Transportowe wyzwanie w centrum Londynu

22 listopada 2018

 Go Logis podpisał właśnie kolejną umowę z firmą zajmującą się projektowaniem, produkcją i instalacją fasad architektonicznych na dostawę elementów elewacji budynku wchodzącego w skład dużego kompleksu szpitalnego w Londynie. 

Do zadań Go Logis należeć będzie organizacja całopojazdowych transportów drogowych różnego typu elementów ślusarki aluminiowo-szklanej i innych materiałów wykorzystywanych do wykonania elewacji budynków. Ładunki będą odbierane z fabryki na Śląsku i dostarczane bezpośrednio na plac budowy, znajdujący się w samym centrum Londynu. Jeden z warunków koniecznych do realizacji tego zlecenia, to zapewnienie przez spedytora odpowiedniego taboru dostosowanego do przewozu niestandardowych i wrażliwych na uszkodzenia materiałów. Na przykład naczep z dachem otwieranym w kierunku od przodu do tyłu, dopasowanym do rozładunku palet dźwigiem.

– Nie jest to standardowe wyposażenie, więc musieliśmy nawiązać współpracę z przewoźnikiem, którzy dysponuje naczepami wyposażonymi w tego typu dodatki. Jednak największym wyzwaniem będzie zapewnienie dostaw na ściśle wskazaną godzinę: nie wcześniej i nie później. Plac budowy znajduje się w samym centrum Londynu, w określonej strefie parkowania. Nawet 15 minutowy postój samochodu przed terenem budowy może kosztować mandat w wysokości kilkuset funtów, a spóźnienie o ponad pół godziny nie daje gwarancji przyjęcia i rozładunku jeszcze tego samego dnia – wyjaśnia Karolina Torenc, zastępca kierownika obsługi klienta Go Logis.

Spedytorzy muszą też uwzględnić możliwość braku wolnego miejsca na postój samochodu w czasie rozładunku. Gdy nie będzie możliwości wjazdu na plac budowy o określonej godzinie, należy zorganizować postój poza centrum, w miejscu wyznaczonym do parkowania dla samochodów ciężarowych.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Zimowe paliwa Lotos

13 grudnia 2018

Do końca lutego na stacjach Lotos jest dostępny zimowy olej napędowy, w pierwszej połowie grudnia zostanie wprowadzony do sprzedaży arktyczny olej napędowy.

czytaj więcej »


Zmiany strukturalne

11 grudnia 2018

Zmianie uległa struktura Profiki Broker. Przedsiębiorstwo w strukturze grupy wydzieliło trzy podmioty. Profika Expert jest odpowiedzialna za likwidację szkód, Profika Pomoc to wynajem ciągników i naczep oraz holowanie a Profika Broker – ubezpieczenia.

czytaj więcej »


500 pojazdów w Batimie

11 grudnia 2018

Na tabor firmy Batim składają się różne marki, w tym Mercedesy, których 10 niedawno dołączyło do floty. Jeden z zakupionych w tym roku Actrosów 1845 LS okazał się 500. we flocie przewoźnika.

czytaj więcej »


Od ciągnika do Bentleya

11 grudnia 2018

W ostatnich latach branża motoryzacyjna aktywnie się rozwija. Producenci samochodów zwiększają produkcję, wzrasta wielkość importu i eksportu, rozszerza się sieć dystrybucji. Analogicznie podnoszą się również wskaźniki zapotrzebowania na usługi transportowo-logistyczne w danym segmencie rynku.

czytaj więcej »


Rozwój Everoad w Polsce

10 grudnia 2018

Średni czas płatności w sektorze transportu drogowego w Europie wynosi około 50 dni, Everoad zapewnia firmom transportowym płatności w ciągu 72 godzin od chwili otrzymania faktury za wykonaną usługę.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter