Aktualny numer: Eurologistics 56 (2010)

W nowej odsłonie

Szanowni Państwo,

Rok 2010 przed nami. Z moich obserwacji wynika, że jak w organizacji za długo jest dobrze, to trzeba zabrać się za reorganizację.  Tak i my, poddając się trendom światowego biznesu, od początku roku zmieniamy wiele. Wprowadzamy: nowy design strony internetowej www.eurologistcs.pl,nowoczesny layout czasopisma i interaktywny produkt do komunikacji dla naszej branży – LOG 24.pl, który zmieni wszystko to, co do dotychczas  obowiązywało.Za pomocą LOG 24.pl udowodnimy, że świat jest prawie płaski.

A teraz o tym, co proponujemy w tym wydaniu: wszystkim menedżerom świadczącym usługi logistyczne polecam obszerny materiał „ Barometr Logistyki i Transportu”,  z którego jasno wynika kto, dlaczego i na czym zarobi pieniądze ,a czego lepiej nie dotykać.  Opisujemy zwycięskie, innowacyjne produkty logistyczne, a w relacji z Gali Logistyki 2009 przypominamy niezapomnianą atmosferę współpracy i koleżeńskich relacji nawet pomiędzy rywalami.  Mamy nadzieję, że wśród wielu ciekawych artykułów, które dla Państwa przygotowaliśmy odnajdziecie tekst, dotyczący rekomendowanych praktyk w logistyce. Właśnie w nim prezentujemy nową, ciekawą inicjatywę, do której zapraszamy wszystkich chętnych. Mamy nadzieję, że dzięki temu projektowi powstanie szerokie forum logistyczne dla prezentowania ciekawych praktyk, usprawniających procesy logistyczne, które nie zawsze wymagają reorganizacji firmy i dużych kosztów.

Życzę ciekawej lektury i wielu logistycznych inspiracji



 

Wydawca/Redaktor Naczelny Adam Błuś

Szanowny Czytelniku,
zarejestruj się by uzyskać bezpłatny dostęp do pełnego wydania Eurologistics. W ten sposób dbamy o polepszanie jakości naszych usług i dostarczanych do Ciebie materiałów.
Rejestracja oznacza akceptację aktualnej polityki prywatności.

Polecane artykuły

Eurologistics Newsletter