Zmiany w zarządzie PZPO

9 marca 2019

Giansimone Bertoli (Pirelli Polska, na zdjęciu) został prezesem Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego. Nowy wiceprezes to Andrzej Włodarczyk (Trelleborg Wheel Systems Poland) a członek zarządu Rafał Spirydon (Hankook Tire Polska).

Bertoli jest absolwentem uniwersytetu w Parmie. W Pirelli od 1995 roku m.in. jako Tyres Team Manager, dyrektor biura w Rosji, prezes generalny w Polsce, dyrektor zarządzający w Hiszpanii. Obecnie zarządza rynkiem polskim i strefą wschodniej Europy. Włodarczyk jest absolwentem Wydziału Prawa, Administracji i Zarządzania Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach. Pracował m.in. dla Michelin Polska S.A., Birla Tyres. Spirydon z kolei ma doświadczenia z Bridgestone – jako inżynier sprzedaży, szef produktu opon ciężarowych, dyrektor generalny Bridgestone Sales Polska. Aktualnie w Hankook Tire Polska jako dyrektor handlowy (opony osobowe i ciężarowe w Polsce i krajach Bałtyckich).

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Ważna premiera

17 kwietnia 2019

Europejski elektroniczny system poboru opłat drogowych EETS wprowadzono do Niemiec. Dzięki temu właściciele flot mają otrzymali możliwość rozliczania opłat drogowych w kraju naszych zachodnich sąsiadów.

czytaj więcej »


Zdążyć przed 21. kwietnia

16 kwietnia 2019

21 kwietnia to nie tylko Wielkanoc. Do tego dnia można składać wniosek o zwrot zapłaty za mandat za przekroczenie nacisku na jedną oś. Naszym ekspertem jest Dawid Korczyński z PrawnicyTransportu.pl.

czytaj więcej »


Nowy prezes DKV

4 kwietnia 2019

Grupa DKV Mobility Services („DKV”) ma nowego prezesa. Został nim Marco van Kalleveen (50 lat).

czytaj więcej »


Negatywna odpowiedź

4 kwietnia 2019

W grudniu 2018 roku Polska Izba Spedycji i Logistyki skierowała do Sejmu RP petycję w sprawie zniesienia drakońskich kar systemu SENT. Poniżej jej treść, odpowiedź na postulaty związku i komentarz PISiL.

czytaj więcej »


Dobra reputacja w praktyce

3 kwietnia 2019

Utrata dobrej reputacji nie jest już straszakiem wobec firm transportowych. Coraz częściej wobec przewoźników wszczyna się procedurę zmierzającą do utraty dobrej reputacji, co niejednokrotnie kończy się decyzją administracyjną o jej utracie. Powody? Najczęściej jazda bez tachografu i kombinowanie z kartą kierowcy lub wykresówką. Tekst pochodzi z łamów naszego partnera medialnego, czasopisma Truck.pl.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter