Cargonexx kontynuuje historię sukcesu w Polsce

6 listopada 2018

Po zdobyciu w zeszłym roku nagrody za produkt innowacyjny, hamburski start-up logistyczny kontynuuje swój sukces. W październiku Cargonexx wygrał EIT Digital Challenge za innowacyjną sieć AI dla transportu drogowego, jak i nagrodę Hamburger Gründerpreis oraz nagrodę Startups@Reeperbahn Pitches.

Na TransLogistica Poland 2018, która odbędzie się w dniach 6-8 listopada, Cargonexx zaprezentuje się po raz kolejny na stoisku B11.

– Zeszły rok nie mógłby być dla nas bardziej udany. Nabraliśmy rozmachu w całej Europie i staliśmy się stałym punktem odniesienia w logistyce i branży start-upowej – mówi prezes Cargonexx Rolf-Dieter Lafrenz. Szczególnie w Polsce firma ma dostęp do szerokiej sieci partnerów, która została zbudowana w ciągu ostatnich dwóch lat. – Praca z polskimi producentami, spedytorami i przewoźnikami jest bardzo owocna. Oferujemy im cyfrowe ułatwienie w codziennej pracy oraz szybko i sprawnie realizujemy płatności. To czyni nas wiarygodnym partnerem kontraktowym dla naszych użytkowników – mówi Agata Porazińska, Head of Carrier w firmie Cargonexx.

Nie tylko w Niemczech i w Polsce rośnie liczba użytkowników cyfrowej platformy. – Nasza oferta, z której można korzystać bez zobowiązań, pomaga wykorzystać puste przestrzenie ładunkowe w ciężarówkach, przekonuje klientów w całej Europie. Niezależnie od tego, czy chodzi o spedytora, przewoźnika czy producenta, oferujemy korzyści dla wszystkich uczestników łańcucha dostaw – tak komentuje sukces swojej firmy jej prezes.

Na platformie zarejestrowanych jest już ponad 7000 firm transportowych z ponad 80 000 ciężarówkami. Przyjmują oni zlecenia transportowe na regularnych trasach lub jednorazowe ładunki na rynku spot. Producenci mogą zlecać Cargonexx do godziny 14:00 transport ładunków na następny dzień za pomocą jednego kliknięcia. Ryzyko ponosi Cargonexx, który jako odpowiedzialny spedytor zapewnia również jakość transportu. Pod względem technologicznym firma koncentruje się na rozwijaniu samouczących się algorytmów i sieci neuronowych. Dzięki temu można w czasie rzeczywistym przewidywać ceny i możliwości transportowe dla konkretnych zamówień i ładunków.

Ostatnie newsy Eurologistics więcej newsów »

Nowa sortownia DPD Polska

9 listopada 2018

DPD Polska otworzyła nową sortownię w Parzniewie pod Warszawą. Obiekt, o docelowej wydajności sięgającej nawet 250 tys. paczek na dobę, będzie obsługiwał region warszawski i obszar Polski północnowschodniej i wschodniej od Olsztyna przez Ełk i Białystok na północy, aż po Kielce i Zamość na południu.

czytaj więcej »


Szkolenia dla zawodowych kierowców

7 listopada 2018

Dachser angażuje się w kształcenie zawodowych kierowców ciężarówek. Firma organizuje kompleksowe szkolenia w ramach dedykowanej spółki Dachser Service und Ausbildungs, która obecnie rozszerza swoją działalność na Austrię.

czytaj więcej »


Faster Mind Challenge – wyzwanie dla studentów

5 listopada 2018

FM Logistic rozpoczął nabór projektów na innowacyjne rozwiązania dla logistyki w ramach trzeciej już edycji międzynarodowego konkursu dla studentów i absolwentów uczelni Faster Mind Challenge. Zwycięzcy krajowych eliminacji wezmą udział w finale konkursu w Paryżu, w kwietniu 2019 r.

czytaj więcej »


Pierwsi klienci w nowym budynku w Prologis Park Brno

2 listopada 2018

Prologis, Inc. poinformował o podpisaniu trzech umów najmu obejmujących ponad połowę pierwszego obiektu spekulacyjnego, który został niedawno ukończony w nowym Prologis Park Brno.

czytaj więcej »


ID Logistics i branża odzieżowa

30 października 2018

Grupa ID Logistics wzmacnia ofertę skierowaną do firm odzieżowych i branży modowej. W Brazylii operator rozpoczął współpracę z Kiabi, jedną z największych francuskich sieci odzieżowych, która uruchomiła swoje pierwsze sklepy w tym kraju.

czytaj więcej »


Eurologistics Newsletter