II Konferencja Specjalistów Logistyki

Data: 27 października 2020 | Miejsce: Warszawa
II Konferencja Specjalistów Logistyki
Już po raz drugi JARTOM Real Estate organizuje Konferencję Specjalistów Logistyki. Wydarzenie odbędzie się 27 października 2020 roku w Warszawie. Diamentowymi Sponsorami są deweloperzy powierzchni magazynowych MLP Group i Hillwood, a złotym sponsorem jest firma WISENE zajmująca się monitoringiem obciążeń dachów hal stalowych.
W pierwszej edycji konferencji  udział wzięli przedstawiciele firm: PEPSICO, AMAZON, OMV, SEGRO, HILLWOOD, InPost, PEKAES, TRUMPF Huettinger, ZYMETRIC, LABORATORIUM JOANNA, CAT, CLIP GROUP, STILL, CEFARM, PKP, PKP CARGO, CARRIER, UNICARRIERS, PROMAG i ponad 100 innych firm.
Konferencja Specjalistów Logistyki adresowana jest do zarządów, kadry kierowniczej, właścicieli firm, jak również wszystkich osób związanych w firmie z zakupami lub najmem powierzchni logistycznych, magazynowaniem i produkcją oraz praktyków, w szczególności logistyków, służb utrzymania ruchu w zakładzie, ekonomistów, osób odpowiedzialnych za zakupy, inwestycje, jakość i bezpieczeństwo w hali, jak i innych osób, którym bliska jest tematyka wydarzenia. Podczas konferencji będzie można spotkać także przedstawicieli władz samorządowych, uczelni, organizacji, inwestorów i operatorów logistycznych.
Organizator wydarzenia – JARTOM Real Estate, firma świadcząca zaawansowane usługi doradcze przy wynajmie i sprzedaży hal, podzieli się z uczestnikami unikalnym doświadczeniem, zebranym przez ponad 27 lat działania jako doradca na rynku nieruchomości magazynowych i produkcyjnych.
Masz pomysł na współpracę przy organizacji Konferencji zadzwoń do Moniki Stanik tel.: 516 029 431.
Strona www konferencji: http://www.konferencja-specjalistow-logistyki.jartom.com/

Kongres Nowoczesnej Dystrybucji

Data: 27 października 2020 | Miejsce: ONLINE
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji
Zbliża się 2. edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji w formie ONLINE. Wśród prelegentów Prezesi międzynarodowych sieci handlowych.
27-28 października 2020 roku odbędzie się II edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji. Wydarzenie skupi kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. Tegoroczna edycja zostanie zrealizowana w formie ONLINE.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikatowe wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski.
Swój udział w charakterze prelegentów potwierdzili prezesi największych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG. Liderzy branży podejmą liczne dyskusje nt. przyszłości sektora handlu i dystrybucji, zwłaszcza w kontekście zmian wywołanych przez pandemię COVID-19, wyzwań środowiska i przyspieszonej digitalizacji gospodarki, a także wyznaczą strategiczne kierunki działania na najbliższe lata – mówi  Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz Fundacji Nowoczesnej Dystrybucji, a zarazem Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu.
W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostaną szanse i zagrożenia, będące następstwem przekształceń w gospodarce, oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy oraz łańcucha dostaw. Kolejny blok tematyczny poświęcony będzie problematyce Nowego Zielonego Ładu.  Eksperci poruszą kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Podczas wydarzenia nie zabraknie również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omówione zostaną zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.

