Aktualny numer: Truck Business 1 (2006)

.

.Interesują nas pieniądze

W Polskiej gospodarce, po kilku latach marazmu, nareszcie obudził się byk. Jego potrzebom musi sprostać krwioobieg gospodarki – transport, a szczególnie drogowy, czyli najwygodniejszy, bo przewozi towary od drzwi do drzwi. Pewnie dlatego zdecydowanie dominuje on na tle wszystkich innych rodzajów transportu. Rośnie liczba firm przewozowych, a wraz z nią osób trudniących się tą profesją. Szczególnie cenne stają się osoby zarządzające tym rodzajem transportu – menedżerowie organizujący przewozy. W zmieniającej się polskiej i europejskiej rzeczywistości transportowej, potrzebują oni informacji – fachowej, aktualnej i rzetelnej, czyli przydatnej w codziennej pracy. W sukurs im wychodzimy my – Wydawnictwo EUROLOGISTICS z najnowszym tytułem – Truck & Business Polska.
Jesteśmy elementem tworzącej się europejskiej sieci czasopism – Truck & Business – skierowanych do menedżerów transportu drogowego. Przed poszerzeniem Unii Europejskiej w 2004 roku, tytuł ten był obecny w Belgii (gdzie powstał za sprawą wydawnictwa MMM Business Media, zajmującego się samochodami jako narzędziami pracy), w Holandii i Luksemburgu. W poszerzonej Unii kolejnymi „oczkami” sieci zostały w tym roku Czechy i Polska. W przyszłym roku do europejskiego grona ekspertów transportu drogowego dołączą mutacje Truck & Business na Węgrzech i w Turcji. Potem rozpocznie się ekspansja na kraje Bałtyckie, Ukrainę, Rosję i inne. Tworząc grono europejskich fachowców w dziedzinie motoryzacyjnej wagi ciężkiej, mamy narzędzia do całościowego ujęcia problematyki transportowej na Starym Kontynencie, jak również do zdobywania wiedzy szczegółowej o lokalnych rozwiązaniach w poszczególnych krajach.
Cóż najbardziej interesuje menedżerów transportu? Odpowiedź brzmi – PIENIĄDZE. Można je pomnażać poprzez oszczędzanie lub zwiększenie dochodów. My piszemy o każdym z tych sposobów. W pierwszym numerze Truck & Business Polska, w artykule o kabotażu informujemy, jak przygotować się do tego nowego sposobu zarabiania, który otworzy się przed nami wiosną przyszłego roku. Z kolei zaoszczędzić można dzięki temu, że nasze samochody spełniają normy ekologiczne Euro, a to np. za sprawą technologii SCR, o czym również szczegółowo piszemy. Informujemy o kosztach związanych z obowiązkowym instalowaniem tachografów cyfrowych w nowo rejestrowanych samochodach ciężarowych oraz o opłatach za szkolenia z dziedziny transportu towarów niebezpiecznych.
Oddajemy więc w Państwa ręce kompendium aktualnej i przydatnej wiedzy fachowej, pisanej piórami specjalistów z branży transportowej. Słowem – zapraszamy do lektury.

Marek Loos

.

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter