PEKAES w nowoczesnej odsłonie

12 czerwca 2017

PEKAES poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z partnerami.

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą pozycjonuje Grupę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.

– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów – dodaje Maciej Bachman, prezes zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.

(PEKAES)

Pliki do pobrania

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Tańczący z paletami – finał konkursu

14 grudnia 2017

Najlepsi operatorzy wózków widłowych firmy Raben rywalizowali 12 grudnia w wielkim finale konkursu Tańczący z paletami. Celem konkursu jest docenienie pracy operatorów oraz promowanie bezpiecznych zachowań w magazynie. W tym roku zawody odbyły się już po raz czwarty.

czytaj więcej »


Coca‑Cola HBC Polska otwiera zautomatyzowany magazyn w Radzyminie

13 grudnia 2017

Firma Coca‑Cola HBC Polska, lider na polskim rynku napojów bezalkoholowych, otworzyła w zakładzie produkcyjnym w Radzyminie swój najnowszy magazyn. Inwestycja o powierzchni 3800 m2 warta jest blisko 24 miliony złotych.

czytaj więcej »


Laureaci programu Supply Chain Designer 2017

11 grudnia 2017

VI edycja programu Supply Chain Designer została uroczyście podsumowana podczas Gali Logistyki Transportu i Produkcji. 7 grudnia 2017 roku w Sofitel Victoria Warsaw uhonorowaliśmy najlepsze projekty, biorące udział w tym unikatowym badaniu.

czytaj więcej »


Laureaci badania Operator Logistyczny Roku 2017

11 grudnia 2017

Po raz szesnasty wręczone zostały „Oscary Polskiej Logistyki” – 7 grudnia br. poznaliśmy laureatów programu badawczego – Operator Logistyczny Roku 2017.

czytaj więcej »


Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu, Produkcji 2017

11 grudnia 2017

Podczas Gali Logistyki, Transportu, Produkcji 2017 – 7 grudnia br. w hotelu Sofitel Victoria w Warszawie ogłoszone zostały wyniki konkursu Produkt Innowacyjny dla Logistyki, Transportu i Produkcji 2017.

czytaj więcej »


Newsletter