9. Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji – Maintenanace

Data: 10 października 2018 | Miejsce: Międzynarodowe Centrum Targowo-Kongresowe EXPO Kraków
9. Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji – Maintenanace

Motywacja na trójkę i przemysł na czwórkę – czyli fabryka na PIĄTKĘ!

Założenia Przemysłu 4.0 to nie jedyne zmiany, jakie powinni wdrożyć kierownicy utrzymania ruchu. Motywacja 3.0 to bowiem kolejny temat, z który muszą się zmierzyć. Zagadnienie, choć stosunkowo świeże, wydaje się być niezwykle istotne w zarządzaniu zarówno produkcją jak i jej kluczowym ogniwem, czyli pracownikami. Metoda przysłowiowego kija i marchewki odchodzi do lamusa. Jak nauczyć się prawidłowego motywowania pracowników i gdzie znaleźć odpowiednie narzędzia do usprawnienia wszystkich procesów produkcyjnych? Wystarczy odwiedzić 9. Międzynarodowe Targi Utrzymania Ruchu, Planowania i Optymalizacji Produkcji – Maintenanace (10-11.10.2018, EXPO Kraków). Ponad 200 wystawców zaprezentuje najnowsze rozwiązania i produkty dla fabryk, które pretendują do najwyższej oceny.
Motywacja 3.0
Pracownicy zatrudnieni w fabrykach są bez wątpienia jej główną siłą napędową. Brak zaangażowania z ich strony stanowi zagrożenie dla poprawnego funkcjonowania fabryki. Żeby produkcja utrzymywała się na jak najefektywniejszym poziomie niezbędni są zatem zmotywowani pracownicy. Ważne aby nie tylko znali i wierzyli w swoje możliwości, ale byli także oddani projektowi, w którym uczestniczą. Niestety wielu pracodawców i osób zarządzających zasobami ludzkimi nie wie jak skutecznie stymulować wewnętrzną motywację w zespole. O procesach motywacji 3.0 i umiejętnym zarządzaniu zasobami ludzkimi będzie można dowiedzieć się podczas jedynych w Polsce Targów kierowanych do sektora utrzymania ruchu i zarządzania produkcją – Maintenance.
Kluczowe spotkanie
Swój udział w tegorocznej edycji targów potwierdziło już ponad 140 firm z całej Europy. Na liście Wystawców pojawią się takie marki jak: Conrad Electronic Sp. z o.o., AMPERE POLSKA Sp. z o.o., ANRO Firma Poligraficzno-Handlowa Sp. z o.o., BP Techem S.A., Endress+Hauser Polska Sp. z o.o., Nord Napędy Sp. z o.o., Rockwell Automation Ltd, Atlas Copco Polska Sp. z o.o., Henkel Polska Sp. z o.o., HEICO Poland Sp. z o.o. Organizatorzy Targów Maintenance przewidują, że podczas wystawy swoją ofertę zaprezentuje aż 200 firm (!). Podzielone na kilka stref tematycznych – m.in. Przemysł 4.0 i Strefę Outsourcingu – targi w zeszłym roku odwiedziło ponad 2600 branżowych Zwiedzających z największych zakładów produkcyjnych z kraju i zagranicy.
Jesienią czas do szkoły
Tegoroczna 7. odsłona konferencji „Jesienna Szkoła Utrzymania Ruchu” jak co roku odbywająca się podczas Targów Maintenance – przybliży uczestnikom najlepsze praktyki inżynierskie i produkcyjne stosowane w największych zakładach przemysłowych. W roli prelegentów wystąpią znani i cenieni w branży eksperci. Wiedza przekazywana podczas 2 dni targowych podzielona zostanie na 4 bloki tematyczne: Efektywność Służb Utrzymania Ruchu, Predykcja w Utrzymaniu Ruchu, Redukcja Kosztów Utrzymania Ruchu i Przemysł 4.0. W programie konferencji pojawią się takie tematy jak: Jak kompleksowy audyt niezawodności parku wpływa na optymalizację funkcjonowania działu utrzymania ruchu? –  opowie o nim Arkadiusz Rybka z I-Care Polska Sp. z o.o.  Słuchacze dowiedzą się również jak pozyskać dofinansowanie dla inwestycji poprawiających efektywność energetyczną przedsiębiorstwa? – to zagadnienie poruszy Paweł Gajewski z Polskiej Organizacji Wspierania Efektywności Energetycznej i Rozwoju POWEER.  Do tablicy zostanie też przywołany temat dokładnego oczyszczania oleju w maszynach, wpływającego na koszty ich. Na pytania uczestników podczas tego wykładu odpowie Paweł Gula z C.C. Jensen Polska Sp. z o.o. Pełen harmonogram konferencji zostanie podany wkrótce, jednak już dziś warto zarezerwować sobie czas na krótki powrót do szkoły – zdobyta wiedza z pewnością pozwoli na poprawienie efektywności i zwiększenie zysków w zakładzie produkcyjnym.
Równolegle do Targów Maintenance odbędą się 10. Międzynarodowe Targi Obróbki, Magazynowania i Transportu Materiałów Sypkich i Masowych – SYMAS. Wszystkich zainteresowanych tematyką przemysłową zapraszamy w październiku do Krakowa.
 
www.mtc.krakow.pl
10-11 października, EXPO Kraków
Organizator: Targi w Krakowie Sp. z o.o.

 

Inside Trends 2018

Data: 18 października 2018 | Miejsce: Warszawa
Inside Trends 2018
Ponad 80 ekspertów z całego świata opowie trendach w biznesie
KONFERENCJA INSIDE TRENDS 18-19 PAŹDZIERNIKA W WARSZAWIE
To najważniejsze biznesowe wydarzenie tej jesieni. 18 i 19 października odbędzie się Business Insider INSIDE TRENDS, międzynarodowa konferencja poświęcona trendom, które będą kształtować rynki w przyszłości. W gronie ponad 80 speakerów znalazły się kluczowe osoby w branży CEE z obszaru takich dziedzin, jak: fintech, life science czy digital business. Oprócz wykładów i prezentacji, podczas INSIDE TRENDS, uczestnicy będą mogli  wziąć udział w zamkniętych warsztatach i debatach z prelegentami. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem konferencji jest Business Insider Polska.
Business Insider Inside Trends prezentuje szczegółową agendę wydarzenia. Pod adresem: https://insidetrends.businessinsider.com.pl/agenda/ można znaleźć tematy prezentacji, sylwetki prelegentów, a także podział na sceny-strefy tematyczne konferencji INSIDE TRENDS.
Pierwsza scena będzie poświęcona zagadnieniom z obszaru FinTech, druga – Life Science, a trzecia – Business 4.0. W każdej nich zaplanowano wystąpienia zaproszonych gości, debaty, a także warsztaty.
Wśród gwiazd obecnych na konferencji jest Kevin Mitnick, najsłynniejszy haker świata, który swoją prezentacją otworzy drugi dzień INSIDE TRENDS, a także Marek Konarzewski, profesor nauk biologicznych i popularyzator nauki, który w swoim wystąpieniu zwróci uwagę na rosnący problem głodu na świecie. Natomiast dzień wcześniej, 18 października, Lars Silberbauer w wystąpieniu „Building digital value brick by brick”, na przykładzie Lego, opowie o budowaniu marki w obszarze digital.
Na scenie FinTech wystąpi m.in. Karol Sadaj, Country Manager Revolut na Polskę, który opowie, jak fintech wpływa na tradycyjny sektor bankowy. Odbędzie się również debata poświęcona bankowości dla nowych generacji klientów. Z kolei Michał Protasiuk z Google przeanalizuje procesy zakupowe w e-commerce, a Arkadiusz Wójcik z firmy Samsung przedstawi rolę otwartego ekosystemu w rozwiązaniach mobilnych w biznesie.
Na scenie Life Science będzie można posłuchać m.in. trzech wybitnych profesorów – Giuseppe Guarnacii, Stanisława Dziekońskiego oraz Henryka Skarzyńskiego, na temat globalnych trendów w medycynie. Na scenie Life Science wystąpi także Joanna Hir oraz Francisco Teixeira z 4D, którzy przedstawią wpływ neurotechnologii na nasze życie. Z kolei Jonathan Carrier z firmy Aeromobil w wystąpieniu „The Future Mobility” opowie o latających samochodach i o tym, jak ludzkość będzie mogła przemieszczać się w przyszłości.
Na scenie Business 4.0 uczestnicy posłuchają m.in. debaty szefów fundacji Digital Switzerland, Digital Poland and Digital Serbia – Marca Waldera, Aleksandra Kuteli oraz Nebojša Djurdjevica na temat wyścigu gospodarczego pomiędzy USA, Chinami i Europą. Ponadto, Toni Cheng z Alibaba Cloud DAH przedstawi wpływ Big Data i sztucznej inteligencji na rozwój platformy Alibaba. W sekcji Business 4.0 weźmie udział także Andreas Gall z firmy Red Bull, a także Anja Rubik, która opowie o wykorzystywaniu wizerunku w działalności non-profit.
O konferencji Business Insider INSIDE TRENDS
Business Insider INSIDE TRENDS to wydarzenie, na którym będą omawiane trendy na globalnym rynku. W czasie spotkania światowej klasy eksperci odpowiedzą, jak zmienia się współczesny świat finansów, mediów, nowych technologii, medycyny i zdrowia oraz czym będzie żył świat w kolejnych latach. INSIDE TRENDS to jedna z najważniejszych imprez dotyczących trendów w biznesie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W konferencji Business Insider INSIDE TRENDS weźmie udział blisko 1000 osób ze świata biznesu, marketingu, nauki, mediów, którzy będą mieli szansę spotkać się w jednym miejscu i wymienić doświadczeniami.

Partner Główny: Alior Bank
Partner Sceny Life Science: Bayer; Partner Wspierający: Colliers International
Partner Sceny Fitech: Samsung
Partnerzy Sceny Business 4.0: Publicis Media i SAP;
Partner Wspierający: PWC
 
PATRONI HONOROWI KONFERENCJI:
Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Miasto Stołeczne Warszawa.
PARTNERZY KONFERENCJI
Akademia Leona Koźmińskiego, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, IAB Polska, Izba Gospodarki Elektronicznej, MIT Enterprise Forum, LSE SU Polish Business Society, Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa.
PATRONI MEDIALNI KONFERENCJI:
EUROLOGISTICS, 
INNPoland.pl, Brief.pl, Warsaw Business Journal, Biotechnologia.pl, Harvard Business Review, Focus, Focus.pl, Nowy Przemysł, wnp.pl, rynekzdrowia.pl, portalspozywczy.pl, Wirtualnemedia.pl, Polish Market, THINKTANK Magazine.
Więcej informacji na temat Business Insider INSIDE TRENDS, programu i prelegentów: https://insidetrends.businessinsider.com.pl/

Dziennikarze mogą akredytować się na to wydarzenie korzystając z formularza klikając w link, liczba miejsc ograniczona: https://insidetrends.businessinsider.com.pl/prasa/

PROCON/POLZAK 2018

Data: 22 października 2018 | Miejsce: Warszawa, Hotel Marriott
PROCON/POLZAK 2018
To jubileuszowa, 5. edycja największej konferencji zakupowej w Polsce
W ubiegłym roku mówiliśmy o Zakupach 4.0. W 2018 r. hasłem przewodnim jest: Procure value – not costs. Ostatnio wiele mówi się o tym, że rola Działów Zakupów nie ogranicza się tylko do cięcia kosztów, lecz polega na kreowaniu wartości. Celem konferencji jest pokazanie sposobów budowania tej wartości.
PROCON/POLZAK to:
Dopracowana agenda – wystąpienia i prezentacje najlepszych prelegentów z ubiegłych lat
Dobre praktyki w zakupach – efektywne narzędzia i innowacyjne podejście
Networking – prawie 500 uczestników z wyższej kadry zarządzającej zakupami
Cenny benchmarking – porównaj strategię zarządzania zakupami w Twojej organizacji z rozwiązaniami skutecznie wdrożonymi w innych firmach
Stoliki Tematyczne – nowoczesna forma dyskusji z udziałem innych praktyków branżowych i ekspertów
GOŚCIE SPECJALNI:
Peter Kraljič, ojciec chrzestny zakupów
Czy naszego gościa specjalnego trzeba Państwu przedstawiać?
Urodzony w 1939 roku, Peter Kraljic, ukończył studia metalurgiczne na Słowenii, a następnie zdobył tytuł doktorski na politechnice w Hannowerze oraz w szkole biznesu INSEAD we Francji.
Początkowo, rozwijał swoją karierę w branży farmaceutycznej, automotive oraz metalowej.
Zajmował managerskie stanowiska w McKinsey & Company, aż do przejścia na emeryturę.
W 1983, jego publikacja Purchasing Must Become Supply Management, zawierająca autorską metodę analizy zakupowego portfolio organizacji, nazwaną później macierzą Kraljica – zyskała szeroki rozgłos w świecie biznesu.
Ponad 2500 cytowań w prestiżowych magazynach i publikacjach biznesowych oraz niesłabnąca popularność jego metody – po prawie 35 latach istnienia – jest najlepszym dowodem na jej znaczenie dla całego świata zakupowego.

5. jubileusz konferencji PROCON/POLZAK 2018 to jedyna okazja na udział w ekskluzywnym wykładzie żyjącej legendy świata zakupów:
„GLOBALISATION, COMPETITIVENESS AND SUPPLY MANAGEMENT” – II dzień – 23.10.2018

Shahriar Tabrizi
Przez 17 lat pracował w międzynarodowych firmach, w tym 13 lat zajmował stanowiska managerskie. Od 6 lat związany jest z firmą Sivantos – jednym z największych Producentów aparatów słuchowych, takich marek jak Signia, Siemens i Audio Service. Wcześniej związany był z Unify, T-Systems, Daimler. Nie tylko jego doświadczenie jest imponujące, lecz także wykształcenie. Studiował na uczelniach w Monachium, Berlinie, Barcelonie i w Bostonie.
Jeden z najlepiej ocenianych prelegentów w historii konferencji PROCON/POLZAK 2018 poprowadzi wykład pt.:
„R.I.P. Procurement: How digitalization and automatization will influence future procurement” – I dzień – 22.10.2018

W agendzie wydarzenia m.in.:
Zakupy Direct
Zakupy Indirect
Zakupy Usług Marketingowych
Procesy i Narzędzia
CAPEX
Talent Management
Zarządzanie Ryzykiem
Smart Procurement Solutions
Stoliki Tematyczne
Panele Dyskusyjne
Wydarzenie kierowane jest do wyższej kadry zarządzającej odpowiedzialnej za zakupy oraz zarządzanie łańcuchem dostaw w średnich i dużych przedsiębiorstwach.
Właściciele i Prezesi spółek
Kadra Zarządzającą zakupami
Menedżerowie Zakupów i Logistyki
Dyrektorzy ds. Finansów, Marketingu, HR
Facility i Office Managerowie
Specjaliści i Kupcy
Szczegóły oraz rejestracja na stronie: http://konferencja-proconpolzak.pl/

VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland

Data: 06 listopada 2018 | Miejsce: EXPO XXI WARSZAWA
VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland

VI Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransLogistica Poland – Branża TSL spotyka się w Warszawie (6-8  listopada 2018)

Szóste targi TransLogistica Poland, to największe w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenie biznesowe dla firm poszukujących i korzystających z usług transportowych, spedycyjnych, logistycznych (producentów, dystrybutorów, przedsiębiorstw handlowych) oraz osób zawodowo związanych z branżą TSL. W poprzedniej edycji targów udział wzięło 190 wystawców oraz około 6000 profesjonalistów z 34 państw. Biorąc pod uwagę rosnące zainteresowanie firm i rozwój targów, organizatorzy spodziewają się w tym roku rekordowej edycji.
Rozwój targów w latach 2013 – 2017 

Od 6 do 8 listopada 2018 r. w EXPO XXI Warszawa, przy ulicy Prądzyńskiego 12/14, swoje rozwiązania zaprezentują firmy działające w oparciu o zagadnienie transportu intermodalnego, firmy transportowe, spedycyjne, logistyczne, porty i terminale, operatorzy giełd ładunków, emitenci kart paliwowych, producenci systemów IT, telematycznych, monitorowania i rozliczania czasu pracy kierowców, systemów poboru opłat drogowych, a także firmy oferujące usługi z zakresu obsługi celnej, doradztwa podatkowego, ubezpieczeń i finansów.
Program konferencyjny targów, w odpowiedzi na trendy rynkowe, dotykać będzie zagadnień związanych z transportem na Wschód i do Azji, idei Nowego Jedwabnego Szlaku oraz kwestii bezpieczeństwa i przewozu materiałów niebezpiecznych. W czasie VI edycji targów kontynuowana będzie inicjatywa bezpłatnych, aranżowanych spotkań biznesowych z przedstawicielami przedsiębiorstw produkcyjnych, dystrybucyjnych i handlowych.

Networking Logistyczny – Biznes zaczyna się od rozmowy.

Szczegółowy raport targów dostępny jest na stronie internetowej: www.trans-poland.pl
6-8 listopada 2018, Targi TransLogistica Poland – Biznes branży TSL w jednym miejscu.
Odwiedź stronę www.trans-poland.pl i dowiedz się więcej na temat możliwości uczestnictwa.

TRANSLOG Connect Congress 2018

Data: 13 listopada 2018 | Miejsce: Budapeszt
TRANSLOG Connect Congress 2018
TRANSLOG Connect Congress to wiodąca impreza networkingowa w Europie Środkowej i Wschodniej dla branży transportowej, logistycznej i zarządzania łańcuchem dostaw, która odbywa się corocznie w listopadzie w Budapeszcie.
Wydarzenie to nie tylko najbardziej wpływowy regionalny kongres dla kadry zarządzającej, ale także istotne wydarzenie pod względem nowych relacji biznesowych.

Wyróżnij się spośród konkurencji, dołączając do najbardziej wpływowej społeczności w regionie CEE
  
W ciągu ośmiu lat swojego istnienia rozpoczęła również budowę regionalnej, międzyindustrialnej społeczności biznesowej profesjonalistów, którzy dążą do poszerzenia bazy wiedzy, wzmocnienia i tworzenia partnerstw oraz odkrywania najbardziej innowacyjnych rozwiązań logistycznych dostępnych na rynku. Co roku Kongres organizuje ceremonię wręczenia nagród CEE Logistics and Supply Chain Management Excellence Award, podczas której laureaci otrzymują honorowe wyróżnienie w branży.
Jak zdobyć światło reflektorów?
Start-upy, małe i duże organizacje, producenci, sprzedawcy detaliczni lub dostawcy rozwiązań logistycznych z klientem mogą składać wnioski o nagrodę za projekt zrealizowany w jednym z krajów regionu CEE (Polska, Czechy, Słowacja, Austria, Węgry, Rumunia, Ukraina, Bułgaria, Słowenia, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Serbia, Kosowo, Albania, Czarnogóra, Macedonia i Estonia, Łotwa, Litwa). Wniosek powinien zawierać opis innowacyjnej metody lub techniki, cele realizowanego projektu, etapy opracowania i wdrożenia, osiągnięte wyniki oraz podsumowanie wykonawcze.
Pierwszego dnia imprezy regionalnej, 13 listopada, nagrodzone rozwiązania zostaną ogłoszone i ukoronowane międzynarodowym uznaniem. Zwycięzcy obu kategorii będą mieli niepowtarzalną okazję, aby zaprezentować swoje najlepsze produkty, usługi lub najlepsze praktyki w centrum uwagi, przedstawiając swoje projekty publiczności składającej się z ponad 500 specjalistów ds. Logistyki i zarządzania łańcuchem dostaw oraz starszych decydentów z ponad 30 krajów, dążąc do zwiększyć ich widoczność w horyzoncie zawodowym. Organizator – TEG The Events Group – wspiera zwycięskie projekty z dodatkowymi działaniami PR za pośrednictwem ponad 40 lokalnych i międzynarodowych partnerów medialnych, a także stowarzyszeń podkreślających najlepsze innowacje w każdej kategorii.
Jury – składające się z międzynarodowych ekspertów – ocenia sprawdzone rozwiązania oparte na poziomie innowacyjności, elastyczności, zrównoważonego rozwoju, opłacalności i wkładu wartości klienta, co promuje wkład w dynamiczny rozwój regionu Europy Środkowo-Wschodniej od zarządzania logistyką, transportem i łańcuchem dostaw perspektywy i dalszego stymulowania skuteczności graczy z branży.
Członkowie Jury
W 2018 roku członkami jury są:  prof. Dr. Sebastiana Kummera, kierownik Instytutu Transportu i Logistyki na Uniwersytecie Ekonomicznym w Wiedniu, Stefano Putzloc, szef Globalnego Magazynu i Planowania Obiektów, Global Service and Parts (GSP) w Daimler, Adin Banesc, Kierownik Działu Logistyki Międzynarodowej w TESY, Niclas Bastian, Kierownik ds. Logistyki w Regionie Centralnym EE, Logistyka ds. Kluczowych Adhesive Electronics Europe w Henkel w Europie Środkowo-Wschodniej, Roman Zorman, Regional Logistics Director w Studio Moderna i Sven Menten, Global Category Manager Logistics & Packaging w Leoni.
Sprawdź poprzednich zwycięzców, zainspiruj się, weź udział i dowiedz się więcej o procesie składania wniosków, pobierając broszurę z nagrodami tutaj >POBIERZ<
Ostateczny termin na złożenie aplikacji to 3 października 2018 r.

ExpoOPAKOWANIA 2018 | Targi Opakowań

Data: 21 listopada 2018 | Miejsce: Expo Silesia, Sosnowiec
ExpoOPAKOWANIA 2018 | Targi Opakowań
Targi ExpoOPAKOWANIA to wydarzenie dedykowanego kluczowym technologiom produkcji i pakowania opakowań oraz recyklingu opakowań i surowców.
W jednym miejscu, będzie można spotkać kadrę zarządzającą firm związanych z produkcją, producentów kompleksowych rozwiązań pakujących i etykietujących, oraz inwestorów i usługodawców. Tegoroczna wystawa poświęcona będzie opakowaniom dedykowanym dla przemysłu i materiałów niebezpiecznych.

INDUSTRYmeeting 2019 | Targi Utrzymania Ruchu i Technologii Przemysłowych

Data: 27 lutego 2019 | Miejsce: Expo Silesia, Sosnowiec
INDUSTRYmeeting 2019 | Targi Utrzymania Ruchu i Technologii Przemysłowych
Targi INDUSTRYmeeting mają na celu umożliwienie wymiany doświadczeń oraz zaprezentowanie aspektów związanych z efektywnym utrzymaniem ruchu w przedsiębiorstwach przemysłowych oraz prezentację doświadczeń, narzędzi i rozwiązań wspierających zarówno procesy utrzymania ruchu jak i technologie przemysłowe. Zakres tematyczny Targów obejmuje m.in.: mechanikę i narzędzia, elektronikę i elektrykę, serwis i obsługę produkcji, BHP, przemysł 4.0, IT w przemyśle, logistykę produkcji, automatykę i robotykę, hydraulikę i pneumatykę, edukację i szkolenia, instytucje i media branżowe.

LOGISTEX 2019 | Salon Logistyki i Magazynowania w Przemyśle

Data: 27 lutego 2019 | Miejsce: Expo Silesia, Sosnowiec
LOGISTEX 2019 | Salon Logistyki i Magazynowania w Przemyśle
Salon LOGISTEX to przedsięwzięcie poświęcone szeroko pojętej logistyce. Koncepcja wydarzenia oparta jest na kompleksowej prezentacji potencjału firm z sektora logistycznego oraz dostawców usług dla tej branży. Gwarantuje to, że podczas wydarzenia w jednym miejscu będzie można spotkać właścicieli firm logistycznych, przedstawicieli sieci handlowych, osoby zarządzające centrami logistycznymi i magazynowymi, reprezentantów sektora publicznego, a także inwestorów oraz deweloperów powierzchni magazynowych.

TRANSPORTEX 2019 | Targi Transportu i Spedycji

Data: 16 kwietnia 2019 | Miejsce: Expo Silesia, Sosnowiec
TRANSPORTEX 2019  | Targi Transportu i Spedycji
Targi TRANSPORTEX utrzymane w formule B2B dają możliwość spotkania w jednym miejscu właścicieli firm transportowych, przewoźników, spedytorów oraz menedżerów transportu drogowego z firm logistycznych, produkcyjnych i dystrybucyjnych
Wzorem lat ubiegłych podczas wydarzenia odbywać się będą specjalistyczne konferencje, seminaria, pokazy oraz warsztaty.

Eurologistics Newsletter