Łukasz Klamka w Shell Fleet Solutions

11 maja 2018

Do zespołu Shell Fleet Solutions, odpowiadającego za rozwój, marketing i sprzedaż kart flotowych euroShell, dołączył Łukasz Klamka, który w ramach awansu wewnętrznego objął stanowisko Indirect Account Manager na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę.

Łukasz Klamka rozpoczął karierę w strukturach Shell Polska w 2012 roku, wnosząc do firmy bogate doświadczenie sprzedażowe zarówno w segmencie B2C, jak i B2B, zdobyte w Philip Morris. Przez ostatnie lata pracował w zespole sprzedaży detalicznej Shell, gdzie odpowiadał za struktury handlowe organizacji w kanale B2C w południowo-zachodniej Polsce. W 2013 roku region, którym zarządzał, zajął drugie miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej w globalnym programie Shell dla najbardziej efektywnych menadżerów. Ponadto, jako Territory Manager DO zarządzał też kontraktami B2B ze stacjami funkcjonującymi w formule DODO (ang. dealer-owned, dealer-operated) na terenie całego kraju. Miał również znaczący wkład w rozwój i poprawę standardów DVP (ang. Dealer Value Proposition) oraz był odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie procesu przekształcania stacji własnych na partnerskie.
Jest absolwentem Politechniki Opolskiej i Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Biegle mówi po angielsku. W wolnym czasie podróżuje, biega, jeździ na nartach i aktywnie spędza czas z rodziną. Zespół Shell Fleet Solutions, zgodnie z założeniami nowej strategii firmy Next Meets Now, koncentruje się na bieżących i przyszłych potrzebach klientów w segmencie B2B, dostarczając innowacyjne rozwiązania umożliwiające kompleksową obsługę flot samochodów osobowych i ciężarowych.

Ostatnie newsy Flota Auto Biznes więcej newsów »

Pogodowe laboratorium Forda

21 maja 2018

Tutaj gorące powietrze faluje jak na pustyni, a zaledwie kilka metrów dalej jest tak zimno, że można ulepić bałwana. Natomiast w pokoju obok szaleje huragan «piątka». Witajcie w „Fabryce Pogody” Forda.

czytaj więcej »


Umowa o elektromobilności

15 maja 2018

Polska podąża za trendem ekologii w motoryzacji, czego dowodem ustawa o elektromobilności, zapowiadająca powstanie do 2020 r. ponad 6000 punktów ładowania. Przejawem tego trendu jest też umowa między Innogy i DKV Euro Service.

czytaj więcej »


Dane pojazdów osobowych i ciężarowych Volvo współdzielone w chmurze

10 maja 2018
Volvo Cars, producent samochodów osobowych i producent pojazdów użytkowych, Volvo Trucks, będą współdzielić w czasie rzeczywistym dane, by zwiększyć zasięg działania technologii ochronnych z zakresu connected. System oparto na chmurze danych. Pozwala pojazdom na wzajemną komunikację i ostrzeganie kierowców o zbliżających się zagrożeniach dla bezpieczeństwa. Od roku 2018 anonimowe dane w trybie rzeczywistym będą współdzielone pomiędzy wyselekcjonowanymi ciężarówkami Volvo sprzedanymi w Szwecji i Norwegii, wyposażonymi we własne systemy Volvo ostrzegające o zagrożeniach, a samochodami osobowymi Volvo wyposażonymi w system Hazard Light Alert produkcji Volvo Cars.

czytaj więcej »


Truck Forum – to już 24.05.

7 maja 2018

Ale się będzie działo. Spotkania z nadawcami transportu, interpretacje ważnych przepisów, Informacje jak zatrudnić pracownika z Europy Wschodniej bez pośrednika, szkolenie interpersonalne, szkolenie z pierwszej pomocy, rozmowy z ekspertami, debata… Wszystko w jednym miejscu, jednym dniu za jeden bilet. Zapraszamy 24.05 do Hotelu Airport Novotel w Warszawie.

czytaj więcej »


Nowa opona całoroczna

2 maja 2018

Wbrew opiniom niektórych fachowców koncerny coraz częściej wprowadzają na rynek opony wielosezonowe. Przykładem nowe ogumienie z serii KMAX.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter