Ktoś poszukuje kierowców? Przewoźników? Wiedzy o zarządzaniu transportem?

10 maja 2019

Na początku lat 90-tych, dzięki reklamom TV popularność zyskał slogan „dwa w jednym”. Konferencję Truck Forum trudno zmieścić w tak wąskich ramach, wolimy używać turystyczne hasło All Inclusive. Zawiera ono bardzo wiele. Możliwość nawiązania kontaktu z nadawcami transportu z firm Biazet, Intersnack, Sante, Walstead, Anwil, Bricomarche, Carrefour, Ciech, Coca Cola, Intermarche, Knauf, Meble Wójcik, PepsiCo, Pekabex, Żabka Polska. Dedykowane szkolenie z rekrutacji dla TSL. Prelekcje o zatrudnianiu pracowników z Nepalu i Europy Wschodniej, debatę nadawca transportu-spedytor-przewoźnik, dyżury ekspertów, pogotowie prawne. Do tego dochodzi doskonała atmosfera, lunch i kawa. Wszystko w ramach jednej wejściówki. Zapraszamy 30 maja do Warszawy.

To będzie największe spotkanie handlowe branży transportowej w roku. Menedżerowie reprezentujący kilkunastu nadawców transportu będą prezentować zapotrzebowanie zakupowe na transport i logistykę a potem czekać na rozmówców podczas Sesji Handlowych. Takie firmy jak Biazet, Intersnack, Sante, Walstead, Anwil, Bricomarche, Carrefour, Ciech, Coca Cola, Intermarche, Knauf, Meble Wójcik, PepsiCo, Pekabex, Żabka Polska mają duże zapotrzebowanie na transport i warto poznać ich przedstawicieli osobiście.

To oczywiście tylko część atrakcji. Niezwykle ciekawie zapowiada się debata na temat relacji: przewoźnik-spedytor-nadawca – nie od dziś wiadomo, że istnieją swego rodzaju „punkty zapalne”. W dobie braków kadrowych, przewoźników zainteresują prelekcje dotyczące zatrudniania kierowców – zarówno tych z Polski jak i z Nepalu, Indii, Kazachstanu, Ukrainy (Piotr Aleksiejuk z Kancelarii Adwokatów i Radców Prawnych Wojarska Aleksiejuk Lechowicz i Artur Lysionok, niezależny ekspert). Eksperci z Hays Poland poprowadzą dedykowane branży TSL szkolenie pod hasłem „Rekrutacja – jak to przeżyć? Polityka zatrudniania pracowników w dobie braku kandydatów”.

Maciej Wroński (TLP) opowie o aktualnej sytuacji w temacie „Pakiet Mobilności”, Marcin Mączyński (SRW) poinformuje jak uniknąć utraty dobrej reputacji, w kwestii odwołań od kary za przekroczenie nacisku osi wypowie się Dawid Korczyński (Prawnicytransportu.pl). Niezwykle ciekawie zapowiada się pojedynek TCO: auta użytkowego na prąd z napędzanym olejem napędowym. Arbiter – Maciej Mazur, prezes Polskiego Stowarzyszenia Paliw Alternatywnych. Zapraszamy także na prezentację dotyczące odpowiedzialności przewoźnika za uszkodzenie opakowań oraz zgubienie/niewłaściwe użycie dokumentów wymienionych w liście przewozowym (Karolina Bączyk-Hajduk, Agata Smoleńska, Kancelaria Prawnicza Waliszewski, Jeliński). Sporo ciekawego na temat zasad odpowiedzialności przewoźnika w prawie krajowym ma do powiedzenia Marcin Milewski (Kancelaria Prawna Magdalena Zawiślak & Partners in Law), Małgorzata Kosela-Rębowska (kancelaria Rębowski-Kosela) poruszy kwestie rekompensaty za pracę kierowcy wykonywaną w nocy

Ufff. Jakby tego było mało, dyżury ekspertów, nowości produktowe na rynku transportu, miejsce na rozmowy biznesowe, lunch. Truck Forum odbędzie się 30 maja w Warszawie. Bliższe informacje pod numerem 515 160 505, adrianna.adamska@eurologistics.pl . Zgłoszenia na https://www.forum.truck-business.pl/

Ostatnie newsy Flota Auto Biznes więcej newsów »

Serwisy są otwarte

31 marca 2020

We wszystkich europejskich krajach nieprzerwanie działają policja, straż pożarna, ambulanse, służby komunalne, usługi techniczne, logistyczne i dostawy towarów. Samochody Mercedes-Benz Vans pozostają na służbie w sektorze prywatnym i publicznym.

czytaj więcej »


Nowe pojazdy Tesco

30 marca 2020

Tesco powiększyła swoją flotę pojazdów dostawczych w Wielkiej Brytanii o 52 nowe samochody z zasilanymi falownikiem, w pełni elektrycznymi agregatami chłodniczymi E-200 firmy Thermo King.

czytaj więcej »


Jak zmniejszyć emisję CO2 o 1 mln ton rocznie

30 stycznia 2020

Shell przygotowuje się do projektu sprzyjającego dekarbonizacji ciężkiego transportu drogowego w Niemczech. Firma rozbuduje swoją sieć niemieckich stacji LNG do 34–45 placówek i będzie je zaopatrywać w neutralne pod względem emisji CO2 paliwo bioLNG[1]. Inicjatywa ta umożliwia rozwijającej się branży transportu drogowego w Niemczech zmniejszanie śladu węglowego początkowo nawet o 1 mln ton CO2 rocznie do połowy lat 20. XXI wieku.

czytaj więcej »


Nowi „zawodnicy” DKV

16 stycznia 2020

Digitalizacja produktów, ekspansja w zakresie opłat drogowych, ochrona klimatu, rozwiązania big data oraz wzmocnienie usług finansowych. To obszary przewagi strategicznej DKV Euro Service. Ich realizację wzmocnią światowej klasy eksperci i praktycy, którzy na przełomie 2019 i 2020 roku dołączyli do Grupy DKV.

czytaj więcej »


Szerokości, czyli digitalizacja transportu, spedycji i logistyki, 30.01. Warszawa

14 stycznia 2020

Szerokości, czyli digitalizacja transportu, spedycji i logistyki pod takim hasłem odbędzie się 30.01 konferencja organizowana przez Betacom i Hewlett Packard Enterprise. Wstęp bezpłatny.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter