Prowadzenie kilometrówki

29 października 2018

Urząd skarbowy wymaga podania informacji m.in. o trasie przejazdu (skąd – dokąd), celu przejazdu oraz liczby faktycznie przejechanych kilometrów. Nie musisz prowadzić kilometrówki ręcznie! Bywa to bardzo czasochłonne, więc dobrym wyjściem jest skorzystanie z aplikacji mobilnej, która automatycznie zapisze przejechane trasy przejazdu.

Kilometrówka ze smartfona to idealne rozwiązanie jeśli korzystasz z aut wynajmowanych , samochodów prywatnych do celów służbowych lub jeździsz służbowym samochodem prywatnie. Automatycznie zapisuj przejazdy służbowe i prywatne i usprawnij system rozliczania kilometrówek. ABAX Triplog zapisuje wszystkie informacje o przejazdach wymagane przez urząd skarbowy.

Więcej na ten temat https://www.abax.net.pl/Blog/Pytanie-tygodnia/Jak-prowadzic-i-rozpisac-kilometrowke

 

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Ważna premiera

17 kwietnia 2019

Europejski elektroniczny system poboru opłat drogowych EETS wprowadzono do Niemiec. Dzięki temu właściciele flot mają otrzymali możliwość rozliczania opłat drogowych w kraju naszych zachodnich sąsiadów.

czytaj więcej »


Zdążyć przed 21. kwietnia

16 kwietnia 2019

21 kwietnia to nie tylko Wielkanoc. Do tego dnia można składać wniosek o zwrot zapłaty za mandat za przekroczenie nacisku na jedną oś. Naszym ekspertem jest Dawid Korczyński z PrawnicyTransportu.pl.

czytaj więcej »


Nowy prezes DKV

4 kwietnia 2019

Grupa DKV Mobility Services („DKV”) ma nowego prezesa. Został nim Marco van Kalleveen (50 lat).

czytaj więcej »


Negatywna odpowiedź

4 kwietnia 2019

W grudniu 2018 roku Polska Izba Spedycji i Logistyki skierowała do Sejmu RP petycję w sprawie zniesienia drakońskich kar systemu SENT. Poniżej jej treść, odpowiedź na postulaty związku i komentarz PISiL.

czytaj więcej »


Dobra reputacja w praktyce

3 kwietnia 2019

Utrata dobrej reputacji nie jest już straszakiem wobec firm transportowych. Coraz częściej wobec przewoźników wszczyna się procedurę zmierzającą do utraty dobrej reputacji, co niejednokrotnie kończy się decyzją administracyjną o jej utracie. Powody? Najczęściej jazda bez tachografu i kombinowanie z kartą kierowcy lub wykresówką. Tekst pochodzi z łamów naszego partnera medialnego, czasopisma Truck.pl.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter