Continental współpracuje z firmą PEMA

30 maja 2019

Continental nawiązał współpracę z firmą PEMA, w aspekcie w cyfryzacji zarządzania ogumieniem we flocie obejmującej ponad 18 000 pojazdów. System CESAR pozwala spółce skrócić czas przestojów pojazdów z powodu awarii oraz wpływa na maksymalne wydłużenie żywotności opon.

Umożliwia on za pomocą specjalnego interfejsu ciągłą wymianę i aktualizację danych kluczowych dla prawidłowego działania pojazdów oraz potrzebnych usług serwisowych. – Korzyści płynące z prowadzenia wszystkich działań w zakresie zarządza ogumieniem za pośrednictwem interfejsu CESAR przerosły nasze oczekiwania. Po pierwsze, większa przejrzystość informacji pomaga nam przestrzegać zobowiązań dotyczących ustalonego z klientami poziomu usług. Ograniczyliśmy wydatki administracyjne oraz wprowadziliśmy szybkie, jednolite procedury we wszystkich krajach. Po drugie, źródłem ogromnych korzyści jest dla nas analiza danych. Dzięki zdobytej w ten sposób wiedzy znacznie ograniczyliśmy koszty usług i czas przestojów pojazdów, zoptymalizowaliśmy montaż i zwiększyliśmy średni przebieg ogumienia – powiedział Wolfgang Beuleke, Team Lead Tire Management w PEMA.
System zarządzania flotą CESAR został opracowany z myślą o Conti360° Fleet Services – usłudze Continental w zakresie zarządzania ogumieniem – i od tego czasu jest sukcesywnie optymalizowany. Dane dotyczące opon są zapisywane w systemie oraz przetwarzane centralnie. Użytkownicy mają nieograniczony dostęp do najnowszych informacji niezależnie od tego, gdzie się znajdują. – Na podstawie indywidualnych wymagań klienta, CESAR wykorzystuje zautomatyzowane przepływy pracy do mapowania zakresu usług serwisowych tak, aby można było szybko wdrożyć odpowiednie środki – zarówno w wyspecjalizowanym warsztacie floty, w zajezdni, jak i na autostradzie. Dzięki analizie danych przekazywanych przez ContiFleetReporting możemy również udzielać PEMA rekomendacji, by pomóc im z jak najwyższą wydajnością kontrolować procesy zarządzania oponami we flotach w Niemczech, Danii, Szwecji, Szwajcarii, Czechach i Polsce – powiedział Thomas Wolf, Head of International Fleet Business for EMEA, Continental AG.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Terminy w postępowaniach sądowych

20 kwietnia 2020

Ustawa o zwalczaniu COVID-19[1] została znowelizowana z dniem 31.03.2020 r. W ramach zmian wprowadzono elementy tarczy antykryzysowej obejmującej również regulacje dotyczące terminów w postępowaniach sądowych i w sprawach administracyjnych. Ciekawych porad udziela Jan Jarzyński, Kancelaria Prawna Jarzyński & Wspólnicy.

czytaj więcej »


SENT – następne wątpliwości

17 kwietnia 2020

Przepisy SENT wciąż budzą niejasności. Jak podaje portal www.prawnicytransportu.pl przedsiębiorcy, którzy w wyniku roztargnienia lub przeoczenia popełnią błąd w zgłoszeniu SENT, często zadają pytanie:  czy możliwe jest w takiej sytuacji uniknięcie kary?

czytaj więcej »


Siła wyższa – Niemcy

14 kwietnia 2020

– Niemieckie prawo cywilne nie uznaje wprost siły wyższej jako przesłanki zwalniającej dłużnika z odpowiedzialności, jednakże daje swobodę w kształtowaniu umów, w tym dopuszcza stosowanie tzw. „Klauzuli siły wyższej” – mówi Jerzy Różyk z kancelarii brokerskiej CDS.

czytaj więcej »


Rośnie zadłużenie

9 kwietnia 2020

Wzmożone kontrole na granicach, wielokilometrowe korki, przekroczone czasy pracy kierowców, zamknięte fabryki i zakłady produkcyjne to problemy, z jakimi boryka się dziś branża transportowa. Choć sam transport zaciąga hamulec, to zadłużenie branży powoli się rozpędza. Na początku lutego br. wynosiło jeszcze 843 mln zł. Dziś to już 927,9 mln zł.

czytaj więcej »


ADR dłużej ważne

7 kwietnia 2020

Mamy pozytywne informacje dla przewoźników zajmujących się przewozami towarów niebezpiecznych. Wszystkie świadectwa szkolenia kierowców ADR, których ważność dobiega końca między 1 marca a 1 listopada 2020 roku zachowują ważność do 30 listopada 2020 roku.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter