Inelo w Wielkiej Brytanii

17 maja 2017

Polska firma Inelo, wdrożyła autorski system kontroli TachoScan Control w jednej  z największych inspekcji drogowych w Europie – brytyjskiej  Driver and Vehicle Standards Agency (Agencja Normalizacyjna ds. Kierowców i Pojazdów). Obecnie, Polska marka obsługuje w sumie 29 najważniejszych inspekcji państwowych w 13 krajach Starego Kontynentu.Brytyjska DVSA to jedna z najbardziej poważanych i opiniotwórczych instytucji zajmujących się kontrolą pojazdów na terenie Europy. Inspekcja ta zajmuje się m.in. wydawaniem dokumentu prawa jazdy na samochody ciężarowe, badaniem sprawności pojazdów oraz przeprowadza kontrole na drogach Szkocji, Anglii oraz Walii. Ze względu na zakres działań DVSA, eksperci Inelo wprowadzili nowe funkcjonalności do programu według zapotrzebowania instytucji, a także przeszkolili wewnętrznych trenerów DVSA, których zadaniem będzie przekazywanie wiedzy o programie pozostałym inspektorom. Oprócz DVSA, także dwie inne brytyjskie służby kontrolne korzystają
już z programów TachoScan marki Inelo: DVA – Driver and Vehicle Agency oraz Policja. – Jesteśmy bardzo dumni z faktu, że opracowywane przez nas w Bielsku-Białej oprogramowanie jest tak cenione nie tylko w Polsce, ale w całej Europie – wyjaśnia Małgorzata Stocerz, kierownik Działu Sprzedaży Zagranicznej w firmie Inelo.

Obecnie z rozwiązań TachoScan® Control korzystają takie instytucje jak: Izba Celna czy Straż Graniczna w Polsce, niemiecka Inspekcja Transportu Drogowego (BAG), a także policja w m.in. Holandii, Czechach, Rumunii, czy na Słowacji. Przedstawiciele Inelo są również członkiem prestiżowego CORTE, czyli organizacji zrzeszającej ministerstwa transportowe oraz izby kontrolne z terenu całej Europy. Jako jedyni z członków zarządu CORTE, przedstawiciele Inelo uczestniczą w pracach doradczych przy Komisji Europejskiej. Z produktów i usług oferowanych przez Inelo, służących do prawidłowego rozliczania czasu pracy kierowców, korzystają nie tylko państwowe inspekcje kontroli drogowej, ale także polskie firmy transportowe.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Futurystyczna ciężarówka umożliwia zwiększenie efektywności przewozu o 248%

18 czerwca 2018
 Dział olejowy Shell oraz AirFlow Truck Company ogłosiły wyniki jazdy testowej ekonomicznej i ekologicznej ciężarówki Starship, która miała miejsce w Stanach Zjednoczonych na trasie o długości ponad 3700 kilometrów. Efektywność przewozu jednostki ładunku[1] wyniosła litr na 68,9 tonokilometrów (galon na 178,4 tonomil)[2] – co jest wynikiem aż 2,5-krotnie lepszym w stosunku do średniej w Ameryce Północne, która wynosi litr na 27,8 tonokilometrów (galon na 72 tonomil)[3].

czytaj więcej »


Badanie Bibby MSP Index

15 czerwca 2018

Nieterminowe regulowanie opłat za sprzedane wyroby czy wykonane usługi dotyka 6/10 przedstawicieli sektora MŚP – wynika z 15. fali badania Bibby MSP Index. Z problemem niezapłaconej na czas faktury przynajmniej raz w miesiącu styka się ponad połowa (52,6%) ankietowanych firm. Jak na tym tle wygląda branża transportowa?

czytaj więcej »


Monitoring nie jest zły. Tylko trzeba przekonać o tym kierowcę

13 czerwca 2018

Dla większości firm korzyści płynące z monitorowania pojazdów są oczywiste. W celu pełnego wykorzystania możliwości i udogodnienia, jakie firmie przynosi monitoring floty, niezbędne jest przekonanie kierowców do tego rozwiązania. Jak tego dokonać? Poniżej prezentujemy pięć sprawdzonych sposobów.

czytaj więcej »


Prezesi na start

12 czerwca 2018

Ekstremalne zadanie sportowe wykonane dla szczytnej idei to cel Funduszu Podwójne Wyzwanie. Warto dołączyć do prezesów trzech dużych firm. Patronat objęły Truck&Business Polska i Log24.pl.

czytaj więcej »


Blaski i cienie leasingu

5 czerwca 2018

Najbardziej popularnym sposobem finansowania zakupu środków trwałych w transporcie w ostatnich latach stał się leasing, najczęściej w formie operacyjnej. Dla przypomnienia – wśród przewoźników drogowych to sposób zakupu kredytowego pojazdów poprzez jego użytkowanie i wykup ratalny w określonym czasie 3-5 lat. Ciągnik siodłowy przez ten okres jest własnością leasingodawcy, a leasingobiorca pokrywa wszelkie koszty jego eksploatacji, ubezpieczenia i opłaty obsługi „kredytowej”. Po zakończeniu umownego okresu leasingobiorca może za umówioną kwotę wykupić używany przez siebie pojazd na własność. Artykuł pojawił się w najnowszym wydaniu Truck&Business Polska i jego autorem jest Andrzej Nowrotek, wiceprzewodniczący OZPTD.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter