Koncepcja Vested

Koncepcja Vested

Vested nie różni się od innych inicjatyw, które w sposób transformacyjny zmieniają modele biznesowe, jak TQM, Lean Management czy Six Sigma. Poziom wsparcia ze strony najwyższego kierownictwa w przypadku wdrażania Vested jest absolutnie kluczowy i często obejmuje on diametralna zmianę kultury organizacyjnej firmy.

I nawet przy wsparciu top-managementu istnieje ogromne zagrożenie bojkotem ze strony średniego szczebla w organizacji, co jest określane jako jedna z dolegliwości typowej kontraktacji, a mianowicie „syndrom psa ogrodnika”.

Jak pokazują przykłady takich firm, jak Procter & Gamble, Microsoft, McDonald’s, Jaguar, Dell, Rolls-Royce, Diversey czy Ryanair oraz wielu, wielu innych, wdrożenie Vasted warte jest wysiłku i przynosi wspaniałe rezultaty, pozwalając na ogromne oszczędności, poprawiając poziom obsługi klientów oraz umożliwiając budowanie znaczącej przewagi konkurencyjnej.

Kate Vitasek
Twórczyni koncepcji Vested
Wykładowca na Uniwersytecie Tennessee w USA

Ostatnie komentarze więcej komentarzy »

Budowanie przewagi

Budowanie przewagi

Teodor Kula, dyrektor zarządzający ESA Logistika Polska, Chieff Bussinss Developement Officer ESA Group
Naturalne w dzisiejszych czasach jest korzytanie z usług wyspecjalizowanych firm w zakresie transportu i magazynowania towarów, jednak w mojej opinii to mniej popularne usługi typu in-house są w stanie znacząco wpłynąć na zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy.

czytaj więcej »

Outsourcing pozwala zaoszczędzić do 40% kosztów logistycznych

Outsourcing pozwala zaoszczędzić do 40% kosztów logistycznych

dr inż. Grzegorz Lichocik, prezes Dachser w Polsce
Wraz z poprawą koniunktury i rewolucyjnymi niemal zmianami w handlu, uruchomionymi przez upowszechnienie się Internetu, firmy zlecają operatorom coraz więcej zadań logistycznych.

czytaj więcej »

Większe powierzchnie magazynowe

Większe powierzchnie magazynowe

Michał Czarnecki, Vice President, Head of Leasing Prologis w Polsce
Zapotrzebowanie na coraz większą powierzchnię magazynową rośnie z roku na rok. O ile jeszcze kilka lat temu transakcje ok. 20 000 m2 były rzadkością, to dziś stały się praktycznie codziennością.

czytaj więcej »

Eurologistics Newsletter