Tanie stacje w polskiej sieci DKV

12 lutego 2019

Kolejne punkty przybyły na mapie tanich stacji DKV. Stawki za paliwo są tu średnio 40 gr niższe niż te wyświetlane na pylonie. W tej grupie mamy już 200 punktów marek m.in. Moya, Pieprzyk, Lotos, Uniwar czy Citronex. 

Niższe ceny wynikają z niestandardowego modelu jej kalkulowania. Stawki dla klienta są liczone bezpośrednio na bazie ceny hurtowej SPOT. Są więc niezależne od chwilowej polityki cenowej na danej stacji, a dodatkowo uwzględniają rabat wynegocjowany dla swoich klientów przez DKV. To sprawia, że normalną sytuacją jest tankowanie w cenie 40 czy nawet 80 groszy niższej niż ta na dystrybutorze oraz na okolicznych stacjach. Aktualną mapę tych punktów, wraz z bieżącą ceną paliwa, można sprawdzić w aplikacji mobilnej „DKV”. Tanie stacje są też uwzględnione w serwisie internetowym DKV Maps do planowania tras i tankowań – dla wybranego odcinka drogi system wskazuje trzy najtańsze lokalizacje.

W ostatnich dniach sieć rozszerzyła się o punkty marki Pieprzyk, Moya oraz Bobryk. W jej skład wchodzi dziś: 88 stacji Moya, 75 stacji Pieprzyk, 25 stacji Lotos, 4 stacje Uniwar, 2 stacje Citronex oraz po jednej stacji: Eko-Tank, Lomax, Areca, EuroOil, Agromex i Bobryk.

Z oferty korzystać mogą wszyscy klienci DKV, niezależnie od swoich planów rabatowych. Ceny na tych stacjach ustalane są każdego dnia, można je przeglądać na bieżąco w zalogowanym profilu klienta DKV. – Dzięki systemowi tzw. cen z listy zapewniamy naszym klientom wysokiej jakości paliwo po najniższych stawkach w Polsce – tłumaczy Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska. – Stacje paliw znajdują się na najważniejszych skrzyżowaniach w kraju oraz w obszarach przygranicznych: z Niemcami na zachodzie, z Czechami i Słowacją na południu oraz z Białorusią i Ukrainą na wschodzie. W rejonie Warszawy i wzdłuż autostrady A2 – która tworzy oś wschód-zachód między Brześciem a Frankfurtem – nasi klienci również mogą zaopatrywać się w paliwa na korzystnych dla nich warunkach.

Obecnie pełna sieć stacji DKV w Polsce, wraz ze znanymi międzynarodowymi markami, liczy w Polsce ponad 4200 lokalizacji.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Nowy Ducato

16 lipca 2019

W salonach dealerów Fiata i Fiata Professional można składać zamówienia na Ducato MY2020. Pojazd został odnowiony pod względem wyposażenia i technologii. Debiutują nowe silniki Euro 6D, wyposażone w pakiet ECOpack, który wykorzystując Start&Stop, inteligentny alternator, pompę paliwa sterowaną elektronicznie i tryb „Eco” gwarantuje oszczędność energii i paliwa, wpływając korzystnie na TCO. Nowością jest też zaawansowana automatyczna skrzynia biegów. Dostępne są również systemy informacyjno-rozrywkowe najnowszej generacji  i zaawansowane systemy wspomagania jazdy.

czytaj więcej »


Prąd, CNG, LNG na kartę paliwową

11 lipca 2019

Wszystko wskazuje na to, że rok 2019 przejdzie do historii jako ten, w którym polska branża TSL na serio zaczęła myśleć o ekologii. Składają się na to światowe trendy i postęp technologiczny, ale też rachunek ekonomiczny. Coraz głośniej jest dziś o pojazdach autonomicznych, drogach zasilanych prądem, ale też o preferencyjnych warunkach na trasach całej Europy dla aut emitujących mniej zanieczyszczeń.

czytaj więcej »


AutoCB

9 lipca 2019

AutoMapa opublikowała AutoCB – nową, darmową aplikację łączącą w sobie cechy radia CB oraz krótkofalówki „walkie-talkie”. Rozwiązanie od kilku miesięcy znają już użytkownicy AutoMapy. Teraz, w formie wygodnej aplikacji, trafia do wszystkich pozwalając na pełne korzystanie z zalet komunikacji głosowej, także podczas korzystania z innych programów.

czytaj więcej »


Pierwszy nowy Actros w Polsce dla Kawczyński Logistics

5 lipca 2019

W siedzibie dealera Mercedes-Benz Trucks Sobiesław Zasada Automotive w Brzozie, oficjalnie przekazano pierwszego nowego Actrosa. Trafił on do firmy transportowej Kawczyński Logistics ze Ślesina.

czytaj więcej »


Niemcy skarżą Austrię za utrudnienia w ruchu

28 czerwca 2019

W ubiegłym tygodniu Austria wygrała postępowanie przed Trybunałem Sprawiedliwości Unii Europejskiej przeciwko niemieckiemu systemowi opłat. Z uwagi na przegrane postępowanie, niemieckie Federalne Ministerstwo Transportu zamierza donieść na Austrię i wnieść swoją własną skargę.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter