Jeszcze więcej stacji honoruje kartę DKV

24 listopada 2018

Kartą DKV można już zatankować w Polsce na dodatkowych 120 stacjach marki Lotos, Moya, Uniwar, Citronex oraz Eko Tank. Za granicą sieć poszerzyła się zaś o 150 dodatkowych punktów w Niemczech, 77 w Austrii, 200 we Włoszech oraz 175 w Szwajcarii. Stacje mogą być wyszukiwane przez mobilną aplikację „DKV” i w narzędzie do planowania tras i tankowań online – „DKV Maps”.

 Polska. Obecnie sieć DKV w Polsce wynosi 4141 lokalizacji. Ostatnio dodane oferują tzw. ceny z list (list price). Stawki za paliwo są tu do 40 gr niższe niż te wyświetlane na dystrybutorze. Z oferty korzystać mogą wszyscy klienci DKV. Ceny, ustalane każdego dnia, można przeglądać w zalogowany profilu DKV Cockpit. – Dzięki systemowi tzw. cen z list zapewniamy naszym klientom wysokiej jakości paliwo po najniższych stawkach w Polsce – tłumaczy Michał Bałakier, dyrektor generalny DKV Euro Service Polska. – Stacje znajdują się na najważniejszych skrzyżowaniach w kraju oraz w obszarach przygranicznych, w rejonie Warszawy i wzdłuż autostrady A2.

Niemcy i Austria. Kartę DKV można od kilku dni używać na dodatkowych 150 stacjach Aral, co otwiera przed nimi praktycznie wszystkie punkty tej marki w Niemczech (92 procent pokrycia sieci). Liczba stacji DKV w tym kraju wzrosła do 13 200 punktów. W Austrii do sieci DKV dołączono 77 stacji marki A1. Stacje znajdują się w regionach: Styria, Carinthia, Burgenland oraz Górna i Dolna Austria. Łączna liczba obiektów DKV w Austrii wynosi 1411 stacji, co stanowi 50 procent wszystkich stacji paliw w tym kraju.

Włochy i Szwajcaria. Sieć we Włoszech rozszerzyła się do 200 punktów marki Eni i wynosi 7407 stacji. W Szwajcarii kartą DKV można płacić na 175 dodatkowych stacjach TamOil. Klienci DKV mają tu więc do dyspozycji ogółem 521 punktów.

 

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Jaki będzie 2019 dla polskich przewoźników?

18 stycznia 2019

Pakiet Mobilności wydaje się być najgorętszym tematem dyskusji wśród kierowców ciężarówek i właścicieli firm transportowych. Tymczasem nic jeszcze nie jest pewne i na wieści z Parlamentu Europejskiego trzeba będzie chwilę poczekać. Podobnie jak w przypadku nowych pomysłów dotyczących tachografów. Podczas, gdy jeden przepis nie wszedł jeszcze w życie, urzędnicy już mają kolejne rewolucyjne propozycje. Co więc zmieni się na pewno, a co może stać się nieodległą i niepokojącą przyszłością? Komentują eksperci Inelo i Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.

czytaj więcej »


Rok 2018 na budowie polskich dróg szybkiego ruchu

15 stycznia 2019

W mijającym roku oddanych do użytku zostało 275,1 km dróg ekspresowych. Uwzględniając w łącznej kalkulacji inwestycji – wcześniejsze niż zakładano zakończenie prac na niektórych odcinkach – zabraknie wykonania 72 km dróg szybkiego ruchu. Tegoroczne plany udało się zrealizować tylko częściowo.

czytaj więcej »


Najważniejsze zmiany w taryfikatorze dla polskich przewoźników

11 stycznia 2019

Miniony rok upłynął pod znakiem nowych regulacji w polskim prawie drogowym. Nowości uwzględniają między innymi wysokie kary, ale także możliwość utraty licencji czy przepisy dotyczące pracy w godzinach nocnych. Nie wszystkie zapisy są jasne i jednoznaczne dla kierowców oraz przedsiębiorców. Na co warto zwrócić uwagę? Eksperci podsumowują i komentują najważniejsze zmiany dla polskiego transportu.

czytaj więcej »


Ile zapłacić kierowcom?

9 stycznia 2019

Od 5 do 8,5 tysiąca zł na rękę – tyle może zarobić kierowca ciężarówki w polskim przedsiębiorstwie transportowym. Jak to możliwe, skoro będzie zatrudniony na najniższą krajową, która w 2019 roku wyniesie 2250 zł brutto miesięcznie? Na wynagrodzenie truckera składa się jeszcze wiele innych elementów wynikających ze specyfiki zawodu. Na co warto zwracają uwagę kierowcy oraz co może przynieść przyszłość, podpowiadają eksperci Ogólnopolskiego Centrum Rozliczania Kierowców.

czytaj więcej »


Zimowe wyposażenie ciężarówki w pigułce

7 stycznia 2019

Zima to wymagający czas dla branży transportowej. O tej porze roku na drodze liczą się nie tylko umiejętności kierowców, ale też odpowiednie wyposażenie pojazdów. Opony zimowe, łańcuchy, łopata czy worek z piaskiem zwiększają ich szanse w starciu ze śniegiem i oblodzeniem. A stawka jest wysoka, bo jest nią bezpieczeństwo wszystkich uczestników ruchy drogowego. Z tego względu zimowe wyposażenie ciężarówki jest w wielu krajach regulowane przez prawo. Continental zebrał najważniejsze europejskie przepisy, które należy wziąć pod uwagę, planując międzynarodową trasę.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter