PEKAES w nowoczesnej odsłonie

12 czerwca 2017

PEKAES poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z partnerami.

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą pozycjonuje Grupę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.

– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów – dodaje Maciej Bachman, prezes zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.

(PEKAES)

Pliki do pobrania

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Walka o finał Global Challenge SCM

25 kwietnia 2018

W ostatnim tygodniu kwietnia rozpoczął się drugi etap zawodów Global Challenge SCM – The Fresh Connection 2018, czyli Global Challenge Rounds. Jego stawka jest bardzo wysoka, bowiem drużyny z jednego kraju rywalizują między sobą o udział w światowym finale. Zwycięzca może być tylko jeden.

czytaj więcej »


Koniec budowy centrum logistycznego Zalando w Głuchowie

24 kwietnia 2018

Polski rynek e-commerce rozwija się niezwykle dynamicznie. Obecnie jego wartość wynosi aż 40 mld złotych[1]. Znakomitą kondycję handlu online widać m.in. w branży modowej na przykładzie Zalando.

czytaj więcej »


Są fabryki, będzie centrum logistyczne

23 kwietnia 2018

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczęła budowę nowego Centrum Logistyczne we Wrocławiu. To kolejna ważna inwestycja Grupy BSH przy ulicy Żmigrodzkiej 143. 

czytaj więcej »


Dachser chwyta wiatr w żagle

23 kwietnia 2018

W 2017 r. Dachser po raz pierwszy osiągnął przychód przekraczający 6 mld euro. Globalny operator logistyczny zwiększył swoje skonsolidowane przychody brutto o 7,2% do poziomu 6,12 mld euro.

czytaj więcej »


DHL rozszerza działalność e-commerce

20 kwietnia 2018

Globalna nowa platforma informatyczna DHL umożliwi zarządzanie zamówieniami na całym świecie. Nowe centra realizacji znajdują się w Wielkiej Brytanii, obu Amerykach i krajach Azji Południowo-Wschodniej.

czytaj więcej »


Newsletter