9. Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich SyMas

Data: 18 października 2017 | Miejsce: EXPO Kraków
9. Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich SyMas
Specjalna Strefa dla Przemysłu Cementowo – Wapienniczego na
9. Międzynarodowych Targach Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich SyMas
Jednym z niezaprzeczalnych atutów targów jest tworzenie optymalnych warunków do nawiązywania nowych kontaktów, przeprowadzania biznesowych spotkań. Zdając sobie sprawę jak duże ma to znaczenie dla uczestników wydarzeń targowych, organizatorzy postanowili na targach SyMas stworzyć specjalną strefę dla Przemysłu Cementowo – Wapienniczego.
To propozycja skierowana do odbiorców z cementowni, betoniarni, kopalni kruszyw czy producentów materiałów budowlanych. W strefie znajdą się stoiska producentów i dostawców maszyn oraz urządzeń używanych m.in. do wydobycia, transportu i przeładunku surowców skalnych, kruszenia i homogenizacji, przemiału i wypału surowca, magazynowania (silosy), redukcji zużycia energii i emisji CO2. Targi SyMas odbędą się w EXPO Kraków w dniach 18-19 października 2017 r.

Targi o randze europejskiej

Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych – SyMas są wyjątkowym wydarzeniem w skali europejskiej. Nie tylko prezentują najnowsze technologie związane z przetwarzaniem, przeładunkiem, transportem, magazynowaniem, obróbką, sortowaniem, filtrowaniem, separacją, mieleniem i pakowaniem proszków, granulatów, kruszyw i innych różnorodnych materiałów sypkich i masowych. Są także miejscem wymiany doświadczeń, przedstawiają istotne rozwiązania podyktowane przez coraz bardziej wymagające dyrektywy unijne, wymuszające stałą modernizację parku technologicznego w tej branży.
Targi SyMas cieszą się dużym uznaniem polskich i zagranicznych firm. Podczas minionej 8. edycji przedsiębiorstwa z zagranicy stanowiły 20% spośród 170 Wystawców obecnych w EXPO Kraków.
Strefa ATEX
Ważnym elementem targów jest oferta obejmująca wszelkie urządzenia i maszyny, spełniające dyrektywę ATEX. W specjalnej strefie o tej samej nazwie po raz kolejny zaprezentowane zostaną najnowsze rozwiązania technologiczne, w odpowiedni sposób zabezpieczające pomieszczenia lub instalacje, w których może występować zagrożenie wybuchu. Na Zwiedzających czekają m.in. zabezpieczenia procesowe (płytki bezpieczeństwa, zawory bezpieczeństwa, zawory oddechowe), systemy odpylania i filtrowentylacji powietrza, zabezpieczenia przeciwwybuchowe (czujniki ciśnienia, zapylenia, klapy bezpieczeństwa, urządzenia odpowietrzające, odsprzęgające, zasuwy odcinające) i inne urządzenia przeznaczone do pracy w obszarach zagrożonych wybuchem gazów, par, mgieł lub pyłów.
Uzupełnieniem szerokiego wachlarza imprez towarzyszących jest konferencja organizowana przez patrona targów, magazyn „Powder & Bulk”. Zainteresowani będą mogli poznać „Nowoczesne technologie w branży materiałów sypkich”.
Na 5 miesięcy przed Targami przestrzeń wystawiennicza jest w 90% zajęta, dlatego Organizatorzy Targów SyMas postanowili otworzyć drugą halę. Zachęcamy do rezerwacji stoisk i skorzystania z możliwości zaprezentowania się na największym branżowym wydarzeniu w Europie Środkowej.
Więcej informacji na: www.symas.krakow.pl, www.mtc.krakow.pl
Organizator:

www.targi.krakow.pl
Miejsce:

www.expo.krakow.pl
Kontakt:
Katarzyna Banach
Komisarz Targów/Kierownik Zespołu
banach@targi.krakow.pl
tel.: +48 12 651 95 24
kom.: +48 510 134 218
Karol Miernikiewicz
Zastępca Komisarza Targów
miernikiewicz@targi.krakow.pl
Tel: +48 12 651 95 31
Kom: +48 507 044 183

8. Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji – Maintenance

Data: 18 października 2017 | Miejsce: EXPO Kraków
8. Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji – Maintenance
8. Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji – Maintenance obędą się 18-19 października w EXPO Kraków.
To jedyne w Polsce Targi, na których prezentowane są najnowocześniejsze i najbardziej efektywne rozwiązania dla utrzymania ruchu produkcji.  Wydarzenie każdego roku skupia coraz więcej Wystawców i Zwiedzających nieustannie pracujących nad poprawą wydajności utrzymania ruchu. Zainteresowanie systemami diagnostycznymi, systemami sterowania, podzespołami, materiałami eksploatacyjnymi, czy rozwiązaniami IT dla działów produkcji wciąż rośnie. Stąd też coraz więcej firm odwiedza Targi Maintenance zapoznając się z najnowszym sprzętem oraz szkoli swoich pracowników podczas towarzyszącej targom dwudniowej konferencji, „Jesienna Szkoła Utrzymania Ruchu”. Dla fabryk nie ma nic ważniejszego niż bezawaryjne linie produkcyjne, dlatego już dziś zapraszamy na tegoroczną edycję Targów Maintenance.
Wychodząc naprzeciw potrzebom nowoczesnego przemysłu organizatorzy Targów stworzyli Strefę „Przemysł 4.0”. Nietrudno oprzeć się wrażeniu, że koncepcja Przemysłu 4.0 stała się obecnie jednym z najgorętszych tematów dotyczących automatyzacji, robotyzacji czy utrzymania ruchu. Nowoczesne systemy wytwarzania, inteligentne czujniki, systemy mechatroniczne i informatyczne wyposażone w globalną łączność, autonomiczne pojazdy, systemy RFID czy szybkie prototypowanie, drukowanie 3D – to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną zaprezentowane w postaci konkretnych rozwiązań technologicznych w Strefie „Przemysł 4.0” na Targach Maintenance.
Technologia pędzi w zadziwiającym tempie. Aby za nią nadążyć konieczne jest pozyskiwanie nowej wiedzy i trzymanie ręki na pulsie branżowych innowacji. Dlatego też co roku tak dużym zainteresowaniem cieszą się warsztaty i seminaria workShops, organizowane bezpośrednio na hali wystawienniczej. W tym roku po raz kolejny uczestnicy targów będą mogli wziąć bezpłatnie udział w prezentacjach, prowadzonych przez specjalistów z branży.
Warto zapisać datę 18-19 października 2017 roku w swoim kalendarzu i odwiedzić Targi SyMas oraz Maintenance, które zostały stworzone z myślą o przemyśle. Przemysłowa jesień w EXPO Kraków to miejsce dla najlepszych specjalistów. Organizatorzy Targów w odpowiedzi na duże zainteresowanie wydarzeniem w tym roku postanowili otworzyć drugą halę wystawienniczą.
Równolegle do Targów Maintenance odbędą się 9. Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych – SyMas.
Więcej informacji na www.mtc.krakow.pl oraz na facebooku.
Organizator:

Targi w Krakowie Sp. z o.o.
www.targi.krakow.pl
Miejsce: EXPO Kraków

ul. Galicyjska 9
31-586 Kraków
www.expo.krakow.pl
Kontakt:
Katarzyna Banach
Komisarz Targów
Tel. + 48 510 134 218
banach@targi.krakow.pl
Karol Miernikiewicz
Zastępca Komisarza Targów
tel. +48 507 044 183
miernikiewicz@targi.krakow.pl

Ogólnopolski Szczyt Gospodarczy OSG 2017

Data: 19 października 2017 | Miejsce: Siedlce, Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny
Ogólnopolski Szczyt Gospodarczy OSG 2017
Europejskie Centrum Biznesu oraz Prezydent Miasta Siedlce, mają zaszczyt i przyjemność zaprosić do udziału w III edycji Ogólnopolskiego Szczytu Gospodarczego OSG 2017.
Szczyt odbędzie się w dniach 19-20 października br. w Siedlcach na Uniwersytecie Przyrodniczo-Humanistycznym przy ul. Żytnia 39.
Temat przewodni Szczytu brzmi: „Państwo – Gospodarka – Bezpieczeństwo: Filary polskiej gospodarki przyszłości”.
Już po raz trzeci Europejskie Centrum Biznesu pragnie zaprosić czołowych przedstawicieli świata polityki, gospodarki, nauki i biznesu na Ogólnopolski Szczyt Gospodarczy. W ramach tegorocznej edycji Szczytu pragniemy skoncentrować się na filarach polskiej gospodarki przyszłości, czyli branżach, firmach i instytucjach, które swoją działalnością i determinacją przyczyniają się do rozwoju gospodarczego kraju. Pragniemy w ramach zaplanowanych debat przeprowadzić dyskusje ukierunkowane na zabezpieczenie polskiej gospodarki pod kątem ryzyk wynikających z niepewności inwestycyjnej, sytuacji międzynarodowej, bezpieczeństwa (gospodarczego, energetycznego, finansowego) jak również potencjału infrastrukturalnego i innowacyjnego. Temat przewodni Szczytu: Państwo-Gospodarka-Bezpieczeństwo to wspólny mianownik dla wielu inicjatyw, projektów i strategii realizowanych przez Prezydenta RP, Rząd i poszczególne resorty, a tym samym doskonały temat zapewniający niezwykle ciekawą i inspirującą dyskusję na wielu płaszczyznach. Na zakończenie pierwszego dnia Szczytu odbędzie się Gala wręczenia statuetek Bursztyn Polskiej Gospodarki 2017 w Centrum Kultury i Sztuki im. Andrzeja Meżeryckiego Scena Teatralna Miasta Siedlce przy ul. Biskupa Ignacego Świrskiego 31.
Szczegółowe informacje: www.osg2017.pl

7th Annual EuropaProperty CEE Investment Awards

Data: 26 października 2017 | Miejsce: Warszawa, InterContinental Hotel
7th Annual EuropaProperty CEE Investment Awards
The CEE Investment & Green Building Awards
The annual CEE Investment & Green Building Awards Gala, being held on October 26th in Warsaw at the Intercontinental Hotel, is recognized as one of the most important and valuable real estate events in Central and Eastern Europe. With its unique international real estate business mix, the event, now in its seventh year, is expecting over 300 industry leaders active in the CEE region.
EuropaProperty’s CEE Investment & Green Building Awards is dedicated to the evolving investment and sustainable development opportunities that are presenting themselves to the market in the region.
Central and Eastern Europe remains a sustainable real estate investment destination, especially Poland, with its expanding economy and low real-estate prices luring buyers, many of which are new investors from the US, Asia and other parts of the world.
Real estate investments are looking increasingly attractive across the region. Improved sentiment is evident. Indeed countries that had been among the hardest hit by the financial crisis are now among the most optimistic about their real estate markets. This renewed confidence is set to attract international investment, boosting sustainable development.
In addition there are plenty of non-core assets, both existing and planned, which can be a target for more opportunistic players looking for risk adjusted yields. There are plenty of interesting offers representing all property sectors within primary and secondary towns and cities.
EuropaProperty’s CEE Investment & Green Building awards are the only awards ceremony to recognize and honour excellence in the CEE region’s investment sector. The awards will be presented to companies and individuals who have demonstrated the best overall performance during the past year as well as highlight investment transactions that have produced consistent results and a high likelihood that the investors will not be disappointed in the future.
Furthermore, awards will be presented to the best developments, real estate companies, cities and occupiers from the CEE region and will be voted on by this year’s esteemed Academy of Jury Members, which is made up of some the top real estate decision-makers from the industry.
Preceding the Gala, EuropaProperty is organizing a one-day Investment Summit, which will feature panel discussions and presentations from some of the most active investors, bankers and global end-users in office, industrial and retail space.
The CEE Investment Summit
The CEE Investment Summit provides an opportunity to hear from officials, developers and investment directors on the latest investment and development opportunities, and some of the hottest new locations to invest – including – cities, main & regional airports, railway stations, bus terminals, stadiums as well office, retail, warehouse, logistics, residential and hotels developments.
The day opens with the CEE Investment Summit, a series of discussion panels covering all the hot topics and relevant issues for those involved, in, and around, investing in sustainable development.
The Investment Summit provides an excellent opportunity to make new contacts and renew existing business relationships in a pleasant and social yet professional environment.
ONE on ONE meeting area
During the day there is an open meeting area, corporate sponsored tables and, for more privacy, meeting rooms that can be reserved for the day. Once registered, attendees can use our pre-meeting software, to set up meetings with investors and developers and joint venture partners. Companies have the opportunity to buy sponsored meeting tables, and private meeting rooms to host their meetings during the day.
Meeting rooms can be reserved from 6 – 40 people and prices start from 3,500 euro – which includes 10 VIP tickets to the forum and 4 company tickets. Corporate meeting tables are 1m x 2m – and ensure you always have a place for meetings, and are branded with your corporate logo (table flag and rollups) – price is 2,500 euro – Includes 10 VIP tickets to the forum and 4 company tickets.
Open meeting area is available for pre-booked meetings and is reservation only. Reservations can be made on the day with our receptionists (if there is space available).
As with all EuropaProperty events the CEE Investment & Green Building Awards and Investment Summit will pride itself on an unrivalled format that brings together top professionals in an environment conducive to offering the opportunity to meet and network with leading market players.

TransPoland / Translogistica

Data: 08 listopada 2017 | Miejsce: Warszawa, Centrum EXPO XXI
TransPoland / Translogistica
V edycja targów Translogistica Poland
– Wiodące spotkanie Biznesu TSL w Warszawie
(8-10 listopada 2017)
Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki Translogistica Poland to największe w tej części Europy spotkanie profesjonalistów, na co dzień związanych z transportem, logistyką, magazynowaniem i dystrybucją. Wydarzenie ma charakter „Business to Business” i już po raz PIĄTY zgromadzi przedstawicieli firm o ściśle sprecyzowanych celach biznesowych.
Od 8 do 10 listopada 2017 r. w Centrum EXPO XXI, przy ulicy Prądzyńskiego 12/14, swoje produkty i rozwiązania przedstawią firmy działające w oparciu o zagadnienie transportu intermodalnego; firmy logistyczne, transportowe (kolejowe, drogowe, morskie, lotnicze); producenci taboru transportowego; wytwórcy części i podzespołów w różnych sektorach transportu; producenci systemów transportu wewnętrznego i wyposażenia magazynów; producenci rozwiązań z zakresu ITS oraz systemów zarządzania transportem.
Szczegółowy raport targów dostępny jest na stronie internetowej: www.trans-poland.pl
Partnerzy targów i konferencji poprzednich edycji:
DB Schenker, Grupa Raben, DSV, M&M, FIEGE, C.H. Robinson, FM Logistic, PKP Cargo, Koleje Litewskie, Baltic Rail, ERS Railways, Port Gdańsk, Port Koper, Lot Cargo, Lufthansa Cargo.
8-10 listopada 2017, Targi Translogistica Poland – Biznes branży TSL w jednym miejscu.
Odwiedź stronę www.trans-poland.pl i dowiedz się więcej nt. możliwości uczestnictwa.

CIJ AWARDS POLAND 2017

Data: 09 listopada 2017 | Miejsce: Warszawa, Hotel Airport Okęcie
CIJ AWARDS POLAND 2017
Opportunities don’t happen. You create them.
Dołącz do nas podczas CIJ Awards Poland 2017 – w procesie nominacji, wyboru zwycięskich projektów oraz podczas Gali wręczenia nagród. CIJ Europe oraz powermeetings.eu będą gospodarzami 16 edycji konkursu, którego rozstrzygnięcie odbędzie się 9 listopada 2017 w Hotelu Airport Okęcie**** w Warszawie.
Gala CIJ Awards Poland 2017 jest uznanym i prestiżowym wydarzeniem na polskim i europejskim rynku nieruchomości – zarówno biurowych, handlowych, przemysłowych jak i mieszkaniowych. To także uroczystość, podczas której rok rocznie spotyka się duża grupa wiodących firm, kreujących nowe projekty, nowe wizje a także cały rynek nieruchomości. Warto podkreślić, że podczas Gali nagradzane będą nie tylko same inwestycje, ale także całe zespoły oraz nowatorskie koncepcje i rozwiązania.
What keeps us going is goals.
Naszym celem jest wspieranie biznesu i działań naszych partnerów, klientów oraz uczestników naszych wydarzeń. Zdobywając nagrodę podczas CIJ Awards stajesz się wyjątkowy i masz okazję podzielić się swoim sukcesem z innymi graczami na rynku – zarówno w Polsce, w Europie, a nawet w Stanach Zjednoczonych – wszędzie tam, gdzie aktywnie działa CIJ Europe.
Łącznie podczas CIJ Awards Poland 2017 uhonorowanych zostanie 37 przedsiębiorstw i instytucji w 37 kategoriach.
Zwycięskie projekty w każdej kategorii będą cieszyć się nominacją do Best of Best HOF Awards 2018. Konkurs ten, odbywający się w kwietniu 2018 roku w Pradze w Czechach stanowi podsumowanie CIJ Awards 2017, a nominowanych w nim będzie łącznie po 10 zwycięskich projektów z 10 krajów, w 37 kategoriach.
Success is about what you inspire others to do!
Od 2002 roku inspirujemy Państwa do tworzenia sieci kontaktów oraz do świętowania z nami, poprzez rywalizację i zdobywanie nagród oraz dzielenie się efektami swojej ciężkiej pracy i sukcesami, z innymi graczami na rynku. Gala CIJ Awards to idealne miejsce na spotkanie z partnerami biznesowymi, kolegami i przyjaciółmi z branży.
Nasza inspiracja i chęć do doskonalenia pochodzi od Państwa – naszej społeczności biznesowej – dostosowujemy się do Waszych zmieniających się oczekiwań i wymagań! Z dużym uznaniem i zainteresowaniem z Państwa strony spotkał się zaktualizowany program i struktura wydarzenia – zarówno proces, regulamin, jak i samo wydarzenie. Wśród udoskonaleń znajdą Państwo ulepszoną i poszerzoną listę kategorii, piękną statuetkę oraz proces wyboru zwycięzców otwarty dla wszystkich przedstawicieli rynku!
Action is the foundation of all success!
16 edycja CIJ Awards Poland 2017 odbędzie się 9 listopada 2017 w Hotelu Airport Okęcie**** w Warszawie. Podczas Gali stworzymy Państwu możliwość spotkania najważniejszych przedstawicieli rynku nieruchomości komercyjnych – od funduszy, inwestorów i deweloperów, po szerokie grono dostawców usług, rozwiązań i produktów. Wieczór będzie znakomitą okazją do nawiązania nowych kontaktów, odświeżenia tych istniejących, do świętowania ze zwycięzcami oraz do doskonałej zabawy.
Zapewnimy Państwu wyjątkową oprawę wieczoru: kolację w formie bufetu, napoje, muzykę na żywo i, aby wesprzeć Państwa aktywność networkingową, zorganizujemy speed dating – zabawę sprzyjającą wymianie wizytówek, a dla najbardziej aktywnego jej uczestnika – wygraną w postaci szampana Dom Perignon.
Zaznacz w kalendarzu harmonogram CIJ Awards Poland 2017:
• już dziś zarezerwuj swoje miejsce / swój stolik
• już dziś zostań członkiem Online Jury Voting Committee
• już dziś zostań sponsorem CIJ Awards Poland 2017
• nominuj swoją firmę, projekt, zespół oraz lidera – rejestracja nominacji rozpoczyna się 1 września 2017 r. i będzie możliwa do 27 października 2017 r.
• głosuj na zwycięską firmę, projekt, zespół i menedżera – głosowanie rozpoczyna się 27 października 2017 r. i potrwa do 3 listopada 2017 r.
• dołącz do nas podczas wielkiej Gali CIJ Awards Polska 2017 – 9 listopada 2017 r.

Więcej informacji o Gali dostępnych jest na stronie wydarzenia: http://awards.cijeurope.com/pl/
Kontakt z organizatorami:
Renata Kałużna, renata.kaluzna@powermeetings.eu , +48 603 386 917
Robert Fletcher, fletcher@cijeurope.com , +48 506 074 042

 

II Optymalizacja procesów magazynowych

Data: 23 listopada 2017 | Miejsce: Warszawa, Centrum Konferencyjne Zielna
II Optymalizacja procesów magazynowych
Zapraszamy Państwa na spotkanie praktyków poświęcone zarządzaniu gospodarką magazynową i logistyką wewnętrzną.
Podczas spotkania będziemy rozmawiać o:
• Poprawie efektywności i zwiększeniu wydajności magazynu
• Wykorzystaniu innowacji technologicznych w celu optymalizacji operacji magazynowych
• Identyfikacji możliwości obniżenia kosztów operacyjnych i magazynowych
• Metodach radzenia sobie z angażowaniem pracowników oraz ich brakiem na rynku pracy
• Na spotkaniu tym prelegenci podzielą się z Państwem swoimi doświadczeniami w obszarze nowoczesnych rozwiązań oraz technologii wspierających procesy magazynowe i logistyczne w przedsiębiorstwie.
To wydarzenie pozwoli Państwu na poznanie najlepszych praktyk i najnowszych trendów panujących w polskich magazynach, a także pozwoli również nawiązać szereg przydatnych kontaktów biznesowych!
Więcej szczegółów i rejestracja na stronie wydarzenia: www.trioconferences.pl/optymalizacja-procesow-magazynowych
Do udziału szczególnie zapraszamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie procesami oraz operacjami magazynowymi i logistycznymi.

XIII Międzynarodowy Kongres GEMBAKAIZEN

Data: 28 listopada 2017 | Miejsce: Wrocław, Haston City Hotel
XIII Międzynarodowy Kongres GEMBAKAIZEN
Szanowni Państwo,
już 28-30 listopada zapraszamy do Wrocławia na najbardziej prestiżowe wydarzenie KAIZEN™/Lean!
Co łączy kulturę, liderowanie i nawyki? KAIZEN™! Jayanth Murthy mówił, że nawyki i grupowe zachowania tworzą kulturę. KAIZEN™ polega na zmianie kultury, i jeśli nie zmienisz nawyków, które występują u każdej osoby codziennie na GEMBA, wtedy nie zmienisz nic. A Liderowanie? Wiadomo, siła idzie z dołu, ale przykład musi iść z góry.
Liderowanie w kulturze KAIZEN™ będzie tematem przewodnim tegorocznego, XIV Międzynarodowego Kongresu GEMBAKAIZEN™. Wydarzenie to na stałe wpisało się już do kalendarza polskich i europejskich przedsiębiorstw, dzięki unikalnej formule prelekcje + warsztaty, wizyty GEMBA Walk w firmach z wdrożonym KAIZEN™ oraz dodatkowe warsztaty także w firmach naszych Partnerów.
Część merytoryczną otworzy sam Jayanth Murty, ekspert w dziedzinie KAIZEN™ z 25 letnim doświadczeniem i świetny mówca. Wdrażał rozwiązania optymalizacyjne w branży produkcyjnej i usługowej w ponad 30 państwach, m.in. na Bliskim Wschodzie, w Afryce oraz Indiach. Udowodnił, że wdrożenie KAIZEN™ jest możliwe nawet w instytucjach państwowych po tym, jak zoptymalizował rząd Mauritiusa, Kenii i Indii.
Pierwszego dnia wystąpią dla Was także przedstawiciele firm: JTI, VELUX, PKP Energetyka, Faurecia, UTC Aerospace, Cooper Standard, AutoStore. Ponadto odbędą się warsztaty do wyboru, prowadzone przez Faurecia, AutoStore, TWI, ACE, Velux oraz KAIZEN™ Institute. Pierwszy dzień zakończy się uroczystym bankietem dla wszystkich uczestników, a drugiego dnia zabierzemy Państwa do hal produkcyjnych najlepiej zoptymalizowanych firm w Polsce: Fiat Chrysler Automobiles, Volvo Buses, Cooper Standard, UTC Aerospace, VELUX, Wabco, Lear, JTI, Faurecia i US Pharmacia. Każda taka wizyta, zwana GEMBA™ Walk trwa cały dzień i jest świetną okazją do zaczerpnięcia wiedzy i inspiracji. Nad wysokim poziomem merytorycznym będą czuwać eksperci KAIZEN™ z danej firmy oraz Konsultanci Kaizen institute. Uczestnicy, oprócz przejścia się po hali produkcyjnej, wezmą udział w prezentacji firmy, spotkaniu z jej pracownikami i zostaną poproszeni o przekazanie własnych obserwacji. Każdy bowiem chce się doskonalić, nawet firmy, które świecą przykładem!
Rok temu po raz pierwszy zaproponowaliśmy Państwu solidną dawkę wiedzy i inspiracji trzeciego dnia, podczas warsztatów odbywających się na terenie naszych partnerów – GEMBA™ Workshop Day. Warsztaty cieszyły się dużym zainteresowaniem, więc w tym roku lista firm w których odbędą się warsztaty powiększyła się, i będą to Cooper Standard, VELUX oraz UTC Aerospace.
Zapraszamy na stronę www.kongreskaizen.pl, gdzie znajdą Państwo wszystkie potrzebne informacje: program, ulotkę, formularz zgłoszeniowy oraz filmy z ubiegłorocznych edycji Kongresu. Do zobaczenia na Kongresie GEMBAKAIZEN™!