 

W gronie prelegentów II edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji swój udział potwierdzili m.in.:
  • Sebastian Anioł, Wiceprezes, Inpost
  • Radosław Dac, Dyrektor Zakupów, Auchan Retail Polska
  • Łukasz Dwulit, Head of Global Expansion, Central Europe and Israel, Alibaba Group
  • Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu ds. Komercyjnych, Żabka Polska
  • Mieczysław Groszek, Prezes, Fundacja Polska Bezgotówkowa
  • Renata Juszkiewicz, Prezes Zarządu, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji
  • Jakub Kiwior, Dyrektor zarządzający Visa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa
  • Barbara Kowalska, Dyrektor Działu Jakości i Rozwoju Trwałego, Carrefour Polska
  • Paweł Krawczyk, Lider Rozwoju, Decathlon
  • Adrian Kurowski, Dyrektor Visa w Polsce, Visa
  • Paweł Kuźma, Dyrektor E-commerce, MediaMarktSaturn Polska
  • Marek Lipka, Członek Zarządu, Carrefour Polska
  • Marcin Łojewski, Członek Zarządu, Kaufland Polska Markety
  • Jean-Philippe Magre, Prezes Zarządu, E.Leclerc
  • Michał Nowaczyk, Członek Zarządu ds. Administracji, Lidl Polska
  • Małgorzata Piekarska, Dyrektor Marki, Klienta i Digital, Auchan Polska
  • Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
  • Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR, Lidl Polska
  • Michał Sacha, Dyrektor marketingu, digital, IT, e-commerce i usług finansowych, Carrefour Polska
  • Michał Sadecki, Prezes Zarządu, Polska Grupa Supermarketów
  • Karin Sköld, CEO, CSO, IKEA Retail Polska
  • Jarosław Sobczyk, Członek Zarządu, Jeronimo Martins Polska
  • Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Żabka Polska
  • Paweł Świętochowski, Kierownik ds. Relacji Biznesowych i Projektów Społecznych, Prezes Fundacji Castorama, Castorama Polska
  • Christian Verschueren, Director-General, EuroCommerce
  • Piotr Wrzeszcz, Supply Chain Director, MediaMarktSaturn Polska
  • Przemysław Żbikowski, Commercial Manager, Merlin Group S.A.
Wydarzenie stanowić będzie doskonałą okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
Wydarzenie odbędzie się w formie ONLINE na dedykowanej platformie konferencyjnej. Dzięki temu możliwe będzie kontynuowanie idei Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, przy zapewnieniu wszystkim uczestnikom bezpieczeństwa zgodnego z obowiązującymi standardami.
Organizatorem Kongresu jest Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, współorganizatorami –  Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz MMC Polska.
Więcej informacji i rejestracja: www.dystrybucja.pl
Zasady bezpieczeństwa: www.dystrybucja.pl/bezpieczny-kongres

II Forum „Pharma PL@net 360ᵒ”

Data: 04 listopada 2020 | Miejsce: Online
II Forum „Pharma PL@net 360ᵒ”
W dniach 4-5 listopada 2020 r. odbędzie się II edycja konferencji: FORUM PHARMA PLANET 360: Adapt your business to unstable conditions.
W tym roku, wyjątkowo, spotkanie odbędzie się w formule 100% online.
Wśród ponad 300 uczestników eksperci reprezentujący m.in takie firmy jak:
TEVA PHARMACEUTICALS POLSKA, VERTEX PHARMACEUTICALS (POLAND), TAKEDA, MERCK, MSD, ABBVIE/ALLERGAN, PHILIPS HEALTH SYSTEMS, FERRING PHARMACEUTICALS, BIOFARM, GRUPA NEUCA, POLPHARMA, ADAMED, JOHNSON & JOHNSON, ROCHE, SANDOZ, ANGELINI PHARMA POLSKA, ZENTIVA POLSKA/ALVOGEN PHARMA, JANSSEN-CILAG POLSKA i inni.
Tegoroczna edycja Forum pokaże, jak wygląda obecnie rynek farmaceutyczny i medyczny. Da konkretne wskazówki do tego jak prowadzić biznes i gdzie położyć zdecydowane akcenty. Jest miejscem wymiany doświadczeń liderów sektora w kluczowych obszarach rozwojowych firm; osobne wyzwania zostaną omówione w konkretnych case studies w ramach sesji równoległych:
Sesja Plenarna to podsumowanie i prognoza stanu opieki zdrowotnej w Polsce z naciskiem na potencjał rozwoju telemedycyny i value based healthcare
Sesja Strategies, Governmental Affairs & Legal Regulations będzie ekspercką debatą na temat wyzwań i problemów polityki zdrowotnej i kluczowych zmian w ustawodawstwie mających realny wpływ na jakość i stabilność systemu ochrony zdrowia; odpowie także na wyzwanie, jak prowadzić odpowiedzialny biznes w obliczu zmian
Sesja Digital Chances, Sales & Marketing Omni-Challenge to prezentacja wielowymiarowych działań komercyjnych wspieranych przez Digital; trendy, strategie, innowacje i przykłady konkretnych wdrożeń i rozwiązań
Sesja Distribution & Supply Chain Excellence – celem dyskusji w tej części będzie zapewnienie bezpieczeństwa i efektywności wszystkich ogniw farmaceutycznego łańcucha dostaw
Sesja people & field force development & effectiveness – dyskusja, podczas której poruszymy różne aspekty efektywnej sprzedaży, utrzymania pracowników, zarządzania działem.  Sales force, business performance, leadership.
Konferencja zgromadzi wszystkich uczestników rynku ochrony zdrowia, kluczowe działające na polskim rynku firmy farmaceutyczne i medyczne oraz dostawców rozwiązań dla tych firm, jak również instytucje i organizacje, których interesem jest stały wzrost i rozwój segmentu. Już teraz w konferencji swoje wystąpienia potwierdziło ponad 80-ciu ekspertów-praktyków; wśród nich reprezentanci wiodących na polskim rynku firm farmaceutycznych i medycznych oraz profesjonaliści sektora m.in:
Maciej Miłkowski, Wiceminister Zdrowia Podsekretarz Stanu, Ministerstwo Zdrowia
Michał Nitka, CEO, General Manager Central & Eastern Europe, TEVA PHARMACEUTICALS
Marek Macyszyn, General Manager Poland & Czech Republic, VERTEX PHARMACEUTICALS
Nienke Feenstra, General Manager, TAKEDA PHARMA
Phil Krzyżek, General Manager Biofarma, Managing Director Merck Poland Merck Poland
Erasmus Holm, CMO & Digital Strategy Lead, Nordics & Baltics MSD
Sebastian Cudny, General Manager, FERRING PHARMACEUTICALS
Joanna Dilling-Nowińska, General Manager, ABBVIE/ALLERGAN
Agnieszka Leszczyńska, General Manager, ANGELINI PHARMA POLSKA
Marcin Bruszewski, Dyrektor Generalny ds.Rynków Direct CEE, PHILIPS HEALTH SYSTEMS
Robert Łukawski, President of The Management Board, ZENTIVA POLSKA|ALVOGEN PHARMA
Tomasz Skrzypczak, Managing Director Poland, JANSSEN CILAG POLAND
Jarosław Marcoll, CEO, AOP ORPHAN PHARMACEUTICALS
Jarosław Olszewski, CEO, BIOFARM
Maciej Chmielowski, Managing Director Poland and Baltic Countries, FRESENIUS KABI POLSKA
Marta Rosińska, Dyrektor Zarządzający Pharmaceutical Diagnostics, GE HEALTHCARE NEE
Irena Rej, Prezes, IZBA GOSPODARCZA FARMACJA POLSKA
Krzysztof Łanda, CEO, MEDINVEST SCANNER
Katarzyna Kolasa, Profesor ALK Zakład Ekonomiki Zdrowia i Zarządzania Opieka Zdrowotną
Krzysztof Kopeć, Prezes, PZPPF
Szczegółowe informacje o konferencji znajdą Państwo na stronie wydarzenia: https://pharmaplanet.pl/

Targi PCI DAYS

Data: 19 maja 2021 | Miejsce: Warszawa, Centrum EXPO XXI
Targi PCI DAYS
Targi dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego PCI Days to długo oczekiwane wydarzenie branżowe. Jako organizatorzy targów, kilka tygodni temu poinformowaliśmy o przeniesieniu wydarzenia na 19-20 maja 2021 roku. Dzięki temu zyskaliśmy kilka dodatkowych miesięcy na przygotowanie edycji, która na długo zapisze się w pamięci wszystkich Gości i spełni ich oczekiwania.
Targi PCI Days to wydarzenie dedykowane dla przemysłu farmaceutycznego i kosmetycznego, do odwiedzenia którego zapraszamy osoby reprezentujące branżowe zakłady produkcyjne. Grono Wystawców obejmuje producentów i dostawców surowców, opakowań, maszyn, sprzętów i usług laboratoryjnych, usług IT, private label, logistyki i magazynowania oraz innych sektorów z otoczenia branży farmaceutycznej i kosmetycznej. Targi odbędą się w Global EXPO w Warszawie przy ul. Modlińskiej 6D.

 

KOMFORTOWO I BEZPIECZNIE
Edycja PCI Days 2021 oznacza na nowo zaprojektowany i rozbudowany plan rozmieszczenia stoisk. Nowością, na którą warto zwrócić uwagę są nowo powstałe strefy: surowcowa, opakowaniowa oraz maszynowa. Dzięki nim Odwiedzający łatwo i szybko odnajdą interesujących ich producentów.
RZECZOWO I MERYTORYCZNIE
Wydarzenie charakteryzuje się również ogromnie bogatym programem merytorycznym, na który składają się ciekawe i liczne wykłady, konferencje tematyczne oraz warsztaty. Uczestnicy targów będą mogli wysłuchać wykładów przedstawicieli takich firm, jak: Gedeon Richter Polska, Curtis Health Caps, Novartis Technical Operations, APN Cosmetics, Henkel czy Mokosh Cosmetics, NUCO i wiele więcej! Prelekcje odbywać się będą w specjalnie przygotowanych do tego Strefach Inspiracji: Farmaceutycznej i Kosmetycznej. Udział w nich jest w pełni bezpłatny i wolny.
INNOWACYJNIE I PRAKTYCZNIE
Wyjątkowymi punktami w programie targów będą także:
– Konferencja dotycząca mikrobiologii w produkcji leków i kosmetyków, poprowadzona przez Dr Nowaczyk Centrum Badań i Innowacji. Konferencja odbędzie się w osobnej sali konferencyjnej;
– Konferencja ,,BE INSPIRED – NOWOŚCI SUROWCOWE 2021/2022”, podczas której dostawcy i producenci surowców opowiedzą o swoich innowacyjnych produktach oraz zaproszą słuchaczy do odwiedzenia swoich stoisk w specjalnie przygotowanej Strefie Surowcowej. Konferencja będzie miała miejsce w Kosmetycznej Strefie Inspiracji;
– Warsztaty dla zakupowców, które już podczas premierowej edycji targów cieszyły się ogromnym powodzeniem wśród odwiedzających. Podczas PCI Days 2021 poprowadzą je trenerzy Polskiego Stowarzyszenia Menedżerów Logistyki i Zakupów, Monika Bis i Andrzej Zawistowski. Opowiedzą oni o trendach i wyzwaniach zakupowych XXI wieku oraz o dylematach szybko rozwijających się organizacji. Warsztaty odbędą się w sali konferencyjnej na pierwszym piętrze.
ZAPLANUJ SWÓJ UDZIAŁ JUŻ TERAZ!
Rejestracja i udział w Targach PCI Days 2021 są całkowicie bezpłatne. Rejestracji można dokonać na stronie www.pcidays.pl.
Zapraszamy do obserwowania profilu targowego na LinkedIn oraz na Facebook.
Do zobaczenia na targach!

Eurologistics Newsletter