ID Logistics wzmacnia współpracę z PepsiCo

14 marca 2019

Po roku od uruchomienia, magazyn konsolidacyjny w Grodzisku Mazowieckim, zarządzany przez ID Logistics, stał się największym centrum dystrybucyjnym PepsiCo w Polsce, obsługującym wszystkie zakłady produkcyjne tej firmy w naszym kraju.
Obecnie z grodziskiego magazynu realizowane są dostawy krajowe do sieci handlowych oraz eksportowe do Europy Wschodniej. Ze względu na znaczący wzrost ilości obsługiwanego asortymentu ID Logistics zwiększył powierzchnię operacyjną magazynu o 3 tys. mkw., która obecnie wynosi 24 tys. mkw. Dodatkowa przestrzeń pozwala operatorowi na bardziej efektywną obsługę procesów magazynowych i jest wykorzystywana do przygotowywania bieżących akcji co-packingowych oraz składowania napojów czy słonych przekąsek.

– Napoje, snacki i słone przekąski są odbierane przez nas bezpośrednio z fabryk, dlatego w procesie zarządzania obsługą magazynową kluczowe znaczenie ma dostosowanie się do planu ich produkcji a następnie realizacji i harmonogramu wysyłek – uzupełnia Anna Trenda, dyrektor magazynu ID Logistics w Grodzisku Mazowieckim.

Magazyn konsolidacyjny PepsiCo w Grodzisku Mazowieckim operacyjnie został uruchomiony w listopadzie 2017 roku. ID Logistics odpowiada za obsługę przyjęć towarów dostarczanych bezpośrednio z zakładów produkcyjnych, efektywne i kompleksowe zarządzanie procesami magazynowymi, w tym co-packing oraz transporty do wybranych punktów dostaw w Polsce. W pierwszej fazie współpracy pomiędzy PepsiCo a ID Logistics składowano tu chipsy i słone przekąski, produkowane w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim. Obecnie asortyment obsługiwanych towarów zwiększył się o napoje, a magazyn obsługuje także zakłady w Żninie i Michrowie k. Grójca, gdzie produkowane są napoje. Składowane są tu także towary dostarczane bezpośrednio przez dostawców zewnętrznych.

– Zgodnie z oczekiwaniami klienta, w ciągu roku działalności magazyn konsolidacyjny w Grodzisku Mazowieckim stał się największym centrum dystrybucyjnym PepsiCo, z którego zaopatrywane są punkty dostaw w Polsce i Europie Wschodniej. Cieszymy się z tak dynamicznego rozwoju naszej współpracy i nadal będziemy pracować nad jej rozszerzeniem. Celem, jaki sobie zawsze stawiamy, jest zapewnienie klientowi najwyższej jakości obsługi i aktywne wspieranie jego dynamicznej ekspansji na rynku. Dlatego już teraz planujemy wdrożenie kolejnych projektów zwiększających efektywność procesów magazynowych, między innymi z zakresu co-packingu – podsumowuje Anna Trenda.

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

800 nadwozi wymiennych dla sieci krajowej DB Schenker

18 marca 2019

DB Schenker wymienia tradycyjnie stosowane naczepy na nadwozia wymienne (zwane też swap body lub BDF) do obsługi połączeń międzyterminalowych w polskiej sieci logistycznej. Docelowo operator wprowadzi 800 nadwozi wymiennych.

czytaj więcej »


7R z kolejną inwestycją na Śląsku

15 marca 2019

7R ruszył z realizacją nowej inwestycji na Śląsku. W ramach 7R Park Sosnowiec powstają trzy budynki o łącznej powierzchni 23 tys. mkw.

czytaj więcej »


GLS Poland: kolejne kraje w elastycznej sieci

14 marca 2019

Teraz również Włosi, Portugalczycy i Finowie wygodniej odbiorą paczki z Polski. GLS Poland reaguje na szybki rozwój polskiego e-commerce na rynku międzynarodowym. Wprowadza kolejne usługi i funkcjonalności ułatwiające sklepom dotarcie do klientów w innych krajach.

czytaj więcej »


Ruszyła budowa Hillwood Łódź

13 marca 2019

Hillwood rozpoczął budowę centrum logistycznego Łódź I, położonego przy skrzyżowaniu Trasy Górnej z ul. Rzgowską, niedaleko autostrady A1. Docelowa powierzchnia parku magazynowego wyniesie niemal 170 tys. mkw.

czytaj więcej »


Hyper Poland jednym z 50 najlepszych start-upów w Europie

12 marca 2019

Polska firma zajmująca się rozwojem projektu kolei magnetycznej inspirowanej technologią Hyperloop została uznana za jeden z najlepszych start-upów sektora mobility w Europie. W ramach inicjatywy European Startup Prize for Mobility, w tym roku ocenionych zostało 565 przedsiębiorstw z całej Europy.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter