DKV współpracuje z Lotosem

DKV współpracuje z Lotosem

5 września 2006

Firma DKV Euro Service rozbudowuje sieć stacji akceptujących karty paliwowo-serwisowe DKV Card. Po umowy z Grupą Lotos w systemie DKV działa ok. 160 stacji tej rafinerii, w tym 39 oznaczonych wcześniej logiem ESSO. Wszystkie wyposażone są w elektroniczne terminale do akceptacji kart zabezpieczonych kodem PIN.Proces technicznego dostosowania stacji Lotos do akceptacji DKV Card rozpoczął się dwa lata temu. W 2006 r. dzięki przejęciu przez rafinerię marki ESSO, możliwe stało się unowocześnienie całej sieci. Dziś łącznie 160 punktów tankowania marki Lotos wyposażonych jest w elektroniczne terminale akceptujące karty paliwowo-serwisowe DKV. Karty te umożliwiają m.in. bezgotówkowy zakup paliwa zapewniający korzystanie z rabatów i serwis pojazdów oraz dają dostęp do licznych usług ułatwiających zarządzanie firmą.
W wyniku podpisania umowy z Lotosem łączna liczba stacji współpracujących z DKV w Polsce wynosi obecnie blisko 1,8 tys. Należą one zarówno do koncernów paliwowych, takich jak: Orlen, BP, Jet, Shell, czy Statoil, jak również do niezależnych, prywatnych właścicieli. DKV planuje dalszą rozbudowę sieci punktów patronackich.
– Szacujemy, że na początku 2007 r. liczba stacji akceptujących DKV Card w Polsce osiągnie dwa tysiące. Będą to także stacje małe, dysponujące 1-2 dystrybutorami. To umożliwi lokalnym przewoźnikom łatwy dostęp do tańszego paliwa w najbardziej odległych zakątkach Polski – mówi Michał Bałakier, dyrektor DKV Euro Service Polska.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Pierwszy raz w social media

17 czerwca 2020

Jedni wierzą całkowicie w ich skuteczności, innych nie ma nawet na Facebooku. Osobiście traktuję media społecznościowe stricte użytkowo, dostrzegając biznesową skuteczność – o ile prowadzenie kont czy profili firmowych jest poprzedzone analizą i wyznaczeniem mierzalnych celi. To nie zabawa, należy bowiem odróżniać zasady publikowania słodkich fotek z kotkami od prowadzenia profilu firmowego. Te kanały mogą przynieść realne pieniądze w postaci nowych klientów czy kontrahentów, jednak jak do każdego nowego biznesu trzeba podejść na poważnie. Tekst przygotowała Diana Sieprawska.

czytaj więcej »


Naturalna rewolucja technologiczna

16 czerwca 2020

Tyle piszemy o technologiach w transporcie. TMS-ach, GPS-ach i innych narzędziach wspierających codzienne działanie całego łańcucha dostaw. Używamy stwierdzeń: „bez ich stosowania firmy wypadną z rynku”, „klienci wymagają, więc przewoźnik musi inwestować w nowe rozwiązania”, itp. Nie jest z tym tak łatwo, szczególnie w branży, w której za sterami wielu podmiotów zasiadają osoby, nie wypominając, mające wiele wiosen i zim za sobą. 30, 40 lat temu świat wyglądał inaczej – nie tylko starszemu pokoleniu okiełzanie tego wszystkiego co nas na co dzień otacza nie przychodzi łatwo.

czytaj więcej »


Opóźnienia w transporcie – zawsze winny kierowca?

16 czerwca 2020

Opóźniony transport? To nie zawsze wina kierowcy. Tym razem m.in. pokażemy, gdzie robione są błędy w obliczaniu czasów przejazdu. Tekst napisał nasz ekspert od spraw związanych z kierowcami – Tomasz Janowski.

czytaj więcej »


Zawieszenie działalności gospodarczej

15 czerwca 2020

Przedsiębiorca, który z jakichś względów zamierza zlikwidować swoją działalność gospodarczą nie musi tego robić, gdyż może skorzystać z przepisów Ustawy Prawo przedsiębiorców[1] przewidujących zawieszenie wykonywania działalności gospodarczej. Autorem tekstu jest radca prawny Jan Jarzyński z Kancelarii Prawnej Jarzyński&Wspólnicy.

czytaj więcej »


Zmiany w transporcie drogowym

15 maja 2020
Początki dynamicznego rozwoju sektora TSL przypadają na lata 90-te ubiegłego wieku, kiedy zmiana ustroju pozwoliła na powstanie prywatnych firm transportowych. Dzięki nim krajowe towary wyruszyły na zagraniczne rynki, a Polacy mogli wreszcie nabyć upragnione, wcześniej niedostępne zachodnie dobra, także dzięki pracy kierowców. Co zmieniło się przez ostatnie 20 lat w transporcie? Grupa INELO postanowiła przypomnieć, jak wyglądała praca pionierów polskiego transportu międzynarodowego oraz jakie zmiany w technologiach okazały się przełomowe dla tego sektora.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter