Karta w karcie

Karta w karcie

Rafael Wroński, dyrektor zarządzający na Polskę Hempelmann Wittemoeller (emitent kart Tankpool24), podsumowuje 2017 rok, opowiada o planach na 2018 rok i prognozuje co się stanie w branży w ciągu kolejnych 365 dni.

Najważniejsze fakty z pierwszych 10 miesięcy 2017 roku. – Nie lubię się przesadnie chwalić, ale w 2017 roku wprowadziliśmy rewolucyjne rozwiązanie. Użytkownicy pojazdów ciężarowych nie muszą już tankować z pomocą kart Tankpool24… wystarczy im zwykła karta kierowcy. Dzięki temu na stacji zawsze jest autoryzowana ich tożsamość jak i pojazd, do którego zostanie wlane paliwo. Menedżer transportu widzi wszystko na swoim komputerze już po kilku minutach. Rozwiązanie wpływa znacznie na bezpieczeństwo transakcji a przy okazji zdecydowanie upraszcza działanie przewoźnikowi, kierowcy a także nam, optymalizując koszty i czas na poszczególne czynności związane z użytkowaniem, zamawianiem i przekazywaniem kart. Oprócz tego, w Niemczech otworzyliśmy kolejnych 30 stacji z naszym logo. Postawiliśmy na marketing, będąc widocznym na wydarzeniach branżowych, ale także promując markę przez sponsoring żużla, sportu mającego w Polsce wielu kibiców.

W 2018 roku planujemy… – Chcielibyśmy, by jak najwięcej osób dowiedziało się o możliwości tankowania za pomocą karty kierowcy, którą daje Tankpoool24. Jako jedyni mamy na rynku to rozwiązanie, w dodatku zostało ono opatentowane. Wielu właścicieli firm transportowych wręcz nie wierzy, że to możliwe… Na pewno będziemy obecni na różnych wydarzeniach związanych z rynkiem TSL, by jeszcze bardziej wzmocnić świadomość marki u polskich przewoźników.

Prognozy rynkowe na rok 2018. -Według prognoz zapotrzebowanie na transport w Niemczech, a tam mamy najwięcej, bo około 550 obiektów, ulegnie zwiększeniu. Dlatego liczymy na nowych klientów chcących skorzystać z dobrej koniunktury. Poza tym jest szansa, że paliwo w innych krajach Wspólnoty będzie drożeć względem naszych zachodnich sąsiadów i kierowcy będą tankować właśnie u nich, czyli tam, gdzie mamy najwięcej obiektów. Nie boimy się nowych przepisów unijnych, na pewno polscy przewoźnicy znajdą sposób, by sprostać tym regulacjom, tak jak zresztą zrobili w przypadku płacy minimalnej. Rynek transportowy duży i każdy emitent kart paliwowych znajdzie na nim swoje miejsce.

Ostatnie komentarze więcej komentarzy »

Dogonione marzenie

Dogonione marzenie

Anna Czubaszek, kierowca zawodowy, wykształcony pedagog, bloger modowy opowiada o tym dlaczego uprawia ten teoretycznie męski zawód i jak jest traktowana w branży. Mówi także o poziomie prowadzenia pojazdów przez użytkowników ciągników siodłowych.

czytaj więcej »

Trudne negocjacje

Trudne negocjacje

Anna Paluszek-Dancewicz, spedytor krajowy i międzynarodowy w transporcie rzeczy i osób w firmie „Anbarden Bartłomiej Dancewicz” opowiada o sytuacji na linii przewoźnik-nadawca transportu, radzeniu sobie z pakietem mobilności oraz problemach z kierowcami.

czytaj więcej »

Dokąd zmierzasz spedycjo?

Dokąd zmierzasz spedycjo?

Rolf-Dieter Lafrenz, prezes Cargonexx GmbH opowiada o zmianach na rynku usług spedycyjnych w Polsce  perspektywach rozwoju „elektronicznych spedycji” oraz ciekawej sytuacji w jakiej znalazły się małe spedycje. 

czytaj więcej »

Eurologistics Newsletter