Od ciągnika do Bentleya

11 grudnia 2018

W ostatnich latach branża motoryzacyjna aktywnie się rozwija. Producenci samochodów zwiększają produkcję, wzrasta wielkość importu i eksportu, rozszerza się sieć dystrybucji. Analogicznie podnoszą się również wskaźniki zapotrzebowania na usługi transportowo-logistyczne w danym segmencie rynku.

– Od ponad 20 lat specjaliści AsstrA opracowują optymalne trasy przewozu samochodów na terytorium krajów europejskich. W bieżącym roku na danych kierunkach przewieźliśmy blisko milion ton ładunków, z czego niemal połowę na destynacji Niemcy-Białoruś – mówi Paweł Androszczuk, kierownik Działu Specjalistycznego Transportu Drogowego w AsstrA.

Ładunki przewożone na potrzeby branży samochodowej to wysoce wartościowe towary. Wartościowe zarówno materialnie, jak i sentymentalnie. Transportowane samochody osobowe są często „oczkiem w głowie” swoich właścicieli. – W celu transportu drogowego samochodów osobowych wykorzystujemy specjalistyczne autotransportery z liczbą miejsc 2, 3, 4, 8-10. W zależności od zlecenia wybieramy autotransporter z zabudową otwartą bądź zamkniętą, lawety, czy też standardowe plandeki, co pozwala nam zagwarantować najwyższe bezpieczeństwo ładunku. Załadunek oraz mocowanie pojazdów na autotransporterze leżą po stronie kierowcy. Co ważne, przy załadunku na plandekę oraz podczas późniejszego rozładunku nadawca i odpowiednio odbiorca zobowiązani są do zapewnienia specjalistycznej rampy – dodaje Paweł Androszczuk.

W zakresie międzynarodowego transportu samochodów AsstrA współpracuje głównie z przedsiębiorstwami dostarczając nowe samochody, minibusy oraz ciągniki. – Przewozimy dużą liczbę samochodów klasy premium. Niejednokrotnie realizowaliśmy transport takich perełek jak Porsche, Bentley i Tesla. Mamy również doświadczenie w transporcie nowych luksusowych aut, takich jak Hyundai Equus, Hyundai Genesis, czy też Volkswagen Phaeton, bądź Audi A8L – dodaje Paweł Androszczuk.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Likwidacja szkód za granicą – pytania i odpowiedzi – 26.03. Katowice

18 marca 2019

Ludziska. Wolnych miejsc na konferencję „Technologie i prawo w transporcie”, która zaistnieje 26 marca w Katowicach, ubywa w sposób błyskawiczny. Jeśli chcecie mieć pewne krzesełko z lunchem i kawą w przerwach, zgłoście swój udział do 20. marca. Wstęp bezpłatny.

czytaj więcej »


Warburtons z oponami Goodyear

15 marca 2019

Warburtons, największa marka piekarnicza w Wielkiej Brytanii, wybrała Goodyear na dostawcę opon dla swojej floty ciągników, naczep, ciężarówek i vanów. Pojazdy przedsiębiorstwa wykonują 18 500 dostaw w tygodniu, obsługując 14 piekarni i 13 baz w kraju.

czytaj więcej »


Nowa flota w Czatkowicach

14 marca 2019

5 samochodów ciężarowych z naczepami typu cysterna będzie dostarczało sorbenty do oczyszczania spalin w procesie produkcji energii elektrycznej.

czytaj więcej »


Nowy serwis Volvo Trucks i Renault Trucks

13 marca 2019

W Jeżewie Starym niedaleko Białegostoku, firma TT-Thermo King uruchomiła dwumarkowy, autoryzowany serwis pojazdów ciężarowych Volvo Trucks i Renault Trucks. Do tej pory spółka skupiała się na serwisie układów klimatyzacyjnych.

czytaj więcej »


Zmiany w zarządzie PZPO

9 marca 2019

Giansimone Bertoli (Pirelli Polska, na zdjęciu) został prezesem Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego. Nowy wiceprezes to Andrzej Włodarczyk (Trelleborg Wheel Systems Poland) a członek zarządu Rafał Spirydon (Hankook Tire Polska).

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter