LINK testuje Forda

24 września 2019

Otwartość na nowości, komfortowa dla kierowców flota oraz poszukiwanie nowych możliwości optymalizacji kosztów transportu i redukcji wpływu na środowisko to przesłanki, które skłoniły firmę LINK do testu nowego na polskim rynku ciągnika siodłowego Ford F-Max w wersji Low Liner.

LINK będzie testować pojazd na wyznaczonych trasach międzynarodowych przez okres 4 tygodni. Jest to doskonała okazja, aby porównać komfort jazdy oraz parametry dotyczące zużycia paliwa nowego Forda F-Max względem pojazdów innych marek, które LINK obecnie posiada w swojej flocie. Nowy F-Max został zaprojektowany do bezpiecznej i komfortowej jazdy. Pojazd został wyposażony w silnik Ecotoroq E6 o mocy 500 KM i 2 500 Nm momentu obrotowego, zapewniający maksymalne osiągi oraz minimalne zużycie paliwa przy zróżnicowanych warunkach drogowych. Dzięki kabinie zaprojektowanej do transportu międzynarodowego, udoskonalonym reflektorom, ergonomicznym stopniom, wielu schowkom czy innowacyjnym rozwiązaniom, ciągnik wizualnie robi duże wrażenie i wygląda naprawdę atrakcyjnie. Dodatkowo szeroka na 2,5 metra kabina, nowe i ergonomiczne fotele, funkcjonalna leżanka dolna oraz w pełni składana leżanka górna zapewniają komfortową przestrzeń sypialną. Pojemne schowki oraz 38-litrowa lodówka, łatwo dostępna zarówno z fotela kierowcy, jak i z leżanki, zapewniają kierowcom wysoką funkcjonalność kabiny. Wysoki komfort oraz bezpieczeństwo jazdy Fordem F-Max zapewniają także liczne rozwiązania technologiczne i systemy wspomagania jazdy, takie jak np. ergonomiczny kokpit zapewniający łatwy dostęp do wszystkich systemów kontrolnych, duży, przejrzysty wyświetlacz, multimedialny ekran dotykowy, automatyczna klimatyzacja czy zaawansowany system wspomagania awaryjnego hamowania (AEBS), system ostrzegania o zmianie pasa ruchu (LDWS), ESP oraz Eco Roll.24

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Serbskie opłaty drogowe w post-pay

27 listopada 2019

DKV Euro Service pozwala na rozliczanie przejazdów ciężarówkami po płatnych drogach w Serbii metodą post-pay. Dzięki takiemu rozwiązaniu kierowcy mogą korzystać z dróg szybkiego ruchu bez przerywania jazdy.

czytaj więcej »


Shell inwestuje w LNG

25 listopada 2019

W Lehre firma Shell zainaugurowała działalność drugiej stacji detalicznej tankowania skroplonym gazem ziemnym (LNG) w Niemczech. Placówka Shell dla samochodów ciężarowych jest pierwszą publiczną stacją LNG w Dolnej Saksonii i znajduje się przy autostradzie A2 — najintensywniej wykorzystywanej trasie wschód-zachód w Niemczech.

czytaj więcej »


Niemiecka logistyka w Gdyni

19 listopada 2019

Spotkanie pod hasłem “Logistics Innovation & cooperation – enabler for tomorrow’s logistics” odbyło się w przepięknej scenerii gdyńskiego hotelu Courtyard by Marriott. Cel: pokazanie aktualnego obrazu innowacji w zakresie cyfryzacji w logistyce oraz możliwości współpracy polsko-niemieckiej. Patronat medialny sprawowało wydawnictwo Eurologistics.

czytaj więcej »


Logistics Innovative Solutions

18 listopada 2019

Kilkadziesiąt osób uczestniczyło w Forum Logistics Innovative Solutions. Miało ono na celu przedstawienie bieżącego stanu innowacji w zakresie cyfryzacji w logistyce. Stanowiło również okazję do dyskusji i poznania partnerów odnoszących sukcesy w tym obszarze. Patronat medialny sprawowało wydawnictwo Eurologistics.

czytaj więcej »


Akademia spedytora

4 listopada 2019

Już w listopadzie rusza kolejna Akademia Spedytora – cykl szkoleń i warsztatów prezentujący pracę na stanowisku spedytora i logistyka. Patronat medialny sprawuje Truck&Business Polska i Log24.pl.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter