czy kosmetyki, a nawet żywność.

czytaj więcej »

Eurologistics Newsletter