Dachser: ze Strykowa do Holandii

18 grudnia 2018

Dachser uruchomił bezpośrednie połączenie z podłódzkiego Strykowa do Holandii. Przesyłki drobnicowe nadawane przez polskich eksporterów są dostarczane w ciągu 2 dni do dowolnego miejsca na terenie Królestwa Niderlandów. Ciężarówki Dachser wyjeżdżają w tę trasę we wszystkie dni robocze.

Linia obsługuje zarówno eksport, jak i import. Przesyłki drobnicowe odebrane od klientów z Polski, po skonsolidowaniu, jeszcze tego samego dnia są wysyłane do trzech obsługujących Holandię oddziałów Dachser. Trafiają do Zevenaar, odpowiadającego za południową i środkową część kraju, do Waddinxveen, obsługującego rejony wzdłuż wybrzeża oraz do niemieckiego Rheine, skąd polskie przesyłki mają najbliżej do północnej części Niderlandów. Stamtąd przesyłki są rozwożone do adresatów. Uruchomienie przez Dachser Stryków linii do Holandii pozwala skrócić czas transportu o jeden dzień w porównaniu z dotychczasowym rozwiązaniem, kiedy na tej trasie konieczny był dodatkowy przeładunek w Niemczech.

– Do Holandii wozimy towary producentów z centralnej i wschodniej Polski. Są to bardzo różne produkty, ale sporą cześć stanową meble oraz elektronika użytkowa. Z naszych usług korzystają też firmy eksportujące lub importujące chemię. Wszystkie samochody, które jeżdżą na tej trasie są wyposażone w sprzęt do przewożenia materiałów niebezpiecznych, a kierowcy są w tym kierunku przeszkoleni i mają stosowne uprawnienia. Z naszej oferty korzystają na przykład firmy wysyłające rozpuszczalniki albo substancje chemiczne do galwanotechniki – wymienia Jarosław Wojnarski, regionalny kierownik sprzedaży ze strykowskiego oddziału operatora.

Oddział w Strykowie jest największym terminalem przeładunkowym Dachser w Polsce. Do swojej siatki codziennych linii drobnicowych regularnie dodaje nowe destynacje. W przyszłym roku polscy eksporterzy będą mogli skorzystać z dodatkowych połączeń drogowych do Włoch i Francji. Obecnie oddział Dachser Stryków obsługuje 23 bezpośrednie linie drobnicowe, w tym 14 do Niemiec oraz codzienne trasy na północ (państwa bałtyckie), południe (Czechy, Słowacja, Włochy), a także na zachód Europy (Holandia, Francja, Hiszpania).

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Dachser – logistyka dla Puky

21 stycznia 2019

Dachser, jeden z wiodących operatorów logistycznych, realizuje dostawy na terenie całej Europy dla Puky – niemieckiego producenta pojazdów dla dzieci. Dzięki współpracy trwającej już od 10 lat firma się rozwija, z sukcesem zdobywając kolejne europejskie rynki.

czytaj więcej »


DSV w parku P3 Błonie

18 stycznia 2019

P3, długoterminowy inwestor, właściciel i zarządca obiektów logistycznych w Europie podpisał z firmą DSV – globalnym dostawcą usług transportowych i logistycznych – umowę na wynajem ponad 33 000 m2 w parku P3 Błonie. To pierwszy kontrakt zawarty między firmami w Polsce.

czytaj więcej »


GLS: to był rok inwestycji

17 stycznia 2019

Inwestycje, zaawansowane narzędzia IT, elastyczne rozwiązania dla klientów i rozbudowa infrastruktury bazowej – tak GLS Poland, jeden z najważniejszych operatorów na polskim rynku logistycznym podsumowuje rok. To był jubileuszowy, bo 20 rok obecności firmy w Polsce.

czytaj więcej »


LTX-FF pociągnie i podniesie

16 stycznia 2019

STILL Polska wprowadza na rynek LTX-FF – unikalne połączenie ciągnika z wózkiem podnośnikowym, doskonale sprawdzające się w obsłudze hal produkcyjnych i zaopatrujących je magazynów.

czytaj więcej »


Innowacje w branży nieruchomości logistycznych

14 stycznia 2019

Idea przygotowywania się do tego, co przyniesie przyszłość, na stałe zagościła w sektorze logistycznym. W branży nieruchomości gorącym tematem są zmiany i innowacje, w tym blockchain, sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe i robotyka.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter