Continental oficjalnym partnerem Tour de France

Continental oficjalnym partnerem Tour de France

Continental z początkiem 2018 roku zostanie oficjalnym partnerem Tour de France. Umowę sponsorską oficjalnie podpisali Christian Prudhomme, dyrektor generalny Tour de France oraz Nikolai Setzer, członek zarządu Continental AG. Kontrakt będzie obowiązywał przez najbliższe pięć lat.Na mocy zawartej umowy, wszystkie pojazdy wspierające wyścig Tour de France, czyli samochody osobowe, furgonetki oraz motocykle, zostaną wyposażone w opony Continental. – Jest to bardzo ważny krok w historii Continental. Wsparcie jednego z najważniejszych wyścigów kolarskich na świecie wynika z naszego zaangażowania w projektowanie oraz produkcję zaawansowanych technologicznie opon dla rowerów szosowych – czyli takich, które są wykorzystywane podczas Tour de France. Jesteśmy dumni, że będziemy mogli dzielić się naszym doświadczeniem oraz być częścią tego wyjątkowego wydarzenia o międzynarodowej randze, które wymaga najwyższego poziomu bezpieczeństwa – powiedział Nikolai Setzer.

–  Zaangażowanie Amaury Sport Organisation w kwestię bezpieczeństwa wyścigów kolarskich, w połączeniu z badaniami Continental prowadzonymi w celu projektowania coraz bardziej wydajnych oraz zaawansowanych opon, stanowi potwierdzenie wartości i logiki stojącej za tą współpracą. Opona jest w końcu jedynym punktem stykania się pojazdu z drogą. Jest zatem kluczowym elementem w tym sporcie – dodał Christian Prudhomme.

Continental posiada wieloletnie doświadczenie w projektowaniu i produkcji zaawansowanych technologicznie opon rowerowych wykorzystywanych w wyścigach kolarskich. W ostatnim sezonie dziewięć profesjonalnych zespołów ścigało się w Tour de France na oponach Continental27.

 

Ostatnie testy i premiery więcej testów i premier »

Vw Golf Variant GTD – Woda i ogień

Vw Golf Variant GTD – Woda i ogień

Zakupy aut do firm najczęściej odbywają się na drodze zdroworozsądkowej. Niekiedy jednak decydenci chcą nagrodzić lub zmotywować pracowników. Volkswagen Golf kombi GTD to jeden z najbardziej wszechstronniejszych i najlepszych pojazdów jakimi mieliśmy okazję jechać. I właściwie ma tylko jedną poważniejszą wadę. 

czytaj więcej »

Volkswagen Sharan – van lepszy od limuzyny?

Volkswagen Sharan – van lepszy od limuzyny?

Auta właścicieli firm, zarządów korporacji to często limuzyny marek premium lub segmentu D, SUV-y, względnie kombi. Kryteria wyboru pojazdu do celów służbowych i prywatnych powinny dotyczyć kwestii wizerunkowych, ale i funkcjonalności, komfortu, bezpieczeństwa, dynamicznego silnika, niezawodności. Te wymagania może spełnić van?

czytaj więcej »

Suzuki Celerio – prostota zakupu

Suzuki Celerio – prostota zakupu

Suzuki Celerio reprezentuje najbardziej nielubiany przez kierowców firmowych segment aut. Postanowiliśmy sprawdzić czy mimo wszystko można być zadowolonym z otrzymania niedużego gabarytowo pojazdu, o pojemności skokowej wynoszącej zaledwie 1.0 litra, mocy 67 KM i bagażnika o „szalonej” wielkości 254 litrów (ze złożonym oparciem tylnej kanapy 726 litrów).

czytaj więcej »

Eurologistics Newsletter