PEKAES w nowoczesnej odsłonie

12 czerwca 2017

PEKAES poinformował o zmianie swojej identyfikacji wizualnej. Nowa kolorystyka, hasło i piktogramy odzwierciedlają specyfikę działania firmy, która stawia na innowacyjność i dynamikę we współpracy z partnerami.

More than expected – to nowe hasło Grupy PEKAES, które odtąd będzie widniało w logotypie operatora, na stronie internetowej oraz w materiałach marketingowych. Ma podkreślać kompleksowość oferowanych usług, która w połączeniu z wysokiej jakości serwisem i obsługą pozycjonuje Grupę jako rzetelnego i wiarygodnego partnera.

– Doskonale rozwinięta sieć dystrybucji krajowej i międzynarodowej wraz z szerokimi możliwościami jakie dają Klientom usługi intermodalne − w tym unikatowa usługa drobnicy kolejowej – jest dobrze odzwierciedlona przez nowe hasło PEKAES. Ponieważ Grupa działa na rynkach europejskich i nie tylko, zależało nam, aby przekaz był zrozumiały również dla naszych zagranicznych klientów i partnerów – dodaje Maciej Bachman, prezes zarządu, PEKAES.

Zmiana wizerunku marki została również zaakcentowana poprzez dodanie koloru pomarańczowego, który stanowi uzupełnienie dotychczasowej palety barw korporacyjnych. Natomiast dla kluczowych segmentów i produktów Grupy zaprojektowano nowe ikony. Subtelna i nowoczesna linia graficzna piktogramów zdecydowanie podkreśla charakter firmy.

– Postanowiliśmy uzupełnić paletę barw korporacyjnych o kolor pomarańczowy, który jest symbolem energii i młodości. Poprzez nową identyfikację wizualną chcemy zaakcentować, że PEKAES to dynamicznie rozwijająca się firma, z szerokim portfolio produktów, która nie tylko odpowiada na potrzeby klientów, ale proaktywnie poszukuje najbardziej efektywnych rozwiązań – informuje Joanna Więckowska, kierownik Działu Marketingu i Komunikacji PEKAES.

Obecnie Spółka pracuje nad stroną internetową, której nowe funkcjonalności zaprezentuje już wkrótce.

(PEKAES)

Pliki do pobrania

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Media Expert w Łodzi z Panattoni

15 lutego 2018

Panattoni Europe rozbudowuje Central European Logistics Hub. Nowym najemcą największego centrum dystrybucyjnego dewelopera jest sieć Media Expert, która zajmie obiekt o powierzchni ok. 73 300 m kw. Jego budowa rozpocznie się w drugim kwartale 2018 r.

czytaj więcej »


Ekol Polska dla Regatta

14 lutego 2018

Na początku stycznia 2018 r. firma Ekol Logistics uruchomiła spółkę w Szwecji, jednocześnie kontynuuje rozwój już istniejących lokalizacji. Ekol rozpoczyna właśnie świadczenie kompleksowych usług logistycznych w oddziale w Poznaniu.

czytaj więcej »


Prologis zapełnił śląskie parki logistyczne

13 lutego 2018

Prologis Inc. poinformował w ubiegłym tygodniu o podpisaniu czterech umów najmu obejmujących łącznie 62 700 mkw. w parkach Prologis w Chorzowie i Dąbrowie Górniczej. Po zawarciu tych transakcji śląskie parki logistyczne Prologis są w 98 procentach wynajęte.

czytaj więcej »


GLS przejmuje hiszpańskiego dostawcę paczek ekspresowych Redyser

12 lutego 2018

General Logistics Systems B.V. (GLS) ogłosił przejęcie hiszpańskiej firmy Redyser Transporte specjalizującej się w przesyłkach ekspresowych. Firma Redyser przyczyni się do rozszerzenia oferty krajowej GLS Spain i wzmocni pozycję GLS jako drugiej największej hiszpańskiej sieci przesyłek ekspresowych, którą firma uzyskała po przejęciu ASM Transporte Urgente w czerwcu 2016 r.

czytaj więcej »


Wezwanie do Innowacji od ID Logistics

9 lutego 2018

ID Logistics zaprasza start-upy, firmy, stowarzyszenia, studentów i entuzjastów nowoczesnych technologii do wzięcia udziału w programie „Wezwanie do Innowacji”.

czytaj więcej »


Newsletter