Seminarium Case Explorer 2020

Data: 30 stycznia 2020 | Miejsce: Kraków/ Poznań/ Warszawa
Seminarium Case Explorer 2020
WDROŻENIE S&OP – DROGA PEŁNA ZWYCIĘSTW, CHOĆ NIEUSŁANA RÓŻAMI
Gość specjalny Seminarium – Łukasz Stefański (Supply Chain Director w Profim)
30 styczeń 2020 – Kraków
04 luty 2020 – Poznań
06 luty 2020 – Warszawa

Gdy brakuje Ci miejsca na magazynie, to budujesz lub wynajmujesz nowy. Gdy brakuje Ci mocy produkcyjnych, to kupujesz maszyny i/lub zatrudniasz ludzi. Gdy brakuje Ci komponentów do produkcji, to zwiększasz ich zapasy. Gdy nie realizujesz swoich celów, to z całą pewnością wina innych obszarów w firmie lub nawet czynników zewnętrznych. Strategia jest to prosta i do pewnego momentu zapewne skuteczna, jednak czy aby na pewno optymalna i gwarantująca stabilność w przyszłości?
Sytuacja ta przypomina mi tę z mojego ulubionego powiedzonka, którym męczę często swoich współpracowników: „Jeśli w kuchni masz odkręcony kran i woda zaczyna się przelewać ze zlewu i lecieć na podłogę, to zamiast wycierać wodę z podłogi zakręć kran”. Głównym przekazem jest to, że należy identyfikować i eliminować przyczyny problemów, a nie ich przykre skutki.
Mimo, iż określenie to i przykład są wręcz trywialne, to jednak w trakcie walki z wyzwaniami dnia codziennego często zapominamy o nich. Nie rozprawiamy się z przyczynami, czy to dlatego, że są zakamuflowane i nie możemy ich dostrzec, czy to dlatego, że „tak kazali mi robić”, czy też z powodu lenistwa, które pozornie podpowiada, że łatwiej jest zniwelować skutek. Zapewne czytając ten tekst, nasze wewnętrzne JA wszystkiemu zaprzecza i tu też idzie na łatwiznę, bo nie chce się zastanowić nad tym, czy może jednak trochę prawdy w tym jest.
Faktem jednak jest, iż firma w 2017 roku została zakupiona przez fundusz inwestycyjny, który jako cel postawił sobie jej dynamiczny rozwój w dość krótkim czasie. Jasnym stało się, że bez odpowiedniej mapy i przygotowania, marzenia o dalszych podbojach stałyby pod znakiem zapytania. Tu właśnie zapadła decyzja o wdrożeniu procesu S&OP. Nie twierdzę jednak, że był to warunek konieczny.
S&OP miał być jedynie wsparciem dla synchronizacji zmian w tak dynamicznym środowisku a po drugie miał dać firmie możliwość przygotowania się na szybko zmieniający się popyt.
Wdrożenie procesu S&OP nie należy do najłatwiejszych, jednak jego logika i ciągłe dążenie do identyfikacji zagrożeń i wypracowywania alternatywnych rozwiązań zmusza do „zakręcenia kranu”. O tym i o innych wyzwaniach chciałbym opowiedzieć Wam na podstawie swojej drogi z wdrożeniem S&OP, która mimo, iż pełna jest zwycięstw, to nie była usłana płatkami róż.
Łukasz Stefański Supply Chain Director w Profim

