Od ciągnika do Bentleya

11 grudnia 2018

W ostatnich latach branża motoryzacyjna aktywnie się rozwija. Producenci samochodów zwiększają produkcję, wzrasta wielkość importu i eksportu, rozszerza się sieć dystrybucji. Analogicznie podnoszą się również wskaźniki zapotrzebowania na usługi transportowo-logistyczne w danym segmencie rynku.

– Od ponad 20 lat specjaliści AsstrA opracowują optymalne trasy przewozu samochodów na terytorium krajów europejskich. W bieżącym roku na danych kierunkach przewieźliśmy blisko milion ton ładunków, z czego niemal połowę na destynacji Niemcy-Białoruś – mówi Paweł Androszczuk, kierownik Działu Specjalistycznego Transportu Drogowego w AsstrA.

Ładunki przewożone na potrzeby branży samochodowej to wysoce wartościowe towary. Wartościowe zarówno materialnie, jak i sentymentalnie. Transportowane samochody osobowe są często „oczkiem w głowie” swoich właścicieli. – W celu transportu drogowego samochodów osobowych wykorzystujemy specjalistyczne autotransportery z liczbą miejsc 2, 3, 4, 8-10. W zależności od zlecenia wybieramy autotransporter z zabudową otwartą bądź zamkniętą, lawety, czy też standardowe plandeki, co pozwala nam zagwarantować najwyższe bezpieczeństwo ładunku. Załadunek oraz mocowanie pojazdów na autotransporterze leżą po stronie kierowcy. Co ważne, przy załadunku na plandekę oraz podczas późniejszego rozładunku nadawca i odpowiednio odbiorca zobowiązani są do zapewnienia specjalistycznej rampy – dodaje Paweł Androszczuk.

W zakresie międzynarodowego transportu samochodów AsstrA współpracuje głównie z przedsiębiorstwami dostarczając nowe samochody, minibusy oraz ciągniki. – Przewozimy dużą liczbę samochodów klasy premium. Niejednokrotnie realizowaliśmy transport takich perełek jak Porsche, Bentley i Tesla. Mamy również doświadczenie w transporcie nowych luksusowych aut, takich jak Hyundai Equus, Hyundai Genesis, czy też Volkswagen Phaeton, bądź Audi A8L – dodaje Paweł Androszczuk.

Ostatnie newsy Flota Auto Biznes więcej newsów »

Ktoś poszukuje kierowców? Przewoźników? Wiedzy o zarządzaniu transportem?

10 maja 2019

Na początku lat 90-tych, dzięki reklamom TV popularność zyskał slogan „dwa w jednym”. Konferencję Truck Forum trudno zmieścić w tak wąskich ramach, wolimy używać turystyczne hasło All Inclusive. Zawiera ono bardzo wiele. Możliwość nawiązania kontaktu z nadawcami transportu z firm Biazet, Intersnack, Sante, Walstead, Anwil, Bricomarche, Carrefour, Ciech, Coca Cola, Intermarche, Knauf, Meble Wójcik, PepsiCo, Pekabex, Żabka Polska. Dedykowane szkolenie z rekrutacji dla TSL. Prelekcje o zatrudnianiu pracowników z Nepalu i Europy Wschodniej, debatę nadawca transportu-spedytor-przewoźnik, dyżury ekspertów, pogotowie prawne. Do tego dochodzi doskonała atmosfera, lunch i kawa. Wszystko w ramach jednej wejściówki. Zapraszamy 30 maja do Warszawy.

czytaj więcej »


Nowi członkowie PZWPL

8 maja 2019

W strukturach Polskiego Związku Wynajmu i Leasingu Pojazdów (PZWLP) doszło do zmian personalnych. Do zarządu dołączyli Rogier Klop oraz Maciej Tórz.

czytaj więcej »


Nowa firma w ZPL

6 maja 2019

NL Leasing (Grupa DBK), została przyjęta do Związku Polskiego Leasingu. ZPL zrzesza obecnie 30 podmiotów, reprezentujących ponad 90% całego rynku leasingu w Polsce. 

czytaj więcej »


Ważna premiera

17 kwietnia 2019

Europejski elektroniczny system poboru opłat drogowych EETS wprowadzono do Niemiec. Dzięki temu właściciele flot mają otrzymali możliwość rozliczania opłat drogowych w kraju naszych zachodnich sąsiadów.

czytaj więcej »


Nowy prezes DKV

4 kwietnia 2019

Grupa DKV Mobility Services („DKV”) ma nowego prezesa. Został nim Marco van Kalleveen (50 lat).

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter