DSV rośnie najszybciej wśród spedytorów cargo lotniczego

4 września 2017

W grupie 25 największych operatorów frachtu lotniczego DSV Air & Sea poprawiło swoją globalną pozycję aż o 7 miejsc, stając się tym samym najszybciej rosnącym spedytorem cargo lotniczego na świecie.

Lista Top 25 globalnych operatorów logistycznych, przygotowywana przez firmę consultingową Armstrong & Associates, klasyfikuje operatorów w oparciu o raportowane dane oraz szacunki analityków. W tegorocznym zestawieniu uwagę autorów przyciągnęło właśnie DSV, które odnotowało aż siedmiomiejscowy awans na dziewiątą pozycję listy z dynamiką wolumenu przewozów wynoszącą 84,7%. Jednocześnie DSV odnotowało drugą pod względem wielkości dynamikę przychodów, która zwiększyła się o 33% rok do roku.

– Miniony rok był dla DSV Air & Sea czasem rekordowym, a jednym z największych wyzwań w 2016 r. była koordynacja integracji DSV z UTi Worldwide. Dotyczy to zarówno naszej działalności globalnej, jak i krajowej. Warto bowiem w tym miejscu zaznaczyć, że liczba zrealizowanych przez polską dywizję przesyłek lotniczych 2016 r. była o blisko połowę większa niż w roku poprzednim. Dodatkowo już drugi rok z rzędu jesteśmy agentem cargo numer dwa dla Polskich Linii Lotniczych LOT. W drugim półroczu 2016 r., czyli już po przejęciu UTi, podwoiliśmy nasze obroty względem analogicznego okresu rok wcześniej, osiągając łącznie 42% wzrost liczby przesyłek lotniczych i morskich, a wzrost ten w znaczącej części został wygenerowany dzięki rozwojowi biznesu Aerospace. Tym samym nie tylko w skali globalnej, ale także krajowej, DSV niezwykle umocniło swoją pozycję, stając się jeszcze silniejszym konkurentem dla innych operatorów na tym rynku oraz jeszcze lepszym kandydatem do współpracy dla firm realizujących transporty morskie i lotnicze – mówi Arkadiusz Mirek, prezes zarządu DSV Air & Sea w Polsce.

Również w raporcie omawiającym tegoroczne zestawienie autorzy zwracają uwagę na rolę przejęcia przez DSV grupy UTi Worldwide Inc. oraz na skutki wykorzystania dobrej koniunktury w przewozach cargo lotniczego na szlaku Bliski Wschód – Zachodnia Europa. Wyniki DSV w tym zestawieniu są tym bardziej imponujące, że w pierwszej dziesiątce największych spedytorów aż siedmiu odnotowało w minionym roku spadek przychodów, a w całej grupie 25 klasyfikowanych firm aż trzynastu.

(Grupa DSV)

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Porta zainwestuje ponad 16 mln zł w centrum logistyczno-magazynowe

22 września 2017

Porta KMI Poland, największy producent drzwi w Europie Środkowo-Wschodniej, zainwestuje co najmniej 16,1 mln zł w nowoczesne centrum logistyczno-magazynowe. Na powierzchni ponad 3 ha w Nidzicy, w woj. warmińsko-mazurskim, powstaną dwie hale: logistyczno-magazynowa oraz wysokiego składowania.

czytaj więcej »


Duże inwestycje w Europie

20 września 2017

Dachser w ramach rozwoju swojej europejskiej sieci buduje i modernizuje magazyny w Austrii, Rosji i zachodniej Francji. Nowe inwestycje mają ułatwić klientom dostęp do rynków eksportowych i tym samym konkurowanie za granicą.

czytaj więcej »


K+N zajmie 56 000 mkw. w parku logistycznym P3 Piotrków

19 września 2017

P3 Logistic Parks kontynuuje intensywny rozwój, rozpoczynając budowę magazynu o powierzchni 61 000 m2 w parku logistycznym P3 Piotrków w centralnej Polsce. Głównym najemcą obiektu, który zajmie 56 000 m2, będzie Kuehne+Nagel.

czytaj więcej »


Ekol uruchamia nowy pociąg

18 września 2017

Firma Ekol Logistics, realizując strategię wdrażania nowych połączeń intermodalnych w Europie, uruchomiła nowe połączenie kolejowe między Węgrami i Niemcami. Pociąg z Budapesztu do Kolonii będzie kursował trzy razy w tygodniu.

czytaj więcej »


Amica ma najwyższy w Polsce magazyn

15 września 2017

Tydzień temu, 8 września, Amica otworzyła przy swojej Fabryce Kuchni we Wronkach magazyn wysokiego składowania – najwyższy tego typu obiekt w Polsce i jeden z najwyższych w Europie. Magazyn powstał w rok od wmurowania kamienia węgielnego.

czytaj więcej »


Newsletter