Program seminarium:
10.30 – 11.00 rejestracja
11.00 – 11.30 Łańcuch Dostaw w 2020 roku – na jakie zmiany i sytuacje musisz przygotować już dziś swoją organizację?
Zbigniew Sobkiewicz – Consulting Director, MPM Productivity Management Sp. z o. o.
Materiałem wyjściowym prelekcji będą wyniki ankiety, przeprowadzonej wśród menedżerów i specjalistów polskich firm, dotyczącej problemów 2019 roku i trendów na 2020 roku w łańcuchu dostaw.
  • Na jakie sytuacje przygotowują się szefowie łańcucha dostaw w 2020 roku? Z czym borykali się w 2019 roku? Jak zmienna może być sytuacja w kolejnym okresie?
  • Co się działo w 2019 roku? Jak miniony okres widzieli szefowie i specjaliści pracujący
    w łańcuchu dostaw, a jakie są obserwacje konsultantów MPM?
  • Obawy i nadzieje na 2020 rok. Jakich wyzwań spodziewają się firmy, a jakie widać okiem konsultanta?
  • Jak przygotować się na to co nadchodzi? Nieważne co będzie – łańcuchy dostaw muszą temu sprostać. Z sukcesem! Tylko jak być gotowym na wiele opcji na raz?
11.30–13.30 Wdrożenie S&OP – droga pełna zwycięstw,  choć nieusłana różami
Łukasz Stefański – Supply Chain Director w Profim
Trudne początki
Mówi się, że najtrudniejszy jest ten pierwszy krok, a potem to już jakoś idzie. Jest w tym ziarno prawdy, jednak ten kto stanął przed wdrożeniem procesu S&OP wie, że jest to podróż nie mająca końca. Pierwsze pytania, na które musimy znaleźć odpowiedzi, mimo iż wydają się na pierwszy rzut oka trywialne, wcale takimi nie są:
  • Kto powinien być członkiem zespołu wdrożeniowego?
  • Skąd wziąć informacje i dane niezbędne do zbilansowania popytu i podaży?
  • Co właściwie jest naszym celem, albo raczej, jakie miary kontrolować, aby w świadomy sposób zbliżać się do niego?
Idealnie nigdy nie będzie
Każda osoba mająca doświadczenia z projektami, zmianami, wdrożeniami i tym podobnymi wie, że nie ma „projektów” idealnych. Takich, w których wszystko udałoby się przewidzieć, takich, w których przed uruchomieniem produkcyjnym dopracowano wszystkie niezbędne szczegóły i je przetestowano. Jednak ich po prostu nie ma i kropka. Im szybciej zdamy sobie sprawę z tego faktu oraz z tego, że proces S&OP jest w zasadzie procesem wiecznie rozwijającym się, tym szybciej odniesiemy pierwsze sukcesy.  Nie czekajmy więc na idealny moment a zacznijmy nawet w okrojonej wersji i miejmy z tyłu głowy, aby:
  • Zbudować odpowiednią komunikację i otoczenie dla raczkującego procesu
  • Wyciągać wnioski i rozbudowywać proces S&OP o nowe aspekty / czynniki które należy brać pod uwagę, aby lepiej planować przyszłość
  • Upewniać się, że zmierzamy w odpowiednim kierunku
Jedna firma, jeden cel…wiele planów
Nadrzędnym założeniem w procesie S&OP jest to, że wypracowuje się jeden i jedyny plan dla firmy, któremu wszystkie obszary muszą się podporządkować. Może być wiele scenariuszy rozpatrywanych, wiele wariantów i alternatywnych rozwiązań, jednak plan przyjęty może być tylko jeden, aby działania wszystkich zaangażowanych obszarów i osób potęgowały wysiłki włożone w osiągnięcie celu.
Mimo, iż tak prosto to powiedzieć, a tym bardziej zapisać, to w rzeczywistości jest już dużo trudniej. Spotykamy się z wieloma barierami, które często wynikają z czysto ludzkich ograniczeń:
  • Skoro prognoza nigdy się nie sprawdza, to jak mogę ufać takiemu planowaniu?
  • Podjęta decyzja zagraża realizacji moich indywidualnych KPI
  • Przecież tyle lat robiliśmy to i działało, więc po co teraz zmieniać?
  • Ciągle coś tam zmieniają, więc pewnie nie wiedzą co chcą
Przyjrzyjmy się tym barierom i sposobom radzenia sobie z nimi.
13.30–13.45 przerwa kawowa
13.45–16.00 „Prawda leży pośrodku – może dlatego wszystkim zawadza” (Arystoteles). Jak zamiast nieciekawego kompromisu wypracować wspólny i dobry plan.
Zbigniew Sobkiewicz – Consulting Director, MPM Productivity Management Sp. z o. o.
(interaktywna sesja warsztatowa z wykorzystaniem symulatora The Fresh Connection)
Dziś jest spotkanie S&OP. Jak w poprzednich miesiącach nadciągają na nie ludzie wyciągnięci ze swoich silosów. To co dobre dla ich działów jawi im się jako jedynie słuszne dla całej firmy. Szczególnie jest to niebezpieczne, gdy firma staje przed nowymi wyzwaniami, np. ratowaniem zysku czy też mocnym wzrostem sprzedaży. Wtedy niedopasowanie decyzji między „silosami” może drogo kosztować wszystkich. By temu zapobiec S&OP musi stanąć na swoich wyżynach – stać się mechanizmem wdrażania strategii i odpowiedzieć sobie na kilka pytań:
  • Jak przeanalizować opcje strategiczne?
  • W jaki sposób ocenić skutki decyzji przyjmowanych w jednym dziale dla pozostałych?
  • Jakie to przyniesie konsekwencje dla finansów?
  • Ile kosztuje firmę błąd prognozy – jaki można pominąć a jaki staje się gardłowym problemem?
Te pytania są zazwyczaj kluczowe dla prawidłowo działającego S&OP. W trakcie sesji uczestnicy będą mieli okazję samodzielnie wypracować kilka alternatywnych strategii. Zostaną one poddane symulacji sprawdzającej słuszność przyjętych założeń, a całość zostanie podsumowana wskazaniem najistotniejszych punktów zapalnych, na które trzeba zwrócić uwagę praktycznie w każdej firmie, w której popyt trzeba balansować z jej możliwościami.
Rejestracja oraz więcej informacji na stronie: << tutaj >>

