Terminal Rzepin

14 marca 2018

Holenderska firma GVT Group of Logistics dzięki integracji transportu drogowego, kolejowego i wodnego od wielu lat oferuje doskonałe rozwiązania synchromodalne. Rail Terminal Rzepin to najmłodsza część Grupy, samodzielnie operujący terminal kolejowy w pobliżu granicy polsko-niemieckiej.

GVT Group of Logistics utrzymuje bezpośrednie połączenia kolejowe między własnymi terminalami w Tilburgu i Rzepinie oraz kilkoma terminalami intermodalnymi w Europie i Azji. Terminal w Rzepinie pełni rolę hubu dla połączeń logistycznych pomiędzy Polską a krajami Beneluksu oraz Wyspami Brytyjskimi, w planach są kolejne kierunki. Oferowane połączenie to optymalne rozwiązanie dla przewozu towaru zarówno dla producenta, jak i spedytora. Wzrastająca częstotliwość stabilnych połączeń kolejowych stanowi alternatywę dla transportu drogowego, choćby na trasie Rzepin-Tilburg v.v.

Z Polski do klientów Beneluksu w ciągu 24 godzin

Jeden z producentów AGD działających w Polsce już teraz wykorzystuje oferowane przez GVT Intermodal kolejowe połączenie. Towary wyprodukowane w sobotę do 16.00 w fabryce niedaleko Poznania są ładowane i transportowane w kontenerach do Rzepina, skąd wyruszają pociągiem do Tilburga. Na holenderski terminal docierają w niedzielę po południu i mogą być niezwłocznie dostarczane do magazynów lub bezpośrednio do sklepów poprzez sieć dystrybucji GVT.

Połączenia intermodalne z Polski na Wyspy Brytyjskie

Towary polskich producentów transportowane są w kontenerach 45’HCPW koleją z Rzepina do Tilburga, a następnie poprzez synchromodalne połączenie dalej do portów w Rotterdamie, Moerdijk lub Antwerpii. Tam kontenery ładowane są bezpośrednio na statek żeglugi bliskiego zasięgu i dostarczane do portów na Wyspach Brytyjskich.

 

Terminal Rzepin

ul. Celna 10, 69-110 Rzepin
tel. +48 958 881 048
e-mail: cs-pl@gvtintermodal.com

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Zmodernizowane centrum dystrybucji Biedronki w Kostrzynie

24 stycznia 2019

Po dwóch latach rozbudowy i modernizacji, centrum dystrybucyjne sieci Biedronka w Kostrzynie, w woj. wielkopolskim, zostało oddane do użytku. Kostrzyńskie centrum stało się jednym z najbardziej nowoczesnych i przyjaznych dla środowiska tego typu obiektów w Europie.

czytaj więcej »


Osiem kluczowych korytarzy logistycznych w Europie

23 stycznia 2019

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield opublikowała raport na temat nowych, kluczowych korytarzy transportowych, które powstaną do 2030 roku i będą wspierały rozwój branży logistycznej w Europie.

czytaj więcej »


Panattoni inwestuje w Czeladzi

22 stycznia 2019

Panattoni Europe powiększy podaż magazynową na Śląsku, kluczowym hubie przemysłowym Europy Środkowo-Wschodniej. Deweloper kupił grunty pod budowę nowej inwestycji – Panattoni Park Czeladź III. Budowa centrum o powierzchni 68 tys. mkw. wystartuje jeszcze w tym kwartale.

czytaj więcej »


Dachser – logistyka dla Puky

21 stycznia 2019

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, realizuje dostawy na terenie całej Europy dla Puky – niemieckiego producenta pojazdów dla dzieci. Dzięki współpracy trwającej już od 10 lat firma się rozwija, z sukcesem zdobywając kolejne europejskie rynki.

czytaj więcej »


DSV w parku P3 Błonie

18 stycznia 2019

P3, długoterminowy inwestor, właściciel i zarządca obiektów logistycznych w Europie podpisał z firmą DSV – globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych – umowę na wynajem ponad 33 000 m2 w parku P3 Błonie. To pierwszy kontrakt zawarty między firmami w Polsce.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter