Aktualny numer: Flota Auto Business 62 (2015)

Podejście na wprost do klienta

W dzisiejszych czasach nie warto być uczciwym. uświadomił mi to nie kto inny, jak poznański Zarząd dróg Miejskich, który nie docenia dobrych intencji obywatela, tylko postępuje według korzystnego dla niego prawa, bez względu na sytuację. Krótka retrospekcja. Jest początek lutego, zdenerwowany i przejęty pędzę z dzieckiem do szpitala usytuowanego w centrum Poznania na zabieg. Nie wiem jak długo tam będę, na dworze zimno, stres, a przecież jeszcze tego dnia ważne obowiązki służbowe. Płacę za parking usługą sky Cash (sMs), która usługi oferuje także fl otom. Wyciszam telefon. Wracam szczęśliwy już po godzinie i… za wycieraczką mandat. to znaczy nie mandat tylko wezwanie-raport – tak twierdzi tomasz Libich z ZdM. rzut oka na milczący aparat. tekstowa wiadomość do sky Casha nie dotarła, o czym nie mogłem wiedzieć (bo kto w szpitalu co minutę patrzy na smartfona). Nie poczuwam się do winy, ale kontakt z ZdM uspokaja mnie słysząc, że po napisaniu odwołania prawdopodobnie uniknę kary. urząd ma 30 dni na rozpatrzenie sprawy. Lubię mieć uporządkowane sprawy, więc po 40 dniach, ponownie dzwonię do ZdM z przypomnieniem dotyczącym, jak mniemam, sympatycznej dla mnie odpowiedzi. I to mój błąd. Po kolejnym tygodniu dostaję maila informującego o… negatywnym rozpatrzeniu sprawy. Mniejsza już o to czy miałem rację w danej sprawie (moim zdaniem miałem). Gdybym nie przypomniał urzędnikom o sprawie, nie otrzymałbym kary. Nawet jeśli uznamy, że dwie strony popełniły błąd, warto konsekwencje wypośrodkować. ale kilka moich próśb o poszanowanie uczciwego obywatela dla pracowników ZdM pozostały nieistotne. Oni mogą przysłać kierowcy odpowiedź po regulaminowym czasie, ja nie mogę nie zapłacić wezwania-raportu. Nierówność prawa i brak ludzkiego podejścia – ot poznański urząd. Już bardziej dla ciekawości próbowałem zainterweniować w sky Cashu. tam powiedziano mi, że SMS do nich nie doszedł i nie widzą możliwości działania. Z kolei w Play’u, moim operatorze, najpierw usłyszałem o doręczeniu wiadomości a potem, że jednak nie doszła... a oni mają wgląd do sMs-ów w ciągu 7 dni od wysłania. tego mandatu praktycznie nie dało się uniknąć. Zarząd dróg Miejskich, sky Cash i Play uważają, że są niewinne, choć, szczególnie sieć komórkowa jak i urząd powinny mieć w tej sytuacji podejście na wprost do klienta. Jeśli Państwo mają złe doświadczenia z policją, strażą miejską, urzędami, telefoniami komórkowymi czy innymi usługodawcami działającymi nie fair – proszę o maile (adres w stopce). Chętnie opiszemy…

Tomasz Czarnecki

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter