PEKAES w nowoczesnej odsłonie

12 czerwca 2017

PEKAES poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z partnerami.

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą pozycjonuje Grupę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.

– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów – dodaje Maciej Bachman, prezes zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.

(PEKAES)

Pliki do pobrania

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Nowe wydanie Eurologistics

23 czerwca 2017

Przedwakacyjne wydanie Eurologistics jest już dostępne online. Efektywność strategii zakupów, dekada na rynku palet, sytuacja na rynku towarowych przewozów kolejowych czy plany modernizacyjne portów morskich to część poruszonych w najnowszym wydaniu tematów.

czytaj więcej »


Rohlig Suus w czołówce firm logistycznych w Polsce

22 czerwca 2017

Dziennik Gazeta Prawna opublikował wyniki 22. edycji rankingu TSL. Rohlig Suus Logistics po raz kolejny znalazł się w gronie liderów w kategorii: przychody z działalności TSL – usługi logistyczne, plasując się na piątej pozycji.

czytaj więcej »


Magazyn ID Logistics w technologii 3D

21 czerwca 2017

ID Logistics testuje innowacyjne narzędzie cyfrowego zarządzania przestrzenią magazynową. Przy współpracy z Gospodarczym Instytutem Analiz Przestrzennych (GIAP) przygotowany został w technologii 3 D trójwymiarowy model wielkopowierzchniowego centrum logistycznego w Mszczonowie.  Ma on ułatwić planowanie przestrzeni magazynowej oraz wspierać optymalizację i doskonalenie procesów logistycznych.

czytaj więcej »


Kompleksowa logistyka dla tesa tape

19 czerwca 2017

Ponad 20 tysięcy – tyle przesyłek w Polsce przewiózł w 2016 r. operator logistyczny Dachser dla tesa tape Sp. z o.o., jednego z wiodących producentów technicznych taśm klejących i systemowych rozwiązań samoprzylepnych. Obsługa logistyczna klienta takiego jak tesa tape to złożony projekt ze względu na szeroki asortyment produktów, różnorodność odbiorców, specyficzne wymogi części z nich, a także rozbudowane raportowanie.

czytaj więcej »


JYSK podpisuje pierwszą umowę najmu z P3 w Piotrkowie

13 czerwca 2017

Firma P3 dodała kolejną dużą międzynarodową firmę do listy swoich klientów. JYSK, pochodząca z Danii, globalna sieć handlowa, która sprzedaje artykuły do wyposażenia domu i dekoracji wnętrz zajmie 10 504 m² powierzchni magazynowej w parku logistycznym P3 Piotrków w centralnej Polsce. To pierwsza umowa podpisana między obiema stronami.

czytaj więcej »


Newsletter