Logistyka Dachser dla Trade Con

20 grudnia 2017

Dachser koordynuje dostawy towarów z całego świata dla Trade Con z Bremy – firmy sprzedającej artykuły kibicowskie najlepszych klubów piłkarskich. Operator logistyczny współpracuje z Trade Con w zakresie logistyki europejskiej od trzech lat, a w tym roku przejął także obsługę firmy w Azji.

Asortyment Trade Con początkowo stanowiły małe piłki z klubowym logo, ale oferta szybko została poszerzona o wiele innych gadżetów i aktualnie firma ma w sprzedaży ponad 9 tysięcy artykułów. Merchandiser sprzedaje swoje produkty działom marketingu klubów piłkarskich i stowarzyszeń, a także dużym firmom handlowym w Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Trade Con działa również na rynku polskim i holenderskim.

Największym zapleczem produkcyjnym artykułów handlowych i promocyjnych oraz wszelkiego rodzaju gadżetów kibicowskich są Chiny. W związku ze wzrostem intensywności biznesu, a także oczekiwań co do coraz większej personalizacji produktów i coraz szybszych dostaw Trade Con potrzebował partnera logistycznego, który zajmie się wszystkim – transportem morskim, drogowym w Europie oraz usługami dodanymi. Dachser zapewnia firmie kompleksową obsługę logistyczną we wszystkich tych obszarach.

Integracja usług Air & Sea Logistics oraz transportu drogowego w Dachser daje klientom operatora dużą przewagę w stosunku do konkurencji. Port w Bremerhaven, dokąd przypływają towary Trade Con, ma prawie 5 km długości. Tymczasem jego strefa głębokowodna, gdzie może zacumować do 14 kontenerowców, znajduje się prawie na wprost wejścia do oddziału Dachser European Logistics.

– Odbieramy kontenery w terminalu w Bremerhaven i transportujemy je bezpośrednio do naszego terminalu tranzytowego w Bremie. Rozładunek ma miejsce po południu, a towar jest od razu etykietowany. Po odprawie celnej – zwykle tego samego wieczora – wysyłamy go do miejsc docelowych – tłumaczy Thilo Kugel, dyrektor Dachser Air & Sea Logistics w Bremie.

Dokowanie statków z towarami z całego świata tuż przy najbardziej wydanej sieci drobnicowej w Europie pozwala na bezbłędną obsługę łańcucha transportowego od zamorskiego punktu wysyłki do miejsca przeznaczenia. Ilość czasu, jaką zyskuje się w porównaniu do tradycyjnego transportu morskiego i przeładunku na lądzie wynosi do czterech dni.

Dzięki systemowi śledzenia przesyłek oraz korzyściom oferowanym przez sieć Dachser, Trade Con jest na bieżąco informowany o każdym kroku, od rozładowania kontenerów po dostawę. Klient zyskuje 24-godzinny bezpośredni dostęp do informacji o swoich towarach na trasie całego łańcucha dostaw i może dokładnie wskazać, w którym miejscu w Europie znajdują się towary transportowane ciężarówkami. Rozwiązania z zakresu interlockingu pozwalają osiągnąć nowy poziom jakości procesów, które dzięki nim przebiegają sprawniej i dokładniej. To z kolei przekłada się na ograniczenie ryzyka wystąpienia pomyłek oraz uszkodzeń towarów.

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Walka o finał Global Challenge SCM

25 kwietnia 2018

W ostatnim tygodniu kwietnia rozpoczął się drugi etap zawodów Global Challenge SCM – The Fresh Connection 2018, czyli Global Challenge Rounds. Jego stawka jest bardzo wysoka, bowiem drużyny z jednego kraju rywalizują między sobą o udział w światowym finale. Zwycięzca może być tylko jeden.

czytaj więcej »


Koniec budowy centrum logistycznego Zalando w Głuchowie

24 kwietnia 2018

Polski rynek e-commerce rozwija się niezwykle dynamicznie. Obecnie jego wartość wynosi aż 40 mld złotych[1]. Znakomitą kondycję handlu online widać m.in. w branży modowej na przykładzie Zalando.

czytaj więcej »


Są fabryki, będzie centrum logistyczne

23 kwietnia 2018

Firma BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego rozpoczęła budowę nowego Centrum Logistyczne we Wrocławiu. To kolejna ważna inwestycja Grupy BSH przy ulicy Żmigrodzkiej 143. 

czytaj więcej »


Dachser chwyta wiatr w żagle

23 kwietnia 2018

W 2017 r. Dachser po raz pierwszy osiągnął przychód przekraczający 6 mld euro. Globalny operator logistyczny zwiększył swoje skonsolidowane przychody brutto o 7,2% do poziomu 6,12 mld euro.

czytaj więcej »


DHL rozszerza działalność e-commerce

20 kwietnia 2018

Globalna nowa platforma informatyczna DHL umożliwi zarządzanie zamówieniami na całym świecie. Nowe centra realizacji znajdują się w Wielkiej Brytanii, obu Amerykach i krajach Azji Południowo-Wschodniej.

czytaj więcej »


Newsletter