PEKAES w nowoczesnej odsłonie

12 czerwca 2017

PEKAES poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z partnerami.

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą pozycjonuje Grupę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.

– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów – dodaje Maciej Bachman, prezes zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.

(PEKAES)

Pliki do pobrania

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Porta zainwestuje ponad 16 mln zł w centrum logistyczno-magazynowe

22 września 2017

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, zainwestuje co najmniej 16,1 mln zł w nowoczesne centrum logistyczno-magazynowe. Na powierzchni ponad 3 ha w Nidzicy, w woj. warmińsko-mazurskim, powstaną dwie hale: logistyczno-magazynowa oraz wysokiego składowania.

czytaj więcej »


Duże inwestycje w Europie

20 września 2017

Dachser w ramach rozwoju swojej europejskiej sieci buduje i modernizuje magazyny w Austrii, Rosji i zachodniej Francji. Nowe inwestycje mają ułatwić klientom dostęp do rynków eksportowych i tym samym konkurowanie za granicą.

czytaj więcej »


K+N zajmie 56 000 mkw. w parku logistycznym P3 Piotrków

19 września 2017

P3 Logistic Parks kontynuuje intensywny rozwój, rozpoczynając budowę magazynu o powierzchni 61 000 m2 w parku logistycznym P3 Piotrków w centralnej Polsce. Głównym najemcą obiektu, który zajmie 56 000 m2, będzie Kuehne+Nagel.

czytaj więcej »


Ekol uruchamia nowy pociąg

18 września 2017

Firma Ekol Logistics, realizując strategię wdrażania nowych połączeń intermodalnych w Europie, uruchomiła nowe połączenie kolejowe między Węgrami i Niemcami. Pociąg z Budapesztu do Kolonii będzie kursował trzy razy w tygodniu.

czytaj więcej »


Amica ma najwyższy w Polsce magazyn

15 września 2017

Tydzień temu, 8 września, Amica otworzyła przy swojej Fabryce Kuchni we Wronkach magazyn wysokiego składowania – najwyższy tego typu obiekt w Polsce i jeden z najwyższych w Europie. Magazyn powstał w rok od wmurowania kamienia węgielnego.

czytaj więcej »


Newsletter