International Automotive Business Meeting 2017

Data: 28 listopada 2017 | Miejsce: Katowice
International Automotive Business Meeting 2017
Przyszłość sektora motoryzacyjnego w Polsce – najważniejsze spotkanie branży automotive
W dniach 28 – 29 listopada 2017 w Katowicach odbędzie się kluczowe wydarzenie branży automotive w Polsce: International Automotive Business Meeting 2017.
W wydarzeniu wezmą przedstawiciele polskich i europejskich władz, a także liderzy oraz eksperci branży samochodowej, którzy wspólnie poszukiwać będą odpowiedzi na pytanie, jak najnowsze trendy elektromobilności wpłyną na kształt polskiego sektora motoryzacyjnego.
International Automotive Business Meeting powstało ze wspólnej inicjatywy Włoskej Izby Handlowo-Przemysłowej La Camera di Commercio e dell’Industria Italiana in Polonia, Europejskiego Stowarzyszenia Dostawców Samochodów CLEPA oraz Katowickiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej KISSE i objęte zostało honorowym patronatem Ambasady Włoch w Polsce.
Podczas International Automotive Business Meeting 2017 szeroko omawiane będą zagadnienia związane z przyszłością elektormobilności w Polsce oraz Europie. Osią dyskusji toczącej się podczas wydarzenia będą zmiany w tradycyjnym łańcuchu dostaw dla pojazdów samochodowych, a także to, jak e-mobilność i systemy wspomagania kierowcy będą miały wpływ na sektor motoryzacyjny w najbliższej przyszłości. Szeroko omawiane będą najnowsze trendy i prognozy w branży automotive oraz możliwości ich implementacji w polskiej gospodarce.
Polskę, podobnie jak całą Europę, czeka epoka elektryczności w motoryzacji. W odpowiedzi na to, jak wielkie zmiany czekają sektor motoryzacyjny w Polsce, organizujemy International Automotive Business Meeting 2017. – mówi Piero Cannas, Prezes Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej w Polsce – Chcemy tym samym zainicjować dialog wszystkich stron zaangażowanych w proces przeobrażania się branży. Wydarzenie to będzie wyjątkową okazją do poszerzenia wiedzy o elektromobilności i nowych technologiach oraz znajdowania nowych partnerów biznesowych. Wierzymy, że wymiana opinii i doświadczeń realnie przełoży się na kształt czekających nas zmian w polskim sektorze motoryzacyjnym.
Wśród prelegentów International Automotive Business Meeting pojawią się m.in. Alessandro Coda, Chief Technology Officer Europejskiego Stowarzyszenia Dostawców Samochodów CLEPA, Paweł Wideł, prezes Związku Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych, Jakub Faryś, prezes Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego oraz prezes Fundacji Promocji Pojazdów Elektrycznych, Marcin Korolec. Organizatorzy wydarzenia kładą silny nacisk na spotkania B2B i stworzenie płaszczyzny networkingowej z najważniejszymi przedstawicielami branży motoryzacyjnej oraz energetycznej w Polsce i Europie. Do debaty włączą się reprezentanci największych producentów samochodowych na świecie, w tym Enrico Pisino – Head of Research and Innovation FCA Fiat Chrysler Automobiles oraz Prezes Cluster Trasporti Italia 2020.
Więcej informacji oraz szczegółowy program International Automotive Business Meeting 2017 można znaleźć na stronie wydarzenia www.iabm2017.com.

Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce – La Camera di Commercio e dell’Industria Italiana in Polonia (CCIIP) jest organizacją non-profit uznaną przez Rząd Włoski. Jest oficjalnym reprezentantem największych włoskich inwestorów w Polsce. CCIIP powstała w 1996 roku z inicjatywy grupy włoskich przedsiębiorców i w ciągu 20 lat swojej działalności stała się uznanym i wpływowym środowiskiem biznesowym zrzeszającym ponad 120 członków, zarówno z Włoch, jak i z Polski.

 

 

 

Newsletter