Koncepcja Vested

Koncepcja Vested

Vested nie różni się od innych inicjatyw, które w sposób transformacyjny zmieniają modele biznesowe, jak TQM, Lean Management czy Six Sigma. Poziom wsparcia ze strony najwyższego kierownictwa w przypadku wdrażania Vested jest absolutnie kluczowy i często obejmuje on diametralna zmianę kultury organizacyjnej firmy.

I nawet przy wsparciu top-managementu istnieje ogromne zagrożenie bojkotem ze strony średniego szczebla w organizacji, co jest określane jako jedna z dolegliwości typowej kontraktacji, a mianowicie „syndrom psa ogrodnika”.

Jak pokazują przykłady takich firm, jak Procter & Gamble, Microsoft, McDonald’s, Jaguar, Dell, Rolls-Royce, Diversey czy Ryanair oraz wielu, wielu innych, wdrożenie Vasted warte jest wysiłku i przynosi wspaniałe rezultaty, pozwalając na ogromne oszczędności, poprawiając poziom obsługi klientów oraz umożliwiając budowanie znaczącej przewagi konkurencyjnej.

Kate Vitasek
Twórczyni koncepcji Vested
Wykładowca na Uniwersytecie Tennessee w USA

Ostatnie komentarze więcej komentarzy »

Cyfryzacja wspiera zwinność łańcucha dostaw

Cyfryzacja wspiera zwinność łańcucha dostaw

Przemysł 4.0 oznacza większe wykorzystanie IT, cyfryzację procesów, poprawę zwinności i elastyczności. Logistyka nie jest sama dla siebie lecz musi odpowiadać na potrzeby klientów. Przemysł 4.0 ma kluczową rolę do odegrania w sprostaniu potrzebom klientów, którzy oczekują coraz szybszych i odpowiedzialnych dostaw specjalnie dla nich przygotowanych towarów.

czytaj więcej »

Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo

Łańcuch jest tak mocny jak jego najsłabsze ogniwo

Wyobraźmy sobie łańcuch złożony z wielu ogniw, czy poprawiając wszystkie ogniwa w tym łańcuchu sprawimy, że cały łańcuch będzie silniejszy? Nie! Aby cały łańcuch był silniejszy, wpierw należy zidentyfikować jego najsłabsze ogniwo i je ulepszyć, a dopiero wówczas łańcuch będzie silniejszy.

czytaj więcej »

Wyzwania dla branży TSL

Wyzwania dla branży TSL

Dwie dekady temu branża TSL otrzymała szansę rozwoju, gdyż globalizacja i e-commerce doprowadziły do drastycznego zwiększenia wolumenu potoków przesyłek, w tym przede wszystkim kurierskich. Rozpoczęta w drugiej dekadzie XXI w. epoka cyfryzacji i upowszechnienie telekomunikacji mobilnej oraz wywrotowe innowacje (disrupiton innovation) w handlu przynoszą nowe wyzwania dla branży TSL.

czytaj więcej »

Newsletter