Targi Utrzymania Ruchu i Technologii Przemysłowych INDUSTRYmeeting

Data: 26 lutego 2020 | Miejsce: Sosnowiec, Centrum Targowo-Konferencyjne Expo Silesia
Targi Utrzymania Ruchu i Technologii Przemysłowych INDUSTRYmeeting
Utrzymanie ruchu, kompozyty i dawka najnowszej wiedzy!
Rok 2020 rozpoczynamy Targami Utrzymania Ruchu i Technologii Przemysłowych INDUSTRYmeeting
26-27 lutego, gdzie będą prezentowane nowości z zakresu utrzymania ruchu oraz szeroko pojętych rozwiązań i nowoczesnych technologii przemysłowych. Targom będzie towarzyszył Salon Technologii Kompozytowych KOMPOZYTmeeting, uzupełniając wystawę o surowce, materiały kompozytowe, wypełniacze oraz inne półprodukty stosowane w przemyśle. Program, zakres tematyczny oraz wkład merytoryczny targów organizowanych w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Silesia jest stale odświeżany i dostosowywany do zmian w branży oraz zapotrzebowania na rynku, dlatego targi tematyczne z zakresu przemysłu są doskonałą okazją do zaprezentowania najnowszych produktów i technologii oraz nawiązania nowych kontaktów i zamówień.
Targi to także nowa dawka wiedzy. Wśród wydarzeń towarzyszących znajdą się  m.in.:
warsztaty „Transformacja cyfrowej -Ewolucyjna modernizacja przemysłowa w dobie rewolucji 4.0”- KSSE oraz Klaster SA & AM
seminarium „Bezpieczeństwo w Przemyśle 4.0-nowe trendy i wyzwania” – Katedra Inżynierii Produkcji Wydziału Inżynierii Materiałowej Politechniki Śląskiej

konferencja branżowa „Produkuj bezpiecznie-smart factory 2020” – pod patronatem Polskiego Stowarzyszenia Inżynierów  i Techników Montażu

warsztaty „Podstawy programowania i obsługi sterowników SIMATIC S7-1200”- firma EMT-Systems Sp. z o. o.

warsztaty „Wdrażanie systemów ciągłego monitorowania i diagnostyki maszyn” – firma Adenso Adapted Engineering Solutions

pokaz eksperymentalny „Unikanie zagrożeń związanych z używaniem cieczy palnych i substancji niebezpiecznych”-  firma Denios Sp. z o.o.

IV seminarium „Materiały Kompozytowe w Przemyśle- Wydział Inżynierii Materiałowej Politechniki  Śląskiej oraz Polskie Towarzystwo Materiałów Kompozytowych
√ „Branżowe warsztaty eksperckie” Polski Klaster Technologii Kompozytowych
Chcesz wiedzieć więcej? Zajrzyj na : www.industrymeeting.pl , www.kompozytmeeting.pl .

Międzynarodowe Targi Intralogistyki, Magazynowania i Łańcucha Dostaw – IntraLog Poland

Data: 03 marca 2020 | Miejsce: Nadarzyn, Ptak Warsaw Expo
Międzynarodowe Targi Intralogistyki, Magazynowania i Łańcucha Dostaw – IntraLog Poland
W dniach 03-05 marca 2020 r. odbędą się po raz pierwszy Międzynarodowe Targi Intralogistyki, Magazynowania i Łańcucha Dostaw – IntraLog Poland w Ptak Warsaw Expo w Nadarzynie pod Warszawą.
Międzynarodowe Targi IntraLog Poland to nowe targi biznesowe dedykowane logistyce wewnętrznej, nowym technologiom w zarządzaniu łańcuchem dostaw oraz bezpieczeństwu w magazynie. Targi umożliwią profesjonalistom zajmującym się intralogistyką na zapoznanie się z nowościami rynkowymi ułatwiającymi zarządzanie powierzchnią magazynową. Ważne jest, aby być na bieżąco ze zmieniającymi się trendami, być przygotowanym na coraz szybszą reakcję w produkcji przemysłowej oraz na uelastycznienie procesów zachodzących w logistyce wewnętrznej. Brak kompleksowej platformy dla wiodących dostawców technologii i usług w intralogistyce skłoniło organizatorów do stworzenia nowych na polskim rynku targów biznesowych.
Każdy sektor oczekujący szybkiej realizacji zlecenia przy jednoczesnej minimalizacji kosztów będzie miał możliwość zaprezentowania swoich produktów użytkownikom końcowym.
Polska obecnie zajmuje wysokie 3 miejsce w Europie jako potentat w wynajmowanych powierzchniach magazynowych. Szacuje się, że wolumen magazynowy w Polsce sięga 16 mln m. kw., a tylko w pierwszym półroczu 2019 r. oddano do użytku 600 tys. m. kw. nowej przestrzeni wielkoformatowej.
Targi IntraLog Poland odbywają się równolegle z IV Międzynarodowymi Targami Techniki Pakowania i Opakowań Warsaw Pack. Połączenie tych wydarzeń jest doskonałą okazją do wymiany wiedzy, promocji najnowszych rozwiązań magazynowych oraz do nawiązania nowych, cennych relacji biznesowych.
Nie zwlekaj i już dziś zapytaj o stoisko!
Więcej informacji na: www.intralogpoland.pl
Więcej informacji na temat oferty wystawienniczej: Tel.: 698 054 193,  mail: karol@intralogpoland.pl

Salon Logistyki i Magazynowania LOGISTEX

Data: 22 kwietnia 2020 | Miejsce: Sosnowiec, Centrum Targowo Konferencyjne Expo Silesia
Salon Logistyki i Magazynowania LOGISTEX
LOGISTEX – Twój plan na biznes!
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Salonu Logistyki i Magazynowania LOGISTEX, który odbędzie się 22 i 23 kwietnia 2020 roku w Centrum Targowo Konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu. Salon będzie towarzyszył Targom Transportu i Spedycji TRANSPORTEX.
LOGISTEX to wydarzenie, którego celem jest prezentacja najnowszych technologii i rozwiązań z zakresu zarówno logistyki, jak i magazynowania. Jego odbiorcami są przede wszystkim  właściciele firm logistycznych, przedstawiciele sieci handlowych, osoby zarządzające centrami logistycznymi i magazynowymi, przedstawiciele sektora publicznego, a także inwestorzy oraz deweloperzy powierzchni magazynowych.
W czasie trwania wydarzenia odbędzie się wiele prelekcji, warsztatów oraz dyskusji, co stanowi doskonałą okazję do nawiązania relacji biznesowych, a także szansę na wymianę poglądów na temat przyszłości logistyki i magazynowania. Dzięki obszernemu i różnorodnemu zakresowi targów, każdy będzie miał możliwość poznania specyfiki obszarów, związanych z logistyką, a specjalnie przygotowane strefy konsultacyjno-seminaryjne umożliwią prowadzenie biznesowych rozmów.
Więcej informacji o wydarzeniu można znaleźć na stronie www.logistex.pl
Kontakt:
Menedżer Projektu
Karolina Łuszcz
tel. kom.: 510 031 658
e-mail: karolina.luszcz@exposilesia.pl

Targi Transportu i Spedycji TRANSPORTEX

Data: 22 kwietnia 2020 | Miejsce: Centrum Targowo-Konferencyjne Expo Silesia, Sosnowiec
Targi Transportu i Spedycji TRANSPORTEX
TRANSPORTEX – droga do sukcesu!
Zapraszamy do udziału w kolejnej edycji Targów Transportu i Spedycji TRANSPORTEX, które odbędą się 22 i 23 kwietnia 2020 roku w Centrum Targowo-Konferencyjnym Expo Silesia w Sosnowcu.
Targi TRANSPORTEX są okazją do nawiązania wartościowych relacji, poznania nowości w branży transportu i spedycji, jak również zaprezentowania swojej firmy wraz z produktami i usługami, które oferuje. Dzięki obszernemu i różnorodnemu zakresowi targów, każdy będzie miał możliwość poznania specyfiki obszarów związanych z transportem. Dodatkowo specjalnie przygotowane strefy konsultacyjno – seminaryjne umożliwią dyskusję na temat przyszłości branży, co pozwoli na nawiązanie cennych kontaktów biznesowych.
Targi TRANSPORTEX to wydarzenie, na które zapraszamy dyrektorów i właścicieli firm transportowych, przewoźników, producentów i dystrybutorów poszukujących rozwiązań w zakresie technologii i usług transportowych, właścicieli taboru transportowego, spedytorów, przedstawicieli firm kurierskich, kierownictwo portów i terminali przeładunkowych, dostawców usług logistycznych oraz inwestorów.
Poprzednia edycja targów TRANSPORTEX poruszyła tematy związane ze zmianami w transporcie w 2019 roku. Jakie zmiany w tej branży przyniesie zatem 2020 rok? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć podczas kolejnej edycji Targów, na którą już dziś zapraszamy!
Równocześnie z Targami Transportu i Spedycji odbędzie się Salon Logistyki i Magazynowania LOGISTEX.
Nad jakością targów czuwa liczne grono silnych Partnerów: instytucji branżowych, uczelni wyższych  i mediów, którzy wspierają rozwój wydarzenia oraz dbają o jego aspekt merytoryczny.
Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie www.tslexpo.pl
Kontakt:
Menedżer Projektu
Karolina Łuszcz
tel. kom.: 510 031 658
e-mail: karolina.luszcz@exposilesia.pl
Zapraszamy do współpracy!

Międzynarodowe Forum Czystości Technicznej & EXPO

Data: 14 maja 2020 | Miejsce: G2A Arena Centrum Wystawienniczo-Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce
Międzynarodowe Forum Czystości Technicznej & EXPO
Zapraszamy na II edycję Międzynarodowego Forum Czystości Technicznej & EXPO, 14-15 maja 2020 roku. Tym razem Forum będzie organizowane w G2A Arena Rzeszów-Jasionka.
 Każda osoba pojawiająca się na Międzynarodowym Forum Czystości Technicznej & EXPO odniesie następujące korzyści:
  • Zdobędzie specjalistyczną / techniczną wiedzę w zakresie czystości technicznej
  • Otrzyma certyfikat potwierdzający obecność na Forum z zakresem poruszanej tematyki
  • Zyska możliwość wymienienia się doświadczeniami z ekspertami w branży
  • Pozna osoby i firmy, które mogą rozwiązać Państwa problemy przy pomocy ich technologii
Patrząc na problem szerzej, wielu producentów z branży automotive, lotniczej, elektronicznej oraz optycznej zmaga się z problemem spełnienia wysokich wymagań czystości technicznej zgodnie z normami VDA 19 / ISO 16232 na kolejnych etapach procesu produkcji, logistyki aż do montażu włącznie.
I Forum odbyło się w dniach 15-16 maja 2019 roku w Bielsku-Białej i zgromadziło ponad 50 partnerów i ponad 150 osób z sektora motoryzacyjnego i lotniczego i zebrało bardzo pozytywne opinie.
Forum jest dedykowane dla osób z firm produkcyjnych:
  • Branże: automotive, lotnicza, elektroniczna, optyczna
  • Działy: produkcja 40%, jakość 40%, logistyka 10%, utrzymanie ruchu 10%
  • Stanowiska techniczne: dyrektorzy, managerowie, kierownicy, inżynierowie i specjaliści
Dla naszych uczestników przygotowaliśmy:

Forum: 
2 sale i 12 paneli tematycznych,1 dyskusja panelowa z udziałem ekspertów branżowych
EXPO: 4800m2 powierzchni wystawienniczej ,możliwość poznania nowych urządzeń, produktów i technologii, szansa na poszerzenie swojej bazy kontaktów o specjalistów w swoich dziedzinach jak i potencjalnych klientów.

Miejsce:
G2A Arena Centrum Wystawienniczo Kongresowe Województwa Podkarpackiego w Jasionce jest obecnie najnowocześniejszym obiektem biznesowym zlokalizowanym na terenie województwa podkarpackiego.
Parts4Cleaning Poland Sp. z o.o. Sp. k.
Aleja Armii Krajowej 220 / pawilon 1 / pokój 109A
PL 43-316 Bielsko-Biała
Kontakt dla partnerów:
Maciej Płonka
m.plonka@parts4cleaning.eu
602 606 479
Kontakt dla uczestników:
Michał Pasławski
m.paslawski@parts4cleaning.eu
724 710 008

Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS 2020

Data: 20 maja 2020 | Miejsce: Poznań, Centrum Kongresowe MTP, pawilon 15
Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS 2020
„Logistyka w biznesie nowej generacji – cyfryzacja, współdzielenie, odpowiedzialność”

20-22 maja 2020 roku w Poznaniu podczas Polskiego Kongresu Logistycznego LOGISTICS 2020 spotkają się osobowości z praktyki gospodarczej, aby dyskutować o trendach i wyzwaniach oraz dzielić się wiedzą na temat nowych modeli biznesowych i koncepcji technologicznych obejmujących wszystkie etapy łańcucha dostaw.

Polski Kongres Logistyczny jako jedno z najważniejszych i drugie co do wielkości tego typu wydarzenie branży logistycznej w Europie, podejmuje kompleksowo najważniejsze zagadnienia m.in. z zakresu transportu, magazynowania, usług logistycznych, logistyki miejskiej oraz rozwiązań ICT wspierających logistykę. Wystawa „Rynek Logistyczny” to jedyne w Polsce miejsce, gdzie uczestnicy mają możliwość poznania pełnej oferty dostawców usług i urządzeń dla logistyki.

Polski Kongres Logistyczny zgromadził podczas ostatniej edycji ponad 730 uczestników, którzy mieli okazję poznać najlepsze praktyki i podjąć dyskusję z 70 prelegentami, odwiedzić 65 wystawców i wziąć udział w warsztatach połączonych ze zwiedzaniem firm Amazon, Beyond.pl i Volkswagen Września. Organizatorzy dbają również o łatwość nawiązywania kontaktów między wszystkimi uczestnikami kongresu oraz ich zacieśnianie podczas uroczystego Logistics Party.

Zapraszamy do udziału w kongresie, który będzie po raz kolejny świętem branży logistycznej.

II Konferencja Specjalistów Logistyki

Data: 27 maja 2020 | Miejsce: Warszawa
II Konferencja Specjalistów Logistyki
Już po raz drugi JARTOM Real Estate organizuje Konferencję Specjalistów Logistyki. Wydarzenie odbędzie się 27 maja 2020 roku w Warszawie. Diamentowymi Sponsorami są deweloperzy powierzchni magazynowych MLP Group i Hillwood, a złotym sponsorem jest firma WISENE zajmująca się monitoringiem obciążeń dachów hal stalowych.
W pierwszej edycji konferencji  udział wzięli przedstawiciele firm: PEPSICO, AMAZON, OMV, SEGRO, HILLWOOD, InPost, PEKAES, TRUMPF Huettinger, ZYMETRIC, LABORATORIUM JOANNA, CAT, CLIP GROUP, STILL, CEFARM, PKP, PKP CARGO, CARRIER, UNICARRIERS, PROMAG i ponad 100 innych firm.
Konferencja Specjalistów Logistyki adresowana jest do zarządów, kadry kierowniczej, właścicieli firm, jak również wszystkich osób związanych w firmie z zakupami lub najmem powierzchni logistycznych, magazynowaniem i produkcją oraz praktyków, w szczególności logistyków, służb utrzymania ruchu w zakładzie, ekonomistów, osób odpowiedzialnych za zakupy, inwestycje, jakość i bezpieczeństwo w hali, jak i innych osób, którym bliska jest tematyka wydarzenia. Podczas konferencji będzie można spotkać także przedstawicieli władz samorządowych, uczelni, organizacji, inwestorów i operatorów logistycznych.
Organizator wydarzenia – JARTOM Real Estate, firma świadcząca zaawansowane usługi doradcze przy wynajmie i sprzedaży hal, podzieli się z uczestnikami unikalnym doświadczeniem, zebranym przez ponad 27 lat działania jako doradca na rynku nieruchomości magazynowych i produkcyjnych.
Masz pomysł na współpracę przy organizacji Konferencji zadzwoń do Moniki Stanik tel.: 516 029 431.
Strona www konferencji: http://www.konferencja-specjalistow-logistyki.jartom.com/

PCI Days 2020

Data: 04 czerwca 2020 | Miejsce: Warszawa, Global EXPO
PCI Days 2020
PCI Days 2020: The best suppliers in one place
Międzynarodowe Targi B2B Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego
Już wiadomo, że 4 i 5 czerwca 2020 po raz kolejny uwaga branży farmaceutycznej i kosmetycznej skupi się wokół niepowtarzalnego wydarzenia targowego, niosącego kompleksową wiedzę z zakresu najbardziej aktualnych trendów rządzących w obu przemysłach.
Targi PCI Days to długo oczekiwane wydarzenie branżowe, oferujące kompleksową obsługę potrzeb przemysłu kosmetycznego oraz farmaceutycznego, a w tym m.in.:
  • Bogatą ofertę wystawową,
  • Liczne prelekcje merytoryczne w dwóch Strefach Inspiracji,
  • Konferencje tematyczne, poświęcone opakowaniom, surowcom, maszynom i laboratoriom,
  • Warsztaty dla zakupowców.
Wydarzenie odbędzie się w Global EXPO w Warszawie przy ul. Modlińskiej 6D. Do odwiedzenia targów zapraszamy przede wszystkim przedstawicieli firm produkujących kosmetyki i leki: dyrektorów i członków zarządów, szefów działu badań i rozwoju, dyrektorów produkcji i zakupów, kierowników ds. inwestycji oraz kierowników laboratoriów.
Wystawcami PCI Days są producenci i dostawcy dla przemysłu kosmetycznego i farmaceutycznego, mający w swojej ofercie:
  • Opakowania,
  • Surowce,
  • Maszyny do produkcji,
  • Urządzenia i usługi laboratoryjne,
  • Urządzenia etykietujące i znakujące,
  • Usługi produkcji marki własnej (private label),
  • Usługi logistyczne,
  • IT i inne.
Targi przygotowywane są przy merytorycznej i medialnej współpracy Organizatora z najważniejszymi branżowymi instytucjami i organizacjami.
Więcej informacji znajduje się na stronie głównej wydarzenia: www.pcidays.pl.
Kontakt: targi@pcidays.pl

Eurologistics Newsletter