Dachser: ze Strykowa do Holandii

18 grudnia 2018

Dachser uruchomił bezpośrednie połączenie z podłódzkiego Strykowa do Holandii. Przesyłki drobnicowe nadawane przez polskich eksporterów są dostarczane w ciągu 2 dni do dowolnego miejsca na terenie Królestwa Niderlandów. Ciężarówki Dachser wyjeżdżają w tę trasę we wszystkie dni robocze.

Linia obsługuje zarówno eksport, jak i import. Przesyłki drobnicowe odebrane od klientów z Polski, po skonsolidowaniu, jeszcze tego samego dnia są wysyłane do trzech obsługujących Holandię oddziałów Dachser. Trafiają do Zevenaar, odpowiadającego za południową i środkową część kraju, do Waddinxveen, obsługującego rejony wzdłuż wybrzeża oraz do niemieckiego Rheine, skąd polskie przesyłki mają najbliżej do północnej części Niderlandów. Stamtąd przesyłki są rozwożone do adresatów. Uruchomienie przez Dachser Stryków linii do Holandii pozwala skrócić czas transportu o jeden dzień w porównaniu z dotychczasowym rozwiązaniem, kiedy na tej trasie konieczny był dodatkowy przeładunek w Niemczech.

– Do Holandii wozimy towary producentów z centralnej i wschodniej Polski. Są to bardzo różne produkty, ale sporą cześć stanową meble oraz elektronika użytkowa. Z naszych usług korzystają też firmy eksportujące lub importujące chemię. Wszystkie samochody, które jeżdżą na tej trasie są wyposażone w sprzęt do przewożenia materiałów niebezpiecznych, a kierowcy są w tym kierunku przeszkoleni i mają stosowne uprawnienia. Z naszej oferty korzystają na przykład firmy wysyłające rozpuszczalniki albo substancje chemiczne do galwanotechniki – wymienia Jarosław Wojnarski, regionalny kierownik sprzedaży ze strykowskiego oddziału operatora.

Oddział w Strykowie jest największym terminalem przeładunkowym Dachser w Polsce. Do swojej siatki codziennych linii drobnicowych regularnie dodaje nowe destynacje. W przyszłym roku polscy eksporterzy będą mogli skorzystać z dodatkowych połączeń drogowych do Włoch i Francji. Obecnie oddział Dachser Stryków obsługuje 23 bezpośrednie linie drobnicowe, w tym 14 do Niemiec oraz codzienne trasy na północ (państwa bałtyckie), południe (Czechy, Słowacja, Włochy), a także na zachód Europy (Holandia, Francja, Hiszpania).

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

FM Fresh z certyfikatem IFS Logistics

25 marca 2019

Platforma logistyczna FM Fresh w Mszczonowie ponownie uzyskała certyfikat IFS Logistics (wersja 2.2 grudzień 2017) potwierdzający wysokie standardy w zakresie magazynowania i transportu żywności. Uzyskana podczas audytu ocena to aż 99,45%.

czytaj więcej »


CHEP i Nestlé Waters optymalizują łańcuch dostaw

22 marca 2019

Gospodarka obiegu zamkniętego, usprawnianie procesów, oszczędności kosztowe są niezbędne dla zrównoważonego łańcucha dostaw. W odpowiedzi na wyzwania rynku związane z optymalizowaniem zasobów CHEP Polska i Nestlé Waters już kolejny rok z rzędu współdziałają w projekcie kooperacji transportowej.

czytaj więcej »


Top 10 w Europie dla Comp-Win

21 marca 2019

Kompleksowe rozwiązania logistyczne dostarczane przez polską firmę Comp-Win zostały wyróżnione przez amerykańskie czasopismo Logistics Tech Outlook. Comp-Win znalazł się na liście 10 najlepszych europejskich firm 2019 roku, które oferują rozwiązania logistyczne.

czytaj więcej »


Dachser: wzrost eksportu do sieci DIY

20 marca 2019

Eksport towarów z Polski do europejskich sieci DIY zrealizowany za pośrednictwem Dachser w 2018 r. podwoił się (102% r/r) pod względem liczby przesyłek. Międzynarodowy operator logistyczny dostarczył do ponad 18 tys. marketów z branży budowlano-ogrodniczej na całym kontynencie ok. 6 mln przesyłek.

czytaj więcej »


Rozbudowa LPP w SEGRO Logistics Park Stryków

19 marca 2019

Intensywnie rozwijająca się polska firma odzieżowa LPP SA zdecydowała się na powiększenie swojego centrum dystrybucyjnego na terenie parku logistycznego w Strykowie.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter