Ekonomiczne opony do aut ciężarowych

9 listopada 2017

Marka Dayton wprowadza dwa nowe produkty do portfolio ekonomicznego segmentu opon ciężarowych. Są to D550S na oś kierowaną oraz D650D na oś napędową do średniej wielkości ciężarówek.

Opony marki Dayton są produkowane w Europie przez Bridgestone. Przechodzą tę samą kontrolę jakości, co wszystkie jej produkty i są promowane jako solidny produkt, za rozsądną cenę z bardzo dobrymi osiągami w różnych warunkach drogowych. – Dwa nowe produkty pozwolą marce Dayton na zwiększenie udziału w ekonomicznym segmencie opon ciężarowych w Europie – tam, gdzie cena jest decydującym czynnikiem wyboru. Dzięki wsparciu firmy Bridgestone, marka Dayton skutecznie buduje pozycję rynkową opartą na niezawodności i osiągach” – mówi Steven De Bock, Director OE & Rep Sales Operations Commercial, Bridgestone Europe.

Nowe opony D550S oraz D650D są przeznaczone dla segmentu lekkich (3,5 do 7 ton) i średnich (7,5 do 16 ton) samochodów ciężarowych, które są często wykorzystywane w transporcie regionalnym. Pojazdy pracujące w tym trybie poruszają się głównie po mieście oraz po drogach lokalnych, spędzając tym samym odpowiednio mniej czasu na autostradach. Dlatego też opony Dayton zostały zaprojektowane z myślą o wyzwaniach transportu regionalnego, takich jak wjeżdżanie na krawężnik, jazda w trybie częstego ruszania, manewrowania oraz pokonywania wielu krótkich tras po zróżnicowanych nawierzchniach.

D550S – opona na oś kierowaną, która łączy w sobie odporność na nietypowe zużycie z dobrym prowadzeniem na suchej oraz mokrej nawierzchni. Ewakuatory kamieni, które są wbudowane w bieżnik pomagają utrzymać karkas opony w dobrym stanie, a tym samym zachować jego parametry konieczne do bieżnikowania.

D650D – opona na oś napędową zapewnia dobrą przyczepność i kontrolę podczas hamowania, a rzeźba bieżnika („tie-bar” – łączniki między klockami w obszarze barku) pomaga uniknąć jego nierównomiernego zużycia.

Obie opony posiadają wąskie stopki, które pozwalają ograniczać ich wagę – przy jednoczesnym braku wpływu na zmniejszenie ich trwałości. Posiadają oznaczenia opon wielosezonowych M+S oraz zimowych 3PMSF (symbol alpejski), dzięki czemu mogą być eksploatowane przez cały rok. Opony Dayton D550S oraz D650D są dostępne w podstawowych rozmiarach 215/75R17.5 oraz 265/70R19.5. Ich asortyment będzie stopniowo rozbudowywany w przyszłym roku.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Volvo Trucks rozwija segment LNG

15 grudnia 2017

Dzięki funduszom unijnym w najbliższych latach w Europie znacząco wzrośnie liczba stacji, na których będzie można zatankować pojazd zasilany skroplonym gazem ziemnym (LNG). Inwestycje w infrastrukturę napędzą rynek i sprawią, że na drogach przybędzie samochodów ciężarowych z eko-napędem. Volvo Trucks ma już takie pojazdy w ofercie – to FH LNG i FM LNG. Volvo Trucks stawia nie tylko na poprawę bezpieczeństwa swoich samochodów – już w 2020 r. mają być one wyposażone w systemy, które w 100% zagwarantują bezkolizyjną jazdę. Równolegle firma pracuje nad tym, aby pojazdy były ekologiczne.

czytaj więcej »


Pierwsze w Europie Środkowo-Wschodniej targi Internetu rzeczy

14 grudnia 2017

Według danych z najnowszego raportu Verizon, największego operatora telefonii komórkowej w Stanach Zjednoczonych, Internet of Things jest obecnie rdzeniem transformacji cyfrowej w biznesie. Napędza jej rozwój oraz pomaga zwiększyć efektywność operacyjną firm. W dniach 17-18 kwietnia 2018 roku w Centrum Targowo – Kongresowym MT Polska, znajdującym się przy ul. Marsa 56c w Warszawie, odbędą się pierwsze w tej części Europy targi Internetu rzeczy „IoT Poland Show”, będące platformą do dialogu, edukacji, wymiany doświadczeń oraz nawiązania nowych relacji biznesowych. Patronat medialny sprawuje redakcja Truck&Business Polska.

czytaj więcej »


W 7 dni z Lublina do Ankary

13 grudnia 2017

Go Logis dostarczył ciągnik rolniczy o wadze 12 ton, który w ciągu 7 dni dotarł z Lublina do Ankary, przez Słowację, Węgry, Rumunię i Bułgarię. Przy organizacji transportu spedytorzy musieli uwzględnić wielkość i niestandardowe rozmiary ciągnika rolniczego oraz jego przeznaczenie. Do transportu wykorzystano naczepę typu mega. Ciągnik został przywieziony do Turcji na czas określony, z przeznaczeniem do testów, a na granicy tureckiej dokonano szybkiej odprawy celnej czasowej na podstawie karnetu ATA. 

czytaj więcej »


Rozwój szybkich linii drobnicowych Mainfreight na trasie Polska – Portugalia

11 grudnia 2017

Mainfreight Poland, będący częścią nowozelandzkiej grupy logistycznej, jednej z największych na świecie, dynamicznie rozwija sieć linii drobnicowych na trasie Polska – Portugalia. Wzrasta częstotliwość bezpośrednich transportów z/do Porto, a dzięki podwójnej obsadzie kierowców, czas dostawy jest skrócony do minimum. Już kilka samochodów tygodniowo kursuje regularnie pomiędzy Polską a Półwyspem Iberyjskim. Firma zapowiada utrzymanie trendu wzrostowego w roku 2018.

czytaj więcej »


Płacąc kartą możemy oszczędzić 6 godzin

7 grudnia 2017

Transakcja kartą zbliżeniową zajmuje średnio 12,5 sekundy, podczas gdy gotówką 34 sekundy. Przy tysiącu transakcji, każdorazowa oszczędność 22 sekund daje aż 6 godzin zaoszczędzonego czasu – pokazało badanie Barclaycard.

czytaj więcej »


Newsletter