Infosys wspiera cyfrową transformację GEFCO

14 lutego 2020

Lider usług cyfrowych i konsultingowych nowej generacji – Infosys, nawiązał współpracę z GEFCO, liderem rozwiązań multimodalnych dla łańcucha dostaw i logistyki dla branży motoryzacyjnej, w ramach której przez najbliższe pięć lat będzie wspierać cyfrową transformację Grupy GEFCO.

Infosys jako główny partner biznesowy i technologiczny GEFCO, pomoże przekształcić usługi zarządzania aplikacjami biznesowymi nowej generacji. Opierając się na nich, Infosys wykorzysta również własny pakiet Live Enterprise Suite jako wsparcie w procesie transformacji GEFCO w pełni cyfrową organizację. Dzięki nowym funkcjom łańcucha dostaw możliwe będzie pozyskiwanie i przetwarzanie informacji w czasie rzeczywistym oraz generowanie celowych wniosków przy bardzo niskim opóźnieniu. To wszystko pomoże GEFCO reagować inteligentnie i skutecznie w całym łańcuchu wartości. Celem końcowym jest wsparcie GEFCO w tworzeniu nowych i trwałych źródeł przewagi konkurencyjnej oraz ciągłe podnoszenie wartości dla klientów.

– Wyrażamy nasze zadowolenie z rozpoczęcia procesu cyfrowej transformacji przy wsparciu Infosys. Cyfrowe innowacje w łańcuchu dostaw są kluczowe, a nasze nowe partnerstwo pomoże wzmocnić kompetencje GEFCO i przyniesie wartość dla naszych klientów – powiedział Jean-Luc Galzi, CIO, GEFCO.

– Bardzo cenimy sobie zaufanie i zaangażowanie GEFCO we współpracę z Infosys w zakresie cyfrowej transformacji. Mamy wspólną wizję tzw. sztuki możliwości i chcemy wykorzystać nasze rozwiązanie Live Enterprise do skalowania nowych progów wydajności i wzmocnienia wiodącej pozycji GEFCO na rynku – powiedział Karmesh Vaswani, EVP, Global Head for Retail CPG & Logistics, Infosys.

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Polski eksport do sieci sklepów DIY w czasach pandemii

3 czerwca 2020

Asortyment przyjazny sprzedaży online, większa elastyczność, umiejętność szybkiego reagowania, mniejsze zamówienia, możliwości tymczasowego zmagazynowania towaru, dywersyfikacja źródeł zaopatrzenia i dostęp do tzw. okna czasowego przy dostawie – do takich warunków muszą w wyniku pandemii dostosować się polscy producenci zaopatrujący sieci sklepów typu „dom i ogród” za granicą.

czytaj więcej »


Nowy wymiar bezpieczeństwa

2 czerwca 2020

Pandemia, z którą mierzymy się obecnie, zmienia wiele aspektów naszego życia. Konieczność modyfikacji procesów w przedsiębiorstwach, czy nowe nawyki konsumenckie to tylko niektóre z nich. Przede wszystkim szerszego znaczenia nabiera aspekt bezpieczeństwa. Widać to doskonale w branży intralogistycznej.

czytaj więcej »


Wsparcie dla start-upów – rusza program FM Open Lab

29 maja 2020

FM Logistic CE, wiodący operator logistyczny działający w Polsce, Czechach, Słowacji i Węgrzech, uruchamia program dedykowany start-upom. Inicjatywa nosi nazwę FM Open Lab i jest skierowana do przedsiębiorców, którzy chcieliby rozwijać swój produkt lub usługę w rzeczywistych warunkach biznesowych.

czytaj więcej »


DSV Solutions w A2 Warsaw Park

28 maja 2020

Panattoni z kolejna realizacją dla DSV Solutions. Operator logistyczny zajmie blisko 12 000 mkw. w ramach A2 Warsaw Park – największego obiektu magazynowo-produkcyjnego w regionie warszawskim.

czytaj więcej »


Pandemia przeniosła wiosenne zakupy do Internetu

27 maja 2020

Już nie awaryjne zakupy w sieci, a prawdziwa zmiana nawyków stoi za wiosennym rozwojem polskich sklepów internetowych – wynika z danych zebranych przez Shoper.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter