PEKAES w nowoczesnej odsłonie

12 czerwca 2017

PEKAES poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z partnerami.

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą pozycjonuje Grupę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.

– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów – dodaje Maciej Bachman, prezes zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.

(PEKAES)

Pliki do pobrania

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Wystartowała budowa Panattoni Park Warsaw South

20 czerwca 2018

Panattoni Europe rozpoczął budowę nowego centrum logistycznego Park Warsaw South. Inwestycję zainaugurowała CTDI, wbijając symboliczną pierwszą łopatę pod realizację siedziby firmy. Uroczystość odbyła się 14 czerwca br. Zakończenie tej części inwestycji planowane jest na luty 2019 r.

czytaj więcej »


Emirates SkyCargo z Cainiao

19 czerwca 2018

Emirates SkyCargo podpisały list intencyjny z firmą Cainiao Smart Logistics Network Ltd. („Cainiao”), logistycznym skrzydłem holdingu Alibaba Group, w sprawie współpracy przy dostawie przesyłek transgranicznych.

czytaj więcej »


Trzecie Centrum Innowacji DHL

15 czerwca 2018

Nowe Centrum Innowacji DHL będzie przewodniczyło procesowi opracowywania przyszłych rozwiązań w zakresie logistyki i łańcucha dostaw w regionie obu Ameryk. Otwarcie nowoczesnego obiektu planowane jest na lato 2019 roku.

czytaj więcej »


Dachser: nowy magazyn w Sosnowcu

13 czerwca 2018

Dachser otworzył nowy magazyn klasy A w Śląskim Centrum Logistycznym i przeniósł do niego swój sosnowiecki oddział. Nowy obiekt jest większy o 80% od poprzedniego, zajmuje ponad 8500 m², z czego prawie 8000 m² będzie wykorzystywane na potrzeby cross-dockingu i logistyki kontraktowej.

czytaj więcej »


Panattoni sprzedał Park Warsaw West V

11 czerwca 2018

Panattoni Europe sprzedaje kolejny obiekt logistyczny – Panattoni Park Warsaw West V o powierzchni 70 tys. m kw. Nabywcą jest holenderska spółka, dla której jest to pierwsza inwestycja na polskim rynku magazynowym.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter