Od ciągnika do Bentleya

11 grudnia 2018

W ostatnich latach branża motoryzacyjna aktywnie się rozwija. Producenci samochodów zwiększają produkcję, wzrasta wielkość importu i eksportu, rozszerza się sieć dystrybucji. Analogicznie podnoszą się również wskaźniki zapotrzebowania na usługi transportowo-logistyczne w danym segmencie rynku.

– Od ponad 20 lat specjaliści AsstrA opracowują optymalne trasy przewozu samochodów na terytorium krajów europejskich. W bieżącym roku na danych kierunkach przewieźliśmy blisko milion ton ładunków, z czego niemal połowę na destynacji Niemcy-Białoruś – mówi Paweł Androszczuk, kierownik Działu Specjalistycznego Transportu Drogowego w AsstrA.

Ładunki przewożone na potrzeby branży samochodowej to wysoce wartościowe towary. Wartościowe zarówno materialnie, jak i sentymentalnie. Transportowane samochody osobowe są często „oczkiem w głowie” swoich właścicieli. – W celu transportu drogowego samochodów osobowych wykorzystujemy specjalistyczne autotransportery z liczbą miejsc 2, 3, 4, 8-10. W zależności od zlecenia wybieramy autotransporter z zabudową otwartą bądź zamkniętą, lawety, czy też standardowe plandeki, co pozwala nam zagwarantować najwyższe bezpieczeństwo ładunku. Załadunek oraz mocowanie pojazdów na autotransporterze leżą po stronie kierowcy. Co ważne, przy załadunku na plandekę oraz podczas późniejszego rozładunku nadawca i odpowiednio odbiorca zobowiązani są do zapewnienia specjalistycznej rampy – dodaje Paweł Androszczuk.

W zakresie międzynarodowego transportu samochodów AsstrA współpracuje głównie z przedsiębiorstwami dostarczając nowe samochody, minibusy oraz ciągniki. – Przewozimy dużą liczbę samochodów klasy premium. Niejednokrotnie realizowaliśmy transport takich perełek jak Porsche, Bentley i Tesla. Mamy również doświadczenie w transporcie nowych luksusowych aut, takich jak Hyundai Equus, Hyundai Genesis, czy też Volkswagen Phaeton, bądź Audi A8L – dodaje Paweł Androszczuk.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Nowy importer ciągników siodłowych

18 czerwca 2019

Ósma duża marka wchodzi na polską arenę sprzedaży ciągników siodłowych. Jedynym dystrybutorem Ford Trucks w Polsce, odpowiedzialnym zarówno za sprzedaż i serwis jest Q-Service Truck.

czytaj więcej »


Naczepomania 2019

6 czerwca 2019

Przedstawiamy godzinowy scenariusz Naczepomanii. Impreza odbędzie się w najbliższą sobotę, 8.06. w Atlas Arenie w Łodzi. Patronat medialny sprawuje Truck&Business Polska. Wstęp wolny.

czytaj więcej »


Truck Forum 2019 alfabetycznie

4 czerwca 2019

Alfabet zna każdy, niektórzy nawet w kilku wersjach językowych. Postanowiliśmy stworzyć swój własny, na okazję zrelacjonowania Truck Forum 2019. Działo się wiele, oj bardzo wiele, stąd kilka liter ma „zwiększoną obstawę”.

czytaj więcej »


Elektryczna ciężarówka we flocie Dachsera

31 maja 2019

Elektryczna, 18-tonowa ciężarówka Mercedes-Benz eActros będzie jeździła we flocie Dachsera, obsługując dostawy do centrum Stuttgartu z oddziału Dachser w pobliskim Kornwestheim.

czytaj więcej »


Continental współpracuje z firmą PEMA

30 maja 2019

Continental nawiązał współpracę z firmą PEMA, w aspekcie w cyfryzacji zarządzania ogumieniem we flocie obejmującej ponad 18 000 pojazdów. System CESAR pozwala spółce skrócić czas przestojów pojazdów z powodu awarii oraz wpływa na maksymalne wydłużenie żywotności opon.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter