Nowi „zawodnicy” DKV

16 stycznia 2020

Digitalizacja produktów, ekspansja w zakresie opłat drogowych, ochrona klimatu, rozwiązania big data oraz wzmocnienie usług finansowych. To obszary przewagi strategicznej DKV Euro Service. Ich realizację wzmocnią światowej klasy eksperci i praktycy, którzy na przełomie 2019 i 2020 roku dołączyli do Grupy DKV.
Peter Meier objął stanowisko CFO (Chief Financial Officer, dyrektor finansowy). Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu finansami globalnych przedsiębiorstw. Ostatnio zatrudniony w firmie HERE Technologies, będącej światowym liderem platform do mapowania i lokalizacji, wcześniej w Kuoni Group oraz Sulzer. Obok sprawowania funkcji CFO, Meier wejdzie także w skład zarządu DKV Mobility Services, zajmując miejsce obok Marco van Kalleveena (CEO). Zastąpił na stanowisku Dr. Wernera Grünewalda. Ze swojej funkcji w zarządzie zrezygnował natomiast Hendrik Rosenboom (CDO, Chief Digital Officer).
Jesper Erichsen objął nowo utworzone stanowisko COO (Chief Operation Officer, dyrektor operacyjny). Na jego życiorys składa wiele lat doświadczeń w międzynarodowych firmach powiązanych z transportem, doradztwem oraz branżą FMCG: Belron International, TNT Express, DSV, Arla Foods oraz Deloitte. Rolą Erichsena będzie zapewnienie Grupie efektywnego wzrostu, poprzez nadzór nad działalnością operacyjną, IT oraz zarządzaniem projektami. Mirko-Alexander Kahre objął stanowisko dyrektora komunikacji, marketingu i doświadczeń klienta. Poprzednio piastował funkcję dyrektora komunikacji w DB Schenker. To wysokiej klasy ekspert, którego zadaniem będzie wzmocnienie wizerunku DKV w obszarach: mobilności, cyfryzacji, ekologii oraz nowoczesnych rozwiązań dla flot. Tym samym wspierać będzie rozwój firmy jako lidera i pioniera w branży. Zastąpił na stanowisku Ulricha Woltera.
Jérôme Lejeune objął stanowisko dyrektora zarządzającego pionu Opłat Drogowych. Wnosi do DKV 20 lat doświadczeń w zarządzaniu europejskimi systemami myta oraz rozwojem mobilności. Uprzednio związany z Vinci, globalnym, wielosektorowym przedsiębiorstwem, działającym w obszarze transportu. Sprawował funkcję Dyrektora Mobilności w Vinci Highways. Zastąpił na stanowisku Jürgena Steinmeyera. – Główne trendy, jakimi są cyfryzacja i ochrona klimatu zmieniają branżę transportu i logistyki oraz modele zarządzania flotami. Chcemy pozycjonować naszą markę i produkty w bardziej wyrazisty sposób. Mamy dziś unikalną szansę, aby nadać naszej firmie nowe kierunki rozwoju, by była nadal operatorem pierwszego wyboru dla obecnych i przyszłych klientów – komentuje Marco van Kalleveen, CEO Grupy DKV Mobility Services.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Niewidzialni bohaterowie nie mogą zostać w domu

25 marca 2020

W walce z rozprzestrzenianiem się Covid-19 obok lekarzy, pielęgniarek, ratowników medycznych, czy diagnostów, walczą także pracownicy transportu, logistyki i produkcji.

czytaj więcej »


Master w Sokołowie

19 marca 2020

Kilkadziesiąt pojazdów dostawczych Renault Master zasiliło flotę dystrybucyjną firmy Sokołów. Zakup jest finansowany przez usługę wynajmu długoterminowego w DBK Rental.

czytaj więcej »


Wskazówki dla branży TSL

17 marca 2020

Oto zalecenia dla branży TSL przygotowane przez Ministerstwo Rozwoju we współpracy z Głównym Inspektorem Sanitarnym, opracowane na potrzeby przewoźników przez Log24.pl i portal Prawnicytransportu.pl.

czytaj więcej »


BlackBuck w Polsce

16 marca 2020

BlackBuck, największa indyjska firma transportowa, rozpoczęła działalność operacyjną w Europie. Ma ambicje zostać największą platformą transportową na Starym Kontynencie.

czytaj więcej »


Kabotaż a sprawa polska

11 marca 2020

Polscy przedsiębiorcy stracą najwięcej po wejściu w życie pakietu mobilności, a tym samym znaczącym ograniczeniu dostępu do rynków wewnętrznych UE. Niemcy i Francja zyskają, gdyż z uwagi na wzrost kosztów prowadzenia działalności, puste przejazdy i przymusowe powroty do bazy ciężarówki na polskich tablicach rejestracyjnych nie będą stanowiły już dla niemieckich i francuskich przewoźników takiej konkurencji jak dotychczas. Eksperci Grupy Inelo wyjaśniają, dlaczego warto przyjrzeć się przyszłości kabotażu.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter