200 DAF dla Maszoński Logistic przekazany

13 grudnia 2019

200 DAF trafił do Maszoński Logistic. Jest to jedno z 20 podwozi DAF z systemem BDF dostarczane w kolejnej transzy w ramach zamówienia 90 sztuk podwozi DAF z zabudową realizowanego w bieżącym roku.

DAF Trucks Polska realizuje kolejną transzę dostaw podwozi 6×2 DAF XF 480 FAR z kabiną Super Space Cab i silnikiem PACCAR MX-13 o mocy 480 KM. – Pojazdy marki DAF stanowią już większość w stale rosnącej i systematycznie unowocześnianej flocie firmy Maszoński Logistic. Uchylę rąbka tajemnicy, że zdobyliśmy kolejne zamówienie od tego klienta z realizacją w 2020 roku –  powiedział Mariusz Piszczek, dyrektor zarządzający DAF Trucks Polska.

Pojazdy DAF dostarczone zostały z kontraktami serwisowymi DAF Multisupport w wersji dającej przewoźnikowi pełne zabezpieczenie kosztów kilometra. Integralną częścią tych kontraktów jest gwarancja mobilności polegająca na zabezpieczaniu finansowym nieoczekiwanego przestoju w formie rekompensaty lub dostawy pojazdu zastępczego. O finansowanie transakcji zadbał polski oddział Paccar Financial – siostrzanej organizacji dedykowanej finansowaniu pojazdów marki DAF.

Ostatnie newsy Truck&Business więcej newsów »

Pierwszy raz w social media

17 czerwca 2020

Jedni wierzą całkowicie w ich skuteczności, innych nie ma nawet na Facebooku. Osobiście traktuję media społecznościowe stricte użytkowo, dostrzegając biznesową skuteczność – o ile prowadzenie kont czy profili firmowych jest poprzedzone analizą i wyznaczeniem mierzalnych celi. To nie zabawa, należy bowiem odróżniać zasady publikowania słodkich fotek z kotkami od prowadzenia profilu firmowego. Te kanały mogą przynieść realne pieniądze w postaci nowych klientów czy kontrahentów, jednak jak do każdego nowego biznesu trzeba podejść na poważnie. Tekst przygotowała Diana Sieprawska.

czytaj więcej »


Naturalna rewolucja technologiczna

16 czerwca 2020

Tyle piszemy o technologiach w transporcie. TMS-ach, GPS-ach i innych narzędziach wspierających codzienne działanie całego łańcucha dostaw. Używamy stwierdzeń: „bez ich stosowania firmy wypadną z rynku”, „klienci wymagają, więc przewoźnik musi inwestować w nowe rozwiązania”, itp. Nie jest z tym tak łatwo, szczególnie w branży, w której za sterami wielu podmiotów zasiadają osoby, nie wypominając, mające wiele wiosen i zim za sobą. 30, 40 lat temu świat wyglądał inaczej – nie tylko starszemu pokoleniu okiełzanie tego wszystkiego co nas na co dzień otacza nie przychodzi łatwo.

czytaj więcej »


Opóźnienia w transporcie – zawsze winny kierowca?

16 czerwca 2020

Opóźniony transport? To nie zawsze wina kierowcy. Tym razem m.in. pokażemy, gdzie robione są błędy w obliczaniu czasów przejazdu. Tekst napisał nasz ekspert od spraw związanych z kierowcami – Tomasz Janowski.

czytaj więcej »


Zawieszenie działalności gospodarczej

15 czerwca 2020

Przedsiębiorca, który z jakichś względów zamierza zlikwidować swoją działalność gospodarczą nie musi tego robić, gdyż może skorzystać z przepisów Ustawy Prawo przedsiębiorców[1] przewidujących zawieszenie wykonywania działalności gospodarczej. Autorem tekstu jest radca prawny Jan Jarzyński z Kancelarii Prawnej Jarzyński&Wspólnicy.

czytaj więcej »


Zmiany w transporcie drogowym

15 maja 2020
Początki dynamicznego rozwoju sektora TSL przypadają na lata 90-te ubiegłego wieku, kiedy zmiana ustroju pozwoliła na powstanie prywatnych firm transportowych. Dzięki nim krajowe towary wyruszyły na zagraniczne rynki, a Polacy mogli wreszcie nabyć upragnione, wcześniej niedostępne zachodnie dobra, także dzięki pracy kierowców. Co zmieniło się przez ostatnie 20 lat w transporcie? Grupa INELO postanowiła przypomnieć, jak wyglądała praca pionierów polskiego transportu międzynarodowego oraz jakie zmiany w technologiach okazały się przełomowe dla tego sektora.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter