Łukasz Klamka w Shell Fleet Solutions

11 maja 2018

Do zespołu Shell Fleet Solutions, odpowiadającego za rozwój, marketing i sprzedaż kart flotowych euroShell, dołączył Łukasz Klamka, który w ramach awansu wewnętrznego objął stanowisko Indirect Account Manager na Polskę, kraje bałtyckie i Ukrainę.

Łukasz Klamka rozpoczął karierę w strukturach Shell Polska w 2012 roku, wnosząc do firmy bogate doświadczenie sprzedażowe zarówno w segmencie B2C, jak i B2B, zdobyte w Philip Morris. Przez ostatnie lata pracował w zespole sprzedaży detalicznej Shell, gdzie odpowiadał za struktury handlowe organizacji w kanale B2C w południowo-zachodniej Polsce. W 2013 roku region, którym zarządzał, zajął drugie miejsce w Europie Środkowo-Wschodniej w globalnym programie Shell dla najbardziej efektywnych menadżerów. Ponadto, jako Territory Manager DO zarządzał też kontraktami B2B ze stacjami funkcjonującymi w formule DODO (ang. dealer-owned, dealer-operated) na terenie całego kraju. Miał również znaczący wkład w rozwój i poprawę standardów DVP (ang. Dealer Value Proposition) oraz był odpowiedzialny za przygotowanie i wdrożenie procesu przekształcania stacji własnych na partnerskie.
Jest absolwentem Politechniki Opolskiej i Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Biegle mówi po angielsku. W wolnym czasie podróżuje, biega, jeździ na nartach i aktywnie spędza czas z rodziną. Zespół Shell Fleet Solutions, zgodnie z założeniami nowej strategii firmy Next Meets Now, koncentruje się na bieżących i przyszłych potrzebach klientów w segmencie B2B, dostarczając innowacyjne rozwiązania umożliwiające kompleksową obsługę flot samochodów osobowych i ciężarowych.

Ostatnie newsy Flota Auto Biznes więcej newsów »

IVECO pomaga DPS-om

13 listopada 2020

Takie informacje chętnie zamieszczamy. 12 500 masek ochronnych, 150 paczek rękawic nitrylowych, 250 litrów płynu antybakteryjnego oraz 300 przyłbic trafiło do 5 Domów Pomocy Społecznej. IVECO Poland czynnie wspiera DPS-y w czasie pandemii.

czytaj więcej »


Polacy chcą finansować auta elektryczne leasingiem

6 listopada 2020

61% klientów posiadających aktualną umowę leasingową na samochód do 3,5 tony, rozważa w najbliższym czasie zakup samochodu elektrycznego, i chce go sfinansować leasingiem – wynika z ankiet PKO Leasing.[1] Według badania PSPA, taką możliwość chciałoby mieć ok. 80% potencjalnych beneficjentów kwalifikujących się do programu „Zielony samochód” w ramach wsparcia NFOŚiGW.

czytaj więcej »


Sprzedaż opon po trzech kwartałach 2020 roku

3 listopada 2020

Według danych Polskiego Związku Przemysłu Oponiarskiego (PZPO) po trzech kwartałach 2020 roku producenci i importerzy opon w Polsce odnotowali spadki sprzedaży na rynek sięgające -20% w niemal wszystkich segmentach opon. Jedynie sprzedaż opon motocyklowych wzrosła o +7%, a w samym trzecim kwartale o +57%. W trzecim kwartale zwiększyła się też sprzedaż opon ciężarowych (+15%) i rolniczych (+11) – co ograniczyło spadki w tych segmentach od stycznia odpowiednio do -3% oraz -17%. Sytuacja na rynku opon jest podobna w całej Europie – co potwierdzają dane Europejskiego Związku Producentów Opon i Gumy (ETRMA).

czytaj więcej »


Podróż po świecie w kolorowych barwach

26 października 2020

Dla chwili oddechu od szalonego tygodnia postanowiliśmy wrzucić „kolorowy tekst” o podróżach samochodem. Koronawirus zachęca do pozostania w domu, lecz marzyć można z każdego miejsca, a o tym, że warto marzyć jak i podróżować, nie trzeba chyba nikogo przekonywać. Swoje inspiracje przedstawiła firma Uswitch, ciekawe czy są zbieżne z wizjami Czytelników.

czytaj więcej »


Pokaż jak ratujecie świat

26 października 2020

Webfleet Solutions wraz z Justdiggit (międzynarodowa organizacja pozarządowa z Holandii) wprowadza na rynek platformę Green Your Fleet. To narzędzie, które pomaga klientom flotowym wywierać pozytywny wpływ na klimat